Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj14.06.2011, 14:35 (UTC)    
Mesaj konusu: .tr.gg li sitelerimizw nasl oyun yapabiliriz

Mesaj14.06.2011, 14:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

.tr.gg li sitemize online oyun nasıl yapılır ?
Mesaj14.06.2011, 16:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

Yapamassın çünkü tr.gg sana bir hosting vermez.

Bunu yapman için Domain ve Hosting'e ihtiyacı var

Ayrıca web tabanlı bir oyun yapman için script'inin olması lazım(biliyorsan kendinde kodlayabilirsin:)).
______________
Duke Nukem TR - 12 Yıl Aradan Sonra Duke Nukem Forever - Tıkla
Mesaj14.06.2011, 16:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

yapabilir .
Mesaj14.06.2011, 16:11 (UTC)    
Mesaj konusu:

çok uğraştırıcı bir iş olur kardeş....
______________
Mesaj14.06.2011, 16:11 (UTC)    
Mesaj konusu:

gamika yapmıştı basit birşey bunu yapman için uzman bir grafiker ekibin lazım ps ve dw den anlayan sanalika gibi yapman imkansız zaten ama basit adamlar yürüyen bi oyun yapabilirsin Wink
Mesaj14.06.2011, 16:13 (UTC)    
Mesaj konusu:

aykutservis-com yazmış:
yapabilir .


Bilgin varsa söyle bizde yapalım Smile

Scriptini atabilmesi için bir hostinge ihtiyacı var.

Web tabanlı oyun yapmaktan bahsediyor arkadaş. Flash oyun sitesi yapmaktan bahsetmiyor.
______________
Duke Nukem TR - 12 Yıl Aradan Sonra Duke Nukem Forever - Tıkla
Mesaj14.06.2011, 16:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

dukenukemtr yazmış:
aykutservis-com yazmış:
yapabilir .


Bilgin varsa söyle bizde yapalım Smile

Scriptini atabilmesi için bir hostinge ihtiyacı var.

Web tabanlı oyun yapmaktan bahsediyor arkadaş. Flash oyun sitesi yapmaktan bahsetmiyor.
gamika.tr.gg ye gir de gör adam yapmış arkdasım ok tuslarıyla sağa sola filan gidio kimse oynamaz belki ama yapmıs
Mesaj14.06.2011, 16:24 (UTC)    
Mesaj konusu:

yusufberki yazmış:
dukenukemtr yazmış:
aykutservis-com yazmış:
yapabilir .


Bilgin varsa söyle bizde yapalım Smile

Scriptini atabilmesi için bir hostinge ihtiyacı var.

Web tabanlı oyun yapmaktan bahsediyor arkadaş. Flash oyun sitesi yapmaktan bahsetmiyor.
gamika.tr.gg ye gir de gör adam yapmış arkdasım ok tuslarıyla sağa sola filan gidio kimse oynamaz belki ama yapmıs


Biliyorum onu adam resim koymuş oyun yapmamış Smile
örnek sinema resmi var tıklayınca hemen videosunu koyduğu sayfa açılıyor. Yada diğer bir örnek oraya 2. caddeye geç diye bir resim koymuş tıklayınca doğal olarak 2. caddeyi çizdiği sayfayı koymuş.
Hatta ve hatta ordaki üyelik girişide yalan Smile misal http://gamikaoyna.tr.gg/basla2.htm adresinden direk başlayabiliyorsun.
Çiizimin varsa kolayca yapabileceğin bişey.
Oyun değil yani bi çeşit sayfalar arası gezinti olarak düşün.
______________
Duke Nukem TR - 12 Yıl Aradan Sonra Duke Nukem Forever - Tıkla
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu