Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj27.06.2011, 21:20 (UTC)    
Mesaj konusu: Açılan Yasak Başlıklarla ilgili !..

Merhaba arkadaşlar..
Bildiğiniz gibi forumda bazen bilmelerine rağmen kurallara aykırı başlıklar açılmaktadır. Bunların neredeyse hepsi reklam amaçlıdır.
Ve bu başlıklara da sürekli bir iki yorum "reklam yasak" diye yazılıyor. Bu başlığı açmamın sebebi de budur. Sizlerden ricam bu tür başlıklara yorum yazmayın..

Açan kişiler de biliyor zaten yasak olduğunu.. Alacakları cezayı da biliyorlar. Ama siz yorum yazmayın ki başlıkları üstte kalmasın. Biz görünce de zaten sileriz. Yorum yazmak yerine varsa açık modlardan birine özel mesaj ile bildirin ki başlık hakkında gerekeni yapalım.

Dediğim gibi; lütfen bundan sonra bu tür açılan başlıklara yorum yazmayın..

Saygılarımla..

______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj27.06.2011, 21:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

Dostum amaçları da onların uyarmak değil, mesaj arttırmak bence. BS-Bağımlısı rütbesini alınca çok mutlu oluyor herkes. Smile
______________
afilliyanlizlik, anadolulular ile Ayak6Animasyon 'a buradan selam olsun ve Kodbanks ile Limitsiz-Paylaşım'a sonsuz teşekkürler.
Bana ulaşmak istiyorsanız tıklayın.
Mesaj27.06.2011, 21:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

bs-destek-merkezim yazmış:
Dostum amaçları da onların uyarmak değil, mesaj arttırmak bence. BS-Bağımlısı rütbesini alınca çok mutlu oluyor herkes. Smile


Biliyorum. Bu amaçla yazılan yorumlar da var. Ben de hem bu amaçla hem de farklı amaçlardan dolayı yasak başlıklara yazılan yorumları engellemek için bu konuyu açtım. Umarım bu konu bilgilendirmek için yeterli olur ve bundan sonra yazmazlar.
______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj27.06.2011, 22:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

Hocam yalnız ben cidden bilmeyen ve yeni katılmış bir kaç kişinin "bilmeden" açtığını gördüm... Uyardım falan filan.. Eğer böyle diyorsanız size uyarım.. Benim için sorun yok... Ayrıca bs-destek-merkezim yerinde bir sözde bulunmuş... Önemli olan konunun yararlılığı...

İyi Forumlar...

______________
Mesaj27.06.2011, 23:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

bs-blog yazmış:
Hocam yalnız ben cidden bilmeyen ve yeni katılmış bir kaç kişinin "bilmeden" açtığını gördüm... Uyardım falan filan.. Eğer böyle diyorsanız size uyarım.. Benim için sorun yok... Ayrıca bs-destek-merkezim yerinde bir sözde bulunmuş... Önemli olan konunun yararlılığı...

İyi Forumlar...


Dediğiniz gibi eğer kişi gerçekten bilmeden açmışsa konuyu, üstte de dediğim gibi özel mesaj yoluyla bir moda konuyu söyleyebilrsiniz. Böylece konuyu kiltileyerek gereken uyarıyı yaparız. Ve o kişi de öğrenmiş olur. Wink
______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj27.06.2011, 23:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

simerweb yazmış:
bs-blog yazmış:
Hocam yalnız ben cidden bilmeyen ve yeni katılmış bir kaç kişinin "bilmeden" açtığını gördüm... Uyardım falan filan.. Eğer böyle diyorsanız size uyarım.. Benim için sorun yok... Ayrıca bs-destek-merkezim yerinde bir sözde bulunmuş... Önemli olan konunun yararlılığı...

İyi Forumlar...


Dediğiniz gibi eğer kişi gerçekten bilmeden açmışsa konuyu, üstte de dediğim gibi özel mesaj yoluyla bir moda konuyu söyleyebilrsiniz. Böylece konuyu kiltileyerek gereken uyarıyı yaparız. Ve o kişi de öğrenmiş olur. Wink


Peki hocam.. Bundan sonra size bildiririz... Eskiden moderatörler online olamıyordu bizde uyarmaktan başka bir şey yapamıyorduk.. Neyse ki şimdi öyle değil.. =)
______________
Mesaj27.06.2011, 23:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

peki hocam ama ceza verirsiniz cezası1 hafta sonra biter öyle kişiler akıllanma uyarırsak belki gözü korkar hitinin öyle artmıyacagını anlar ama sizi dinliyecegim.
Mesaj27.06.2011, 23:22 (UTC)    
Mesaj konusu:

bs-blog yazmış:
simerweb yazmış:
bs-blog yazmış:
Hocam yalnız ben cidden bilmeyen ve yeni katılmış bir kaç kişinin "bilmeden" açtığını gördüm... Uyardım falan filan.. Eğer böyle diyorsanız size uyarım.. Benim için sorun yok... Ayrıca bs-destek-merkezim yerinde bir sözde bulunmuş... Önemli olan konunun yararlılığı...

İyi Forumlar...


Dediğiniz gibi eğer kişi gerçekten bilmeden açmışsa konuyu, üstte de dediğim gibi özel mesaj yoluyla bir moda konuyu söyleyebilrsiniz. Böylece konuyu kiltileyerek gereken uyarıyı yaparız. Ve o kişi de öğrenmiş olur. Wink


Peki hocam.. Bundan sonra size bildiririz... Eskiden moderatörler online olamıyordu bizde uyarmaktan başka bir şey yapamıyorduk.. Neyse ki şimdi öyle değil.. =)


Haklısınız, fakat ben bundan sonrası için konuştum zaten..
Online konusuyla ilgili de daha önce bir konu açılmıştı. Önceden moderatörler okul veya işten dolayı giremiyorduk Şimdi okullar kapandığı için okul okuyan moderatörlerimiz (ben de dahil) artık online olmaya çalışıyoruz.

______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana


En son simerweb tarafından 27.06.2011 23:22:57 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Mesaj27.06.2011, 23:24 (UTC)    
Mesaj konusu:

simerweb yazmış:
bs-blog yazmış:
simerweb yazmış:
bs-blog yazmış:
Hocam yalnız ben cidden bilmeyen ve yeni katılmış bir kaç kişinin "bilmeden" açtığını gördüm... Uyardım falan filan.. Eğer böyle diyorsanız size uyarım.. Benim için sorun yok... Ayrıca bs-destek-merkezim yerinde bir sözde bulunmuş... Önemli olan konunun yararlılığı...

İyi Forumlar...


Dediğiniz gibi eğer kişi gerçekten bilmeden açmışsa konuyu, üstte de dediğim gibi özel mesaj yoluyla bir moda konuyu söyleyebilrsiniz. Böylece konuyu kiltileyerek gereken uyarıyı yaparız. Ve o kişi de öğrenmiş olur. Wink


Peki hocam.. Bundan sonra size bildiririz... Eskiden moderatörler online olamıyordu bizde uyarmaktan başka bir şey yapamıyorduk.. Neyse ki şimdi öyle değil.. =)


Haklısınız, fakat ben bundan sonrası için konuştum zaten..
Online konusuyla ilgili de daha önce bir konu açılmıştı. Önceden moderatörler okul veya işten dolayı giremiyorduk Şimdi okullar kapandığı için okul okuyan moderatörlerimiz (ben de dahil) artık online olmaya çalışıyoruz.


Bunun farkındayım hocam... 7/24 buralardasınız maşallah... =) Bu günleri özlemeyiz inşallah...
______________
Mesaj27.06.2011, 23:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

aykutservis-com yazmış:
peki hocam ama ceza verirsiniz cezası1 hafta sonra biter öyle kişiler akıllanma uyarırsak belki gözü korkar hitinin öyle artmıyacagını anlar ama sizi dinliyecegim.


Ceza konusuyla ilgili biz gerekenleri yapıyoruz. Ve cezası bittikten sonra aynı hatayı yapanların genelde siteleri silinmektedir. Ayrıca açtığı konulara yorum olarak reklam yasak gibi bir şey yazdığınızda onların buna çok dikkat ettiğini mi sanıyorsunuz? Eminim hiç bakmıyorlardır bile.. Çünkü bazıları (bilmeyenler için demiyorum) bile bile açıyorlar.


- - - -
@bs-blog ;
inşallah.. Wink

______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana


En son simerweb tarafından 27.06.2011 23:25:58 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Mesaj27.06.2011, 23:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

bir forum sitesinin tanıtımını yapıyordu bir site ositeyi uzun zamandır silmemiştiniz baya bir zamandan sonra silindi ona bakılırsa .
Mesaj27.06.2011, 23:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

aykutservis-com yazmış:
bir forum sitesinin tanıtımını yapıyordu bir site ositeyi uzun zamandır silmemiştiniz baya bir zamandan sonra silindi ona bakılırsa .


Site silinme işlemi hemen yapılmayabiliyor.
______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj28.06.2011, 09:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

Konu güncel..

(Okumayanlar da okusunlar..)

______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj28.06.2011, 09:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

okudum modum. zaten 1-2 kere yazmıştım bi daha yazmam.

iyi forumlar..
______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu