Forum'da ara:
Ara


Yazar Mesaj
Mesaj05.07.2011, 11:12 (UTC)    
Mesaj konusu: Nedensiz Yere Silindi Sitem

Ben artık Hiç bir şey demiyorum.

Benim SİTem "bilgisayarsolucani.tr.gg" Kurallara aykırı hiç bir şey yoktu.

Okadar Emeğimizi Uyarı Almadan Silip Atıyolar.

Supporta Msj Attım Cevap Vermiyor. Bumu Yani bu kadar basitmi Emeklerimiz Sİlmek .
B-S hakkımızı Artık Ne Kadar daha yiyecek .

Hepinize Başarılar Diliyorum Benden Bu kadar B-S de yokm artık .

B-S de çok hoş İnsanlarla Tanıştım Hepsinin başarılarının Devamını Dİliyorum.

-- İYİ GÜNLER DİLERİM --
Mesaj05.07.2011, 11:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

bırak emeye saygı yok Mr. Green
Mesaj05.07.2011, 11:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

grandface yazmış:
bırak emeye saygı yok Mr. Green


aynen
Mesaj05.07.2011, 14:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

düşünceniz gerçekten buysa hakkınızı da sonuna kadar aramalısınız.
supporta ısrarla yazın
açıklayın durumu
ilk silinmeyse mutlaka açılır
Mesaj05.07.2011, 14:11 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Nedensiz Yere Silindi Sitem

rapplayer yazmış:
Ben artık Hiç bir şey demiyorum.

Benim SİTem "bilgisayarsolucani.tr.gg" Kurallara aykırı hiç bir şey yoktu.

Okadar Emeğimizi Uyarı Almadan Silip Atıyolar.

Supporta Msj Attım Cevap Vermiyor. Bumu Yani bu kadar basitmi Emeklerimiz Sİlmek .
B-S hakkımızı Artık Ne Kadar daha yiyecek .

Hepinize Başarılar Diliyorum Benden Bu kadar B-S de yokm artık .

B-S de çok hoş İnsanlarla Tanıştım Hepsinin başarılarının Devamını Dİliyorum.

-- İYİ GÜNLER DİLERİM --

Hiçbir Site Boş yere Gereksiz YERE sİLİNMEZ...
Hakan Koçaktan Bilirim Bunu Very Happy Zamanında Pagerank 2 OLan 2 Sitem Pagerank 1 Olan 1 Sitem silindi...Silinme nedeni Ö.M Den reklam Yapmaktı...
Ama Ben Bunun Hata Olduğunu Bile Bilmiyordum...
Kendinde Hata Bulmuyorsan
Support-tr( at )webme.com Mesaj atmalısın.
Mesaj05.07.2011, 14:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

grandface yazmış:
bırak emeye saygı yok Mr. Green


Türkçe konuş ilk
______________
Forum Aktif GİTMEK İÇİN [TIKLA]
Mesaj05.07.2011, 14:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

Konu başlığını inceleyiniz..
Arrow http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=160543&highlight=siteniz+hangi+durumlarda

Eğer bu nedenlerden hiçbiriyle ilişkili içeriğiniz yok ise support-tr(at)webme.com mail atarak sorabilirsiniz..
Not:(at) yerine @ ekleyin

______________
İmzanızı tekrar ayarlamanız lazım. - @cryengine3
Mesaj05.07.2011, 15:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

odev-arsivleri yazmış:
Konu başlığını inceleyiniz..
Arrow http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=160543&highlight=siteniz+hangi+durumlarda

Eğer bu nedenlerden hiçbiriyle ilişkili içeriğiniz yok ise support-tr(at)webme.com mail atarak sorabilirsiniz..
Not:(at) yerine @ ekleyin


Tek Tek Bİrkez Daha Okudum AMa gerçekten Hiç Birini Yapamdım.

Kuralları İhlal Eden hiç bişey yok . Sad
Mesaj05.07.2011, 15:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

sanki sitenizde indirme linki vardı öyle birşeyler hatırlıyorum Question
______________
Mesaj05.07.2011, 15:22 (UTC)    
Mesaj konusu:

pc-safe yazmış:
sanki sitenizde indirme linki vardı öyle birşeyler hatırlıyorum Question


Hayır yoktu.
onun yasak olduğunu biliyorum daha öncedn 1 sitem kaptılmıstı.
Mesaj05.07.2011, 15:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

bilgisayar solucanı güzel ve kurallara uyan bir siteydi... Kapatıldıysa bi hata vardır kesin supporta sürekli olarak mesaj at kardeş...
Mesaj05.07.2011, 15:40 (UTC)    
Mesaj konusu:

Arkadaşlar..

İlk önce bilinmesi gereken şey şudur...

Hiç bir site sebepsiz yere silinmez


Sitenize girdiğinizde "bu site tamamen silinmiştir" yazısıyla karşılaşırsanız yapmanız gereken buraya başlık açmak değildir..

hemen sitenizin kayıtlı olduğu mail adresinden support-tr( at )webme.com a mail atarak sormalısınız..

Not: ( at ) değil @

siteniz silinmeden önce bir uyarı mesajı almazsınız..

doğal karşılarsınız ki milyon tane siteye tek tek uyarı mesajı atılamaz..

lütfen bilmediğiniz durumları, site silinme yada teknik konuları hemen sitenizin kayıtlı olduğu mailden support-tr( at )webme.com a mail yazarak iletiniz..

sizlere en doğru bilgi bu mailden verilecektir...

not: bazı arkadaşlar site açarken istenen mail adresini kafasından atarak yazıyor.. bu durumlarda ayarlara girerek orada yazan kafadan attığınız maili silerek aktif bir mail adresinizle değiştirin ve mailinizi ondan yazın...
Mesaj05.07.2011, 15:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

Dostum Sİlinmiş işte herkeze sor sitemde kuralları ihlal eden hiç birşey yoktu .

Supportta msj attım cevap vermiyor . Sana burda yalan borcumuz yok .

Sitelerin Ne şekil silindiğini bizde biliyoruz . 2 yıldır b-s deyim. Evil or Very Mad
Mesaj16.06.2012, 17:46 (UTC)    
Mesaj konusu: Benimde Sitem Silindi

Benim Sitemde Silindi www.karesi10.tr.gg Icinde Kesinlikle Kötü birsey yoktu Tasarim Veya Herhangibi Yanlis birsey Yoktu Ama Sildiler
Mesaj17.06.2012, 11:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

Benim bu konuda şikayetim yok ama herkes şikayetçi bence bir uyarı verin öyle silin.Farkında olmadan hata yapabiliyoruz.

Diğer yandan da bedava-sitem yöneticileri çok fazla şeyle uğraşıyorlar.Anlayış göstermek gerek.
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu