Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj14.07.2011, 18:02 (UTC)    
Mesaj konusu: bu ne şimdi yaaa

bu kadar mı düştü bs nin seviyesi. yakında co.cc ye olan bs nin başına gelir allah bilir. http://facebook-hata-duzelt.tr.gg/ bu nedir allah aşkına ya.

alta sakın support-tr( at )webme.com a mesaj atmalıydın. at değil @ diye yazmayın. herkes görsün bunları.
______________
Hiç ilgilenmediğim wordpress ten aldığım ekonomi sitemin pr değeri 3 olmuş. almak isteyenler ö.m atsın.
Mesaj14.07.2011, 18:11 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: bu ne şimdi yaaa

sanal-ingilizce yazmış:
bu kadar mı düştü bs nin seviyesi. yakında co.cc ye olan bs nin başına gelir allah bilir. http://facebook-hata-duzelt.tr.gg/ bu nedir allah aşkına ya.

alta sakın support-tr( at )webme.com a mesaj atmalıydın. at değil @ diye yazmayın. herkes görsün bunları.


Amacınne anlamadım sende mi yapmak istiyon facede istediğn sayafya gir mozillada tabi sağa tıkla kaynak gösterde kodlar orda ama yasalmı bilmiyorum .!
______________
Mesaj14.07.2011, 19:01 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: bu ne şimdi yaaa

htmlfbmlkodu61 yazmış:
sanal-ingilizce yazmış:
bu kadar mı düştü bs nin seviyesi. yakında co.cc ye olan bs nin başına gelir allah bilir. http://facebook-hata-duzelt.tr.gg/ bu nedir allah aşkına ya.

alta sakın support-tr( at )webme.com a mesaj atmalıydın. at değil @ diye yazmayın. herkes görsün bunları.


Amacınne anlamadım sende mi yapmak istiyon facede istediğn sayafya gir mozillada tabi sağa tıkla kaynak gösterde kodlar orda ama yasalmı bilmiyorum .!


sen anlamadın galiba!.. bu siteye girip giriş yapanlar yani oyuna gelenlerin hesapları ele geçiriliyo. yani sahte hesap bu. kaynak kodu hikayesini bende biliyorum. ayrıca bu bs de yasak. ve co.cc nin kapatılma sebebi olan spam ve sahtekarlığa giriyor bu konu. bi arada vepdizayn mı ne vardı. o da bs yi kullanıyordu tasarımında ve giris yapmak gerekiyordu.
______________
Hiç ilgilenmediğim wordpress ten aldığım ekonomi sitemin pr değeri 3 olmuş. almak isteyenler ö.m atsın.
Mesaj14.07.2011, 19:34 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: bu ne şimdi yaaa

sanal-ingilizce yazmış:
htmlfbmlkodu61 yazmış:
sanal-ingilizce yazmış:
bu kadar mı düştü bs nin seviyesi. yakında co.cc ye olan bs nin başına gelir allah bilir. http://facebook-hata-duzelt.tr.gg/ bu nedir allah aşkına ya.

alta sakın support-tr( at )webme.com a mesaj atmalıydın. at değil @ diye yazmayın. herkes görsün bunları.


Amacınne anlamadım sende mi yapmak istiyon facede istediğn sayafya gir mozillada tabi sağa tıkla kaynak gösterde kodlar orda ama yasalmı bilmiyorum .!


sen anlamadın galiba!.. bu siteye girip giriş yapanlar yani oyuna gelenlerin hesapları ele geçiriliyo. yani sahte hesap bu. kaynak kodu hikayesini bende biliyorum. ayrıca bu bs de yasak. ve co.cc nin kapatılma sebebi olan spam ve sahtekarlığa giriyor bu konu. bi arada vepdizayn mı ne vardı. o da bs yi kullanıyordu tasarımında ve giris yapmak gerekiyordu.


O Sadece Bir Virüs Facebooka Bulaşır Tüm Fotorafların Silinir Ve Facebook Hesabınız Berbat Hale Gelir.
______________
Mesaj14.07.2011, 20:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

oradan giriş yapıldığı an mail adresleriniz ve şifreniz anında o .. mailine gider. ve artık facebook hesabınız onun elindedir. böyle sitelere lütfen kimse inanmasın. aklı sıra hackerlik yapacak hesap ele geçirecek Very Happy
______________
Emirhan Özgür...
Mesaj14.07.2011, 20:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

08oyun yazmış:
oradan giriş yapıldığı an mail adresleriniz ve şifreniz anında o .. mailine gider. ve artık facebook hesabınız onun elindedir. böyle sitelere lütfen kimse inanmasın. aklı sıra hackerlik yapacak hesap ele geçirecek Very Happy


katılıyorum. Gerçek hacker arkadaşlarım var ve hiçbiri msn veya facebook hesabı gibi basit işlerle uğraşmaz. Very Happy
Mesaj14.07.2011, 21:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

bune yaf ya böylelerini görünce o kadar gülüyorum ki allah bilir bunu yapan 5 yasındakı çocuktur aklı sıra hesap çalcak Mr. Green Mr. Green
Mesaj14.07.2011, 21:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

weborumcegi yazmış:
bune yaf ya böylelerini görünce o kadar gülüyorum ki allah bilir bunu yapan 5 yasındakı çocuktur aklı sıra hesap çalcak Mr. Green Mr. Green



o sitelere inanıp giriş yapmaya çalışan kişiler var yani çalmasına çalıyorlar Very Happy ama bi şey yaptıklarını sanıyorlar. akılları sıra ele geçirecekler sonra profil resmine hacker ... yazacaklar kendi profillerinde paylaşacaklar bak ben hacker oldum hahaa diyecekler Very Happy Very Happy
______________
Emirhan Özgür...
Mesaj14.07.2011, 21:06 (UTC)    
Mesaj konusu:

08oyun yazmış:
weborumcegi yazmış:
bune yaf ya böylelerini görünce o kadar gülüyorum ki allah bilir bunu yapan 5 yasındakı çocuktur aklı sıra hesap çalcak Mr. Green Mr. Green



o sitelere inanıp giriş yapmaya çalışan kişiler var yani çalmasına çalıyorlar Very Happy ama bi şey yaptıklarını sanıyorlar. akılları sıra ele geçirecekler sonra profil resmine hacker ... yazacaklar kendi profillerinde paylaşacaklar bak ben hacker oldum hahaa diyecekler Very Happy Very Happy


off ya hakketen hala aklıma geldikçe gülüyorum bu gibi kişiler hackerliği kolay sanıyo Very Happy ee nede olsa facebook msn çalıyo kolay mı her hacker yapamaz Very Happy
Mesaj14.07.2011, 21:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

weborumcegi yazmış:
08oyun yazmış:
weborumcegi yazmış:
bune yaf ya böylelerini görünce o kadar gülüyorum ki allah bilir bunu yapan 5 yasındakı çocuktur aklı sıra hesap çalcak Mr. Green Mr. Green



o sitelere inanıp giriş yapmaya çalışan kişiler var yani çalmasına çalıyorlar Very Happy ama bi şey yaptıklarını sanıyorlar. akılları sıra ele geçirecekler sonra profil resmine hacker ... yazacaklar kendi profillerinde paylaşacaklar bak ben hacker oldum hahaa diyecekler Very Happy Very Happy


off ya hakketen hala aklıma geldikçe gülüyorum bu gibi kişiler hackerliği kolay sanıyo Very Happy ee nede olsa facebook msn çalıyo kolay mı her hacker yapamaz Very Happy


Neşe kaynaklarım ya, öpüyorum onları Mr. Green

Zone-H'a falan almaları lazım böylelerini Very Happy
Mesaj14.07.2011, 21:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bu tür konular açmak yerine support-tr( at )webme.com adresine mail atarak bildirebilirsiniz..
Not:(at) yerine @ eklenmelidir

______________
İmzanızı tekrar ayarlamanız lazım. - @cryengine3
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu