Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj18.07.2011, 12:53 (UTC)    
Mesaj konusu: Bedava-Sitem.com ../ Bu sistem ile ilgili Yorumlarınız

Yorumları alalım bakalım arkadaşlar Laughing


En son bilgiliwebnet tarafından 19.07.2011 07:26:22 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Mesaj18.07.2011, 13:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

garip bir başlık olmuş

bende şiiir yazdım

sitemizi kaplayan reklamlardır tek kötü yanı
bedava site açmak cabası
forumudur eğlenceli
ama kurallarını bilmeli


Mr. Green Mr. Green Mr. Green
______________
Büyük işler başaran, Küçük adam..
DREAMWEAVER İLE BEDAVA-SİTEM İÇİN TASARIM YAPMA // RESİMLİ ANLATIM
Mesaj18.07.2011, 14:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

Yaradın .. Very Happy Yaratın .. | Yaratmak Allah'a Mahsustur! |
Bu başlığın amacını anlayamadım Bilgili Dostum ?








Düzeltildi / Bilgiliwebnet
--------------------
Dostum son mesajımda açıkladım .Bedava-sitem.com ile ilgili düşüncelerinizi yorumlarınızı almak için açtım. Wink

______________
Aşağıdaki yazı fontunun adı Angilo Tatto'dur. Gelen mesajlara istinaden yazdım Smile


En son ibrahmgun tarafından 19.07.2011 07:27:43 tarihinde değiştirildi, toplam 2 kere değiştirildi
Mesaj18.07.2011, 14:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

Modum Bu Başlık Biraz Saçma olmamışmı biraz garip gibi Very Happy
Mesaj19.07.2011, 07:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

Biliyorum saçma gözüküyor olabilir Laughing

ama birazda Bedava-sitem hakkında düşüncelerinizi , yorumlarınızı almak için açtım. Laughing

Nese yorumlara devam (:
Mesaj24.07.2011, 11:09 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bence tasarımın üstündeki o iki kişiyi değiştirsinler sıkıldım artık Mr. Green
______________
Mesaj24.07.2011, 11:19 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tasarımın İmegarial lle aynı
Mesaj03.08.2011, 09:42 (UTC)    
Mesaj konusu: Tasarım

arkadaşlar ben kendi tasarımımı yapamıyorum.hep başka tasarım paylaşan sitelerden alıyorum.acaba bana tasarım yapmayı açık bi şekilde anlatabilirmisiniz.
______________




Mesaj03.08.2011, 13:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

bedava sitem googleda çıkmıyor ama bedava yetkinforum kurun
googleda en başta çıkar
Mesaj03.08.2011, 13:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

webmaster96 yazmış:
bedava sitem googleda çıkmıyor ama bedava yetkinforum kurun
googleda en başta çıkar
hacker yazarsan googlede alttaki önerilerde hackerfriend Çıkıyor.
Mesaj03.08.2011, 13:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

İyiki varsın bedava sitem
sayende üretiyoruz
payaşıyoruz sitemizde
şu tasaarımını değiştirtir artık
gına geldi artık
böyle büyük kusurların olsada
ginede seni seviyoruz
BEDEVA Sitem


Nası oldu Ama Very Happy Question Laughing
______________

Sitemi silerlerse hakkınızı helal edin.
Mesaj04.08.2011, 08:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

Olanak Sağlıyorsun Bedava Site kurmaya
Merak ediyorum ne yapıyosun reklamdan aldığın parayla Smile
Üstteki iki kişi kardeşmi acaba ?
tr.gg biraz saçma değilmi ya ? Very Happy

ben yazdıım Smile
______________




Mesaj04.08.2011, 09:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

Aklın Yolu Birdir
Bilgi Paylaştıkça Birleşir
Bedava-Sitem Nedir
Her Şey Paramıdır Adminim.
______________
Forum imzanız kurallara aykırıdır..
@agasu06
Mesaj01.12.2011, 19:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

benim site yine açılmıyor bir sorun oluştu galiba lütfen yardımcı olun teşekkür ederim sitem aykral.tr.gg en kısa zamanda arızayı düzeltirseniz çok sevinirim hayırlı akşamlar.
______________
SLM site sahipleri aranızda bulunmaktan kıvanç
duyuyorum. Hepinize iyi günler diliyorum..
Mesaj18.12.2011, 17:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

Önerilerim:
1-Tasarım değişsin artık.
2-Örnekler bölümü değişsin. Oradaki sitelerin çoğu kapatılmış.
3-Reklamlar tamamen kalksın.
4-Yazılan yorumların hangi sayfaya yazıldığı öğrenilsin.

Modum bunlar tüm bs halkı tarafından istenen istekler. Bunlar neden yapılmıyor? Bir açıklama lütfen.
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu