Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj23.07.2011, 16:51 (UTC)    
Mesaj konusu: Yeni Sayfa Eklemek

Hala bazı arkadaşlar(özellikle yeni başlayanlar) sitelerine yeni sayfa eklemeyi bilmiyor bunu öğrendiyse bile bedava-sitem'in editöründeki diğer buton ve simgelerin kullanım amacını bilmiyor şimdi sizlere bugün kendim hazırladığım
yeni sayfa ekleme ve bedava-sitem'in editöründeki diğer buton ve simgelerin kullanım amaçları:


RESİM1:

RESİM2

RESİM3

RESİM4

RESİM5


Umarım bilmeyenlere yardımcı olabilmişimdir.
______________
Mesaj23.07.2011, 18:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

Arkadaşlar burada emek verdiğim bir konu var ve kimse ilgilenmiyor bile bilenler bari bir teşekkür etseydi.
______________
Mesaj23.07.2011, 18:58 (UTC)    
Mesaj konusu:

Çok kolay bir şey bu ne var bunda bs ilk kez site açan bile bunu bulabilir boşuna uğraşmışsın bence.
Mesaj23.07.2011, 18:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

rainbow1190 yazmış:
Çok kolay bir şey bu ne var bunda bs ilk kez site açan bile bunu bulabilir boşuna uğraşmışsın bence.

Emege İhtiyatsizlik Yapma Herkezi Kendin Sanma

Güzel Olmuş Teşekürler
Mesaj23.07.2011, 19:03 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ben sadece kendi fikrimi söyledim emeğe saygısızlık yapmam ben sen değilim Wink
Mesaj23.07.2011, 19:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tmm Hangi Emege Ne Yapmışım Açıkla Ben Sitemi Kapatmasam ... Yım Tamammı
Mesaj23.07.2011, 19:06 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bi yerde görmüştüm tekrar görürsem linkini atarım oqe
Mesaj23.07.2011, 19:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

Neyi Görmüştün Bana Söylermisin
Mesaj23.07.2011, 19:19 (UTC)    
Mesaj konusu:

Very Happy pardon ben yanlış anlamışım yazdığınızı birşey yokmuş
Mesaj23.07.2011, 19:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

Smile
Mesaj23.07.2011, 19:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

rainbow1190 yazmış:
Çok kolay bir şey bu ne var bunda bs ilk kez site açan bile bunu bulabilir boşuna uğraşmışsın bence.


bence yanlış düşünüyorsun zaten bu konuyu bedava-sitem'e yeni başlayan bir arkadaşım için yaptım o bilmiyordu mesela.
______________
Mesaj23.07.2011, 19:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

ozgurce-paylas yazmış:
rainbow1190 yazmış:
Çok kolay bir şey bu ne var bunda bs ilk kez site açan bile bunu bulabilir boşuna uğraşmışsın bence.

Emege İhtiyatsizlik Yapma Herkezi Kendin Sanma

Güzel Olmuş Teşekürler


senin yorumun için de teşekkür ederim kardeşim
______________
Mesaj23.07.2011, 19:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

Güzel paylaşım olmuş yeni başlayanlar için.
Ayrıca lütfen forumda kavga etmeyiniz.
Mesaj23.07.2011, 19:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

Evet Öncelikle Güzel Paylaşım Yapmışsın..! Bs'ye Yeni Katılanların En Az %30 Bilmiyor..

Ayrıca Forumda Tarışmayınız..Yoksa Siteniz Silinebilir Aynı Benim Gibi

______________
Mesaj23.07.2011, 19:40 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ben sadece kendi fikrimi söledim o kadar.
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu