Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj25.07.2011, 23:40 (UTC)    
Mesaj konusu: Köprü çizgisi !!! Lütfen ilgilenin ..

Arkadaşlar sorun, yazılara baglantı linki yani köprü uyguladıgımda yazının altına mavi bi çizgi geliyor ve her ne yaptıysam ısrarla gitmiyor tasarımın üstüne bu koduda ekledim :

<style>
<!--
A{text-decoration:none}
-->
</style>

Yinede bi işe yaramadı hala o çizgi ısrarla duruyo nasıl kaldırabilirim Question Çıldırıcam bi çizgi için 2 saattir ugraşıyom bilgilendirirseniz gerçekten sevirim .. İlgilenenlere şimdiden teşekkür ederim !
Mesaj25.07.2011, 23:53 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Köprü çizgisi !!! Lütfen ilgilenin ..

brut4lhacker yazmış:
Arkadaşlar sorun, yazılara baglantı linki yani köprü uyguladıgımda yazının altına mavi bi çizgi geliyor ve her ne yaptıysam ısrarla gitmiyor tasarımın üstüne bu koduda ekledim :

<style>
<!--
A{text-decoration:none}
-->
</style>

Yinede bi işe yaramadı hala o çizgi ısrarla duruyo nasıl kaldırabilirim Question Çıldırıcam bi çizgi için 2 saattir ugraşıyom bilgilendirirseniz gerçekten sevirim .. İlgilenenlere şimdiden teşekkür ederim !




Kod:
<a href="http://cmpunkn.tr.g">Ana Sayfa</a><br />



bu kodu düzenle kendine göre bende öle bi sorun cıkmıyor Smile
______________
Mesaj26.07.2011, 00:11 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Köprü çizgisi !!! Lütfen ilgilenin ..

Alıntı:


Kod:
<a href="http://cmpunkn.tr.g">Ana Sayfa</a><br />



bu kodu düzenle kendine göre bende öle bi sorun cıkmıyor Smile




Komiksin gerçekten Very HappyVery Happy Baglantı linki vermeyi biliyoz zaten altındaki mavi çizgide sorun ..
Mesaj26.07.2011, 00:19 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Köprü çizgisi !!! Lütfen ilgilenin ..

brut4lhacker yazmış:
Alıntı:


Kod:
<a href="http://cmpunkn.tr.g">Ana Sayfa</a><br />



bu kodu düzenle kendine göre bende öle bi sorun cıkmıyor Smile




Komiksin gerçekten Very HappyVery Happy Baglantı linki vermeyi biliyoz zaten altındaki mavi çizgide sorun ..



denedinmi... vallah ben bu kodla deniyom hic birşey olmuyor Wink komiksin dicene ekle dene veya tasarımında sorn vardır bilemiyom
______________
Mesaj26.07.2011, 00:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sorun zaten tasarımımda nasıl düzelticem işte Very Happy konu bu zaten ..
Mesaj26.07.2011, 01:01 (UTC)    
Mesaj konusu:

brut4lhacker yazmış:
Sorun zaten tasarımımda nasıl düzelticem işte Very Happy konu bu zaten ..



Hım Very Happy Onu Bende Bilmiyom İşte Very Happy
______________
Mesaj28.07.2011, 08:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

brut4lhacker yazmış:
Sorun zaten tasarımımda nasıl düzelticem işte Very Happy konu bu zaten ..


Tasarımı Değiştirmelisiniz

Malesef Tasarımınız Bozulmuş

Böyle Kalamaz Kalırsa Ziyaretçiler Sitenizden Kaçabilir

İyi forumlar
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu