Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  

Tasarım nası??
süper ve ötesi
  20%
[ 3 ]
güzel
  6%
[ 1 ]
idare eder
  20%
[ 3 ]
kötü
  53%
[ 8 ]
Toplam Oylar : 15

Yazar Mesaj
Mesaj05.08.2011, 17:30 (UTC)    
Mesaj konusu: emresazak.tr.gg en deişik tasarım..

sitemin yeni tasarımını değerlendirmenizi istiyorum 10 üzerinden puanlayın... yalnız site 1280x1024 de çalışyo onun için tarayıcınızın zom ayarını değiştirmeniz gerekebilir.. Wink sağ menü hazır deil şimdilik üzerinde çalışıyorum onu puanlama dışı sayın lütfen..
______________
facebook.com/emre.sazak.50twitter.com/metalistan
Mesaj05.08.2011, 18:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

sitenin tasarımı oldukça yaratıcı ve güzel.sence benim sitem nasıl ?
Mesaj05.08.2011, 18:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

kavurur yazmış:
sitenin tasarımı oldukça yaratıcı ve güzel.sence benim sitem nasıl ?

boşuna konu acmıs arkadas sende nıye kendı reklamını yapıyosun bos işlerle ugrasmayın adam daha tasarım yapmadan sitem nasıl diye anket yapıyo sende tasarımın oldukça iyi diyon
______________
Mesaj05.08.2011, 19:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

e yaptım işte bi sağ menü kaldı onada gerek yok da süs olsun diye yapıcam.. yani tasarım bitti siteye baksan tamamen anlardın belki Rolling Eyes
______________
facebook.com/emre.sazak.50twitter.com/metalistan
Mesaj05.08.2011, 19:19 (UTC)    
Mesaj konusu:

kavurur yazmış:
sitenin tasarımı oldukça yaratıcı ve güzel.sence benim sitem nasıl ?
senin tasarımda çok güzel olmuş.. 1280px de diğerleri gibi bozulmuyo bile.. içerikde güzel görünüyo.. facebook twitter flnda güzel olmuş.. Wink
______________
facebook.com/emre.sazak.50twitter.com/metalistan
Mesaj05.08.2011, 19:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

teşekkürler.sen bazı mızmız lara aldırma kardeşim.siten bence güzel


ben siteyi yüksek px'de tasarladığımdan bozulmuyo Smile
Mesaj05.08.2011, 20:13 (UTC)    
Mesaj konusu:

kavurur site değerlendirme alanında git kendi konunu ac boşyere her konuya yorum yapma
sitenin tasarımını gördüm üst bembeyaz ekran,altta chat filan vardı daha tasarım bitmeden değerlendirimisiniz demen boşuna değilmi ?
______________
Mesaj05.08.2011, 20:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

kavurur yazmış:
teşekkürler.sen bazı mızmız lara aldırma kardeşim.siten bence güzel


ben siteyi yüksek px'de tasarladığımdan bozulmuyo Smile
bende öle yaptım ama daha milletin çoğu 1024x768 kullanıyomuş bnm için kötü oldu bu olay.. yinede durmak yok yola devam Mr. Green
______________
facebook.com/emre.sazak.50twitter.com/metalistan
Mesaj05.08.2011, 20:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

arsivimm yazmış:
kavurur site değerlendirme alanında git kendi konunu ac boşyere her konuya yorum yapma
sitenin tasarımını gördüm üst bembeyaz ekran,altta chat filan vardı daha tasarım bitmeden değerlendirimisiniz demen boşuna değilmi ?
üst bembeyazmı?? sen nereye baktın ya?? auto blanka flnmı Very Happy biraz bekliyeydin madem pc'n yavaş yüklüyosa... Mr. Green
______________
facebook.com/emre.sazak.50twitter.com/metalistan
Mesaj05.08.2011, 20:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

emresazak yazmış:
arsivimm yazmış:
kavurur site değerlendirme alanında git kendi konunu ac boşyere her konuya yorum yapma
sitenin tasarımını gördüm üst bembeyaz ekran,altta chat filan vardı daha tasarım bitmeden değerlendirimisiniz demen boşuna değilmi ?
üst bembeyazmı?? sen nereye baktın ya?? auto blanka flnmı Very Happy biraz bekliyeydin madem pc'n yavaş yüklüyosa... Mr. Green

sen rahat ol pcm seninkinden kat kat hızlıdır Mr. Green sitenin bi ana teması konusu filan yok neye benzediği belli değil sen bana yorum yapcagına bırak bu işleri zaman kaybı Very Happy
Al Buda Resimleri


______________
Mesaj05.08.2011, 21:17 (UTC)    
Mesaj konusu:

farklı bir tasarım

Başarılar
Mesaj06.08.2011, 06:53 (UTC)    
Mesaj konusu:

logo desem değiş en üstte büyük bir çalışman var çok mütiş kenara face twit filan 10 numara durmuş menü süper en alt alanda mütiş tek eksik sağ taraftaki boşluk
______________
Hertürlü İletşim İçin:

http://www.facebook.com/Y.Berki
Mesaj06.08.2011, 07:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

arsivimm.tr.gg herkese sanki birşey biliyormuşun gibi yorum yazıp durma.herkes istediği tasarımı yapar.....bence bu arkadaşın tasarımıda çok güzel ve değişik olmuş.

mesela benim tasarım kırmızı ağırlıklı Smile
Mesaj06.08.2011, 08:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

kavurur yazmış:
arsivimm.tr.gg herkese sanki birşey biliyormuşun gibi yorum yazıp durma.herkes istediği tasarımı yapar.....bence bu arkadaşın tasarımıda çok güzel ve değişik olmuş.

mesela benim tasarım kırmızı ağırlıklı Smile


ben herşeyi biliyorum dedim mi beni bilen biler herkesin kişisel yorumu ve görüşü vardır bundan ayrıca sanane konu dışına çıkmayalım
______________
Mesaj06.08.2011, 11:53 (UTC)    
Mesaj konusu:

arsivimm yazmış:
emresazak yazmış:
arsivimm yazmış:
kavurur site değerlendirme alanında git kendi konunu ac boşyere her konuya yorum yapma
sitenin tasarımını gördüm üst bembeyaz ekran,altta chat filan vardı daha tasarım bitmeden değerlendirimisiniz demen boşuna değilmi ?
üst bembeyazmı?? sen nereye baktın ya?? auto blanka flnmı Very Happy biraz bekliyeydin madem pc'n yavaş yüklüyosa... Mr. Green

sen rahat ol pcm seninkinden kat kat hızlıdır Mr. Green sitenin bi ana teması konusu filan yok neye benzediği belli değil sen bana yorum yapcagına bırak bu işleri zaman kaybı Very Happy
Al Buda Resimleri

Teşekürler.. Very Happy seninle niye tartışıyorumki... üstmenünün falan kaybolduğu yok gayet düzgün sadece tam yüklenmemiş site yine, bak orjinal hali böyle olcaktı.. Ayrıca 4gb ram win7 falan hikaye ben kendi işletim sistemimi kurdum winxp i ikiye katladım 250GB harddiski ram yerine bağladım ram olarak kullandım 1TB harici harddisk kullandım 5 tne 1.7 işlemci taktım pc ye yinede senin abarttığın kadar hızlı değil benim ana kartın markasını en usta bilgisayarcı bile bilmiyor çünkü anakartta nerdeyse herşey değişti madem pc özelliği yarıştırcan ekran kartlarıyla beraber kasada 6 tanede fan ve çift ekran kartım var faceden bakarsan pcmin ekran görüntüsünüde görebilirsin..


fastestfalcon yazmış:
farklı bir tasarım

Başarılar
Çok sağol sanada başarılar..

grapiker yazmış:
logo desem değiş en üstte büyük bir çalışman var çok mütiş kenara face twit filan 10 numara durmuş menü süper en alt alanda mütiş tek eksik sağ taraftaki boşluk
Logo? orda logamu var yaw.. Very Happy valla ben koymadım abi.. ya o sağ boşluğun farkındayım oraya bi menü hayal edip çizcem ama aklıma bişi gelmiyo en kısa zamanda doldurcam.. çok teşekkürler..

kavurur yazmış:
arsivimm.tr.gg herkese sanki birşey biliyormuşun gibi yorum yazıp durma.herkes istediği tasarımı yapar.....bence bu arkadaşın tasarımıda çok güzel ve değişik olmuş.

mesela benim tasarım kırmızı ağırlıklı Smile
Tekrar teşekkürler.. Wink

arsivimm yazmış:
kavurur yazmış:
arsivimm.tr.gg herkese sanki birşey biliyormuşun gibi yorum yazıp durma.herkes istediği tasarımı yapar.....bence bu arkadaşın tasarımıda çok güzel ve değişik olmuş.

mesela benim tasarım kırmızı ağırlıklı Smile


ben herşeyi biliyorum dedim mi beni bilen biler herkesin kişisel yorumu ve görüşü vardır bundan ayrıca sanane konu dışına çıkmayalım
Sanada teşekkürler.. bu arada haklısın konu dışına çıkmayalım Wink

Son olarakda mesajını atladığım unuttuğum varsa tekrar herkese teşekkür edip bu konuşmayı bitiriyorum.. Mr. Green Yorumlara devam gerçekten fikirlere çok ihtiyacım var sağ menü nası bişi olsun falan aklınıza geleni söyleyin lütfen... Rolling Eyes
______________
facebook.com/emre.sazak.50twitter.com/metalistan
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu