Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj18.08.2011, 17:29 (UTC)    
Mesaj konusu: İlk Tasarım İlk Kodlama

Yaptığım İlk Tasarım Göze Güzel Görünüyor Bence...

2 Günde Tasarım Yapıp Kodlamayı Öğrendim...
Bugunde Bu Tasarımımı Yaptım Kendımı Geliştiriorm...

Sizce Nasıl... ? (Tasarım Sitemde..)
Mesaj18.08.2011, 17:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

tasarım güzel olmuş ama menü olması gerekiyor üst ve ya yan menü eklerden daha güzel olacağına eminim
______________
Mesaj18.08.2011, 17:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

grafipad yazmış:
tasarım güzel olmuş ama menü olması gerekiyor üst ve ya yan menü eklerden daha güzel olacağına eminim


Evet Menü Alanı Ekliycem.. Tşkler
Mesaj18.08.2011, 17:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

başarılar öğreneceğiniz çok şey var ama tasarımınız kötü değil Wink
Mesaj18.08.2011, 17:41 (UTC)    
Mesaj konusu:

aykut-servis yazmış:
başarılar öğreneceğiniz çok şey var ama tasarımınız kötü değil Wink


Aslında Html Css Falan Bilgim Var Hatta 2009 dan beri bsdeym hep site değiştridiğim için böyle oLuor Kımse Tanımıor .) Sadece Tasarım Çizme Ve Kodlamayı Yeni Ögrendim..

Saol Photoshopda Flan Öğrenceğim Çok Şeywar Malesef .)
Mesaj18.08.2011, 19:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

tasarimlarini birazdaha büyük ve menulu yapmani öneririm.İlk tasarim için gayet güzel.
Mesaj18.08.2011, 21:22 (UTC)    
Mesaj konusu:

alimengu yazmış:
tasarimlarini birazdaha büyük ve menulu yapmani öneririm.İlk tasarim için gayet güzel.


Teşekkürler.. Smile
Mesaj18.08.2011, 21:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

İlk tasarım için süper olmuş kodlamayı herkes yapmaz ilk kodlama oturduğuna göre gelecek var sende,başarılar...
Mesaj18.08.2011, 22:07 (UTC)    
Mesaj konusu:

blog-cenneti yazmış:
İlk tasarım için süper olmuş kodlamayı herkes yapmaz ilk kodlama oturduğuna göre gelecek var sende,başarılar...


TşkLer Sizede Başarılar
Mesaj18.08.2011, 22:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

Merhabalar

Tasarımınız Hoş Duruyor.

Tasarımınızı Bir Yan Menü İle Taçlandırırsanız Güzel Olur.
______________
Mesaj19.08.2011, 02:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

caliskan-blog yazmış:
Merhabalar

Tasarımınız Hoş Duruyor.

Tasarımınızı Bir Yan Menü İle Taçlandırırsanız Güzel Olur.


Evet. Öyle Bir Şey Düşünüyorum.. Yorumlar İçin Tşkler.. Smile
Mesaj19.08.2011, 18:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

Yarın Süper Bi Menü Koyucam

Güncell!
Mesaj19.08.2011, 18:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

olmamış olmamış daha çok yol kat etmen lazım daha yolun başındasın
______________
Allahını seven üstümmmee tobrakkkkkkkk adsınnnnnnnnnnnnn
devlöt böze bakmoyir
böşbakan böze elektörik ver
Mesaj19.08.2011, 18:22 (UTC)    
Mesaj konusu:

crysounds yazmış:
olmamış olmamış daha çok yol kat etmen lazım daha yolun başındasın


Sen Dalgamı Geçıosun İlk Dıorm Bu Arada Tasarım İlk Yapısım 2009dn beri bsdeyim daha yeni gelmişsin webmasterim dıon yok herşeyi sitelerden çalın dion.. Very Happy gülmem geldi ya git işine Allahını Seversen
Mesaj19.08.2011, 18:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

ugurmaster yazmış:
crysounds yazmış:
olmamış olmamış daha çok yol kat etmen lazım daha yolun başındasın


Sen Dalgamı Geçıosun İlk Dıorm Bu Arada Tasarım İlk Yapısım 2009dn beri bsdeyim daha yeni gelmişsin webmasterim dıon yok herşeyi sitelerden çalın dion.. Very Happy gülmem geldi ya git işine Allahını Seversen


bak kardeşim 1990 de beri bu işin içindeyım bana bu işi oqretme dammı
______________
Allahını seven üstümmmee tobrakkkkkkkk adsınnnnnnnnnnnnn
devlöt böze bakmoyir
böşbakan böze elektörik ver
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu