Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj18.08.2011, 20:50 (UTC)    
Mesaj konusu: Beyler Bu Scripti Css Çevirirmisiniz?

http://demo.orumcekoyun.com/

Şimdiden Tşkkürler
Mesaj18.08.2011, 22:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

Öyle yapacağına gir .com.nuya host al scirpti indir sonra ftpyle aldığın hosta aktar frame ile .tr.ggye aktar Wink
Mesaj18.08.2011, 22:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

Evet Bencede Öyle Yap Wink
______________
Mesaj19.08.2011, 06:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

O Zor İş Denedim MYSQL Falan Lazım Bi De Şifreyi Bilcen com nu mysql veriyo mu
Mesaj19.08.2011, 07:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

berkant53 yazmış:
O Zor İş Denedim MYSQL Falan Lazım Bi De Şifreyi Bilcen com nu mysql veriyo mu

Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Heralde veriyor Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Mesaj19.08.2011, 09:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

ramazan-altintop yazmış:
berkant53 yazmış:
O Zor İş Denedim MYSQL Falan Lazım Bi De Şifreyi Bilcen com nu mysql veriyo mu

Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Heralde veriyor Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Kurdum Ben De (O Script Değil)
______________
En Son Kimse Tarafından Değiştirilmedi Razz
Mesaj19.08.2011, 13:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

script HATTA LİNKİNİDE VERİORUM BAKIN...

http://www.2shared.com/file/EY36nxjZ/orumcek225.html

Buyrun Örümcek Oyunun VErdiği Ücretsiz bir Script
Mesaj19.08.2011, 13:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bu Arada Herkese Tşk Ama Ben O Kdr Çok Şey Bilmiyorum Ftp fln Bildiğim Tek Şey Aps Serv Filezilla Bide B-S Sad
Mesaj19.08.2011, 14:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

luckyoyun yazmış:
Bu Arada Herkese Tşk Ama Ben O Kdr Çok Şey Bilmiyorum Ftp fln Bildiğim Tek Şey Aps Serv Filezilla Bide B-S Sad


Filezillayı biliyosan yeter zatn Very Happy sunucuya veriyi onla aktarıyosun zaten
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu