Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj24.08.2011, 22:49 (UTC)    
Mesaj konusu: bi kısmını tamamladım

webrex.tr.gg sizlerle
Mesaj25.08.2011, 05:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

Download siteleri yasak banlana bilirsin.
Mesaj25.08.2011, 07:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

Verdiğiniz programlarda telif hakkı bulunuyorsa,ücretsiz değilse bizzat kendi sitelerinde paylaşmadıkları bir programı sitende yayınlarsan bu yasa dışı olup,siten silinir. uyarıyım. :=
Mesaj25.08.2011, 10:17 (UTC)    
Mesaj konusu:

1.verdiğim programların hepsi ücretsiz
2.yasak olduğunu bilmiyodum.
3.yorumlara devam Very Happy
Mesaj25.08.2011, 11:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

Programlar Free İse Bişe Olmaz Ama Değilse ByBy Very Happy
______________

Siteme Girerseniz Konularımdan Birni Okumanızı Tavsiye Ederim
Mesaj25.08.2011, 12:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

hepsi beleş Very Happy
Mesaj25.08.2011, 13:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

hepsi beleşte... kendi uploadın olmadığı sürece link vermen yasak..
______________
Dar ağacında olsak bile son sözümüz FENERBAHÇE
Mesaj25.08.2011, 13:19 (UTC)    
Mesaj konusu:

eminim öyledir
Mesaj25.08.2011, 15:41 (UTC)    
Mesaj konusu:

ya şöyle cocuk cocuk konuşma..

Alıntı:
4-Kendinize ait olmayan veya yasal izni alınmamış her türlü ürünün download yaptırılması.
5- Telif hakları başkasına ait film,dizi,müzik,mp3 gibi ürünlerin izlettirilmesi ve download yaptırılması.


http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=160543&highlight=download
______________
Dar ağacında olsak bile son sözümüz FENERBAHÇE
Mesaj25.08.2011, 16:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

canım kardeşim öncelikle sanane.
1.programların hepsi ücretsiz okuma yazman varsa görmüşsündür.
2.ücretsiz bişeyin telif hakkı olmaz.
3.ve tekrar sanane !
Mesaj25.08.2011, 16:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

webrex yazmış:
canım kardeşim öncelikle sanane.
1.programların hepsi ücretsiz okuma yazman varsa görmüşsündür.
2.ücretsiz bişeyin telif hakkı olmaz.
3.ve tekrar sanane !


ücretsiz bir şeyinde olur telif hakkı senin yaptığın şey bs ailesine ayıbındır.

Program Sahibi,Türkiye Cumhuriyeti Bilişim Şuçlarına Başvurduğu Halde Sadece Senin Siten Engellenmez,.tr.gg ailesinin tüm siteleri engellenir.
Mesaj25.08.2011, 18:19 (UTC)    
Mesaj konusu:

kapansız ya çokda umrumda sanki
bs bitti artık ben şu an itibariyle host ve domain alıp o şekilde site işine giricem
bs de sizin gibi insanlarla yerinde saymaktan çok daha iyidir.
Mesaj25.08.2011, 18:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

webrex yazmış:
kapansız ya çokda umrumda sanki
bs bitti artık ben şu an itibariyle host ve domain alıp o şekilde site işine giricem
bs de sizin gibi insanlarla yerinde saymaktan çok daha iyidir.


Alın hostunuzu gelin ondan sonra konusun.
Lafla peynir gemisi yüremez.
Ayriyetten;
Emin olabilirsiniz ki burayı kendimizi geliştirmek için kullanıyoruz.
Kendinizi üstün görmenize gerek yok.
Aldığınız hostun aynısını bizde alabiliriz. Surprised

______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu