Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj25.08.2011, 14:47 (UTC)    
Mesaj konusu: Allah lafzı şaşırttı




ben bile gözlerime inanamadım Subhanallah...
Mesaj25.08.2011, 15:09 (UTC)    
Mesaj konusu:

Afedersiniz Ben Hiç Bir Şey Anlamadım Biraz Açıklayıcı Olur Musunuz ?
Mesaj25.08.2011, 15:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

aykut-servis yazmış:
Afedersiniz Ben Hiç Bir Şey Anlamadım Biraz Açıklayıcı Olur Musunuz ?


Resim çok net neden anlıyamıyorsun ben anlıyamadım Very HappyVery Happy
Mesaj25.08.2011, 15:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

kavuun yazmış:
aykut-servis yazmış:
Afedersiniz Ben Hiç Bir Şey Anlamadım Biraz Açıklayıcı Olur Musunuz ?


Resim çok net neden anlıyamıyorsun ben anlıyamadım Very HappyVery Happy

evet resim gayet net kardeş Smile
Mesaj25.08.2011, 15:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

Neresi Net Hiç Bişey Anlaşılmıyor.
Mesaj25.08.2011, 15:17 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tamam Şimdi Gördük Siyah Beyaz Bir Fotoya Siyah Yuvarlakmı Çizilir Renkli Bir Daire Çizilir.
Mesaj25.08.2011, 15:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

bs-hack yazmış:
Tamam Şimdi Gördük Siyah Beyaz Bir Fotoya Siyah Yuvarlakmı Çizilir Renkli Bir Daire Çizilir.

bilemiycem ben çizmediğim için Wink
hem ilk bakışta fark ediliyor dikkat edrsen tabi Smile
Mesaj25.08.2011, 15:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

Çok dikkatlisiniz arkadaşlar Razz
Mesaj25.08.2011, 15:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

kavuun yazmış:
Çok dikkatlisiniz arkadaşlar Razz


kör olmadığımız kesin Wink
Mesaj25.08.2011, 15:37 (UTC)    
Mesaj konusu:



Bi takıldığım forumdada aynı şekilde göremeyen olmuştu anlaşılsın diye
bu resmi koymuştum aynısı burdada oldu , sanırım açıklıyıcı olmuştur...
Mr. Green
______________

rankend on deviantART
Taklitlerden sakının : rankend forumexe hesabı özenti taklittir.
Mesaj25.08.2011, 15:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

Teşekkürler.
Mesaj25.08.2011, 15:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

rankend yazmış:


Bi takıldığım forumdada aynı şekilde göremeyen olmuştu anlaşılsın diye
bu resmi koymuştum aynısı burdada oldu , sanırım açıklıyıcı olmuştur...
Mr. Green


inş açıklayıcı olmuştur Wink
Mesaj25.08.2011, 15:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

rankend yazmış:


Bi takıldığım forumdada aynı şekilde göremeyen olmuştu anlaşılsın diye
bu resmi koymuştum aynısı burdada oldu , sanırım açıklıyıcı olmuştur...
Mr. Green


Wink
Mesaj25.08.2011, 16:41 (UTC)    
Mesaj konusu:

İlginççççç ......
______________
En Son Kimse Tarafından Değiştirilmedi Razz
Mesaj25.08.2011, 17:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

kavuun yazmış:
aykut-servis yazmış:
Afedersiniz Ben Hiç Bir Şey Anlamadım Biraz Açıklayıcı Olur Musunuz ?


Resim çok net neden anlıyamıyorsun ben anlıyamadım Very HappyVery Happy


Rankend Dostum Açıklamasaydı Anlayamayacaktım Konuyu Açıyonuz Açıklama Yapmıyorsunuz Ya Sonrada Resim Gayet Net Bizde Bilioyruz Net Oldugunu
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu