Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj01.09.2011, 14:02 (UTC)    
Mesaj konusu: www.fenafinnur.tr.gg bakalım begenecekmisnz...

www.fenafinnur.tr.gg

Arkadaşlar sitem bediuzzaman ve islamla ilgili biçok bilgi paylaştım birde siz bakın yorumlarınızı bekliyorum...
______________
Forum İmzanız kurallara uymamaktadır.
468x60 boyutunda banner veya 3 satır yazı ekleyebilirsiniz.
@odev-arsivleri
Mesaj01.09.2011, 18:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

konu güncel
yorum yokmu Rolling Eyes
______________
Forum İmzanız kurallara uymamaktadır.
468x60 boyutunda banner veya 3 satır yazı ekleyebilirsiniz.
@odev-arsivleri
Mesaj01.09.2011, 19:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

başarılar..
Mesaj01.09.2011, 19:40 (UTC)    
Mesaj konusu:

aykut-servis yazmış:
başarılar..

koca forumda tek yorum yapan sensin Very Happy
saolasn...
______________
Forum İmzanız kurallara uymamaktadır.
468x60 boyutunda banner veya 3 satır yazı ekleyebilirsiniz.
@odev-arsivleri
Mesaj01.09.2011, 19:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

önemli olan yorum yapma değildir önemli olan başarılı siteler yapıp ondan sonra burada konu açmaktır işte o zaman herkezin yorum yapacağını inanıyorum ilk geldiğimde bs ye hiç bir şey bilmiyordum kodlar ile tanıştım sonra ıce blue tasarım yapmayı ögrendim ve kendime kaç kere yaptığım belli değil ve sonra css tasarıma geçtim kimseden yardım istemedim ama yardım isterseniz bir mesaj uzağınızda olacağım ..!
Mesaj01.09.2011, 19:53 (UTC)    
Mesaj konusu:

aykut-servis yazmış:
önemli olan yorum yapma değildir önemli olan başarılı siteler yapıp ondan sonra burada konu açmaktır işte o zaman herkezin yorum yapacağını inanıyorum ilk geldiğimde bs ye hiç bir şey bilmiyordum kodlar ile tanıştım sonra ıce blue tasarım yapmayı ögrendim ve kendime kaç kere yaptığım belli değil ve sonra css tasarıma geçtim kimseden yardım istemedim ama yardım isterseniz bir mesaj uzağınızda olacağım ..!



ben zaten sitemn başarılı olduğuna inanıyorum yoksa neden açayım tasarımı kastettiysen değiştirilebilecek birşey tasarımla ilgili pek bi bilgm yok ve zaman geçtikçe öğrenmeye devam ediyorum...
______________
Forum İmzanız kurallara uymamaktadır.
468x60 boyutunda banner veya 3 satır yazı ekleyebilirsiniz.
@odev-arsivleri
Mesaj01.09.2011, 19:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

fenafinnur yazmış:
aykut-servis yazmış:
önemli olan yorum yapma değildir önemli olan başarılı siteler yapıp ondan sonra burada konu açmaktır işte o zaman herkezin yorum yapacağını inanıyorum ilk geldiğimde bs ye hiç bir şey bilmiyordum kodlar ile tanıştım sonra ıce blue tasarım yapmayı ögrendim ve kendime kaç kere yaptığım belli değil ve sonra css tasarıma geçtim kimseden yardım istemedim ama yardım isterseniz bir mesaj uzağınızda olacağım ..!



ben zaten sitemn başarılı olduğuna inanıyorum yoksa neden açayım tasarımı kastettiysen değiştirilebilecek birşey tasarımla ilgili pek bi bilgm yok ve zaman geçtikçe öğrenmeye devam ediyorum...



Başarılı Olmak Zaten Bilgiden İbarettir
İlk Olarak Sitenizi Kurcalamanız Gerekiyor
Sonra Tasarım Çizim Kodlama Bunlar Önemli
En Azından Hazır Css Tasarım Kullanabilirsiniz ..
Yoksa Siz Kendinizi Başarılı Görseniz Bile Etrefınızdakiler Göremez ..!
Mesaj01.09.2011, 20:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

css için beni başarısız görecek varsa yanılmıştr ayrıca benm için içerik daha önemli biçok site var süper tasarım ama içi boş ben sitemde insanlara bişeyler verebilmek için çalışıyorum insanlar 1 kez girince 2. kez girmeleri için bi sebebleri olsun bi net kullanıcısı cssye bakmak için giriyorsa o siteye sadece 1 kez girer tabii bu benm düşüncem seni bilmem...
______________
Forum İmzanız kurallara uymamaktadır.
468x60 boyutunda banner veya 3 satır yazı ekleyebilirsiniz.
@odev-arsivleri
Mesaj01.09.2011, 21:40 (UTC)    
Mesaj konusu:

tasarımı değiştir......bence Very Happy
Mesaj01.09.2011, 21:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

sosyalbilgiler8 yazmış:
tasarımı değiştir......bence Very Happy


saol yapıcam zatn Smile
______________
Forum İmzanız kurallara uymamaktadır.
468x60 boyutunda banner veya 3 satır yazı ekleyebilirsiniz.
@odev-arsivleri
Mesaj02.09.2011, 09:03 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tasarım değişmeli.
Onu şimdilik değerlendirmeyelim. Smile
İçerik 10/8 başarılar....
Mesaj02.09.2011, 11:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

blog-cenneti yazmış:
Tasarım değişmeli.
Onu şimdilik değerlendirmeyelim. Smile
İçerik 10/8 başarılar....


tasarım bakıyorm bu aralar inş değiştricem yorumnz içn saoln...
______________
Forum İmzanız kurallara uymamaktadır.
468x60 boyutunda banner veya 3 satır yazı ekleyebilirsiniz.
@odev-arsivleri
Mesaj02.09.2011, 11:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

herkesin dediği gibi tasarımı değiştirmelisin css geç derim
______________


Yine Terör, Yine Kan , Yine Yanıyor Vatan. Alçaktır, Şerefsizdir Askere Kurşun Atan...
Mesaj02.09.2011, 11:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

pchakkindabildikleriniz yazmış:
herkesin dediği gibi tasarımı değiştirmelisin css geç derim


yorumn içn saol ama değiştirene kadar içeriği degerlendirirsenz sevinrm Smile
______________
Forum İmzanız kurallara uymamaktadır.
468x60 boyutunda banner veya 3 satır yazı ekleyebilirsiniz.
@odev-arsivleri
Mesaj02.09.2011, 11:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

içerik güzel introyu kaldırmanı öneririm
______________


Yine Terör, Yine Kan , Yine Yanıyor Vatan. Alçaktır, Şerefsizdir Askere Kurşun Atan...
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu