Forum'da ara:
Ara


Yazar Mesaj
Mesaj16.10.2011, 21:28 (UTC)    
Mesaj konusu: Teknolojinin Faydaları.. :)


______________
İmzanızda tr.gg dışı link vermek Kurallara aykırıdır.
Mesaj16.10.2011, 21:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

Wayy dedeme bak sen Cool
______________
Gök Kubbede Hoş Bir Sadâ Bırakmak Değil midir Hayat..? Umarım Geriye Hoş Bir Sadâ Bırakabilmişimdir.Söz Uzar,Kesmek gerektir...Vesselam... M.Said BAŞAR
Mesaj17.10.2011, 11:03 (UTC)    
Mesaj konusu:

Olayy budur abicimmm Smile

skmedia süpersin

______________
Destek: support-tr( at )webme.com not:(at) değil @ Arrow Sıkça Sorulan Sorular Arrow Googleye Kayıt Resimli Anlatım
PROFESYONEL KENDİSİNİN YAPTIĞI YARDIMLARI DEĞİL, KENDİNE YAPILAN YARDIMLARI HATIRLAYANDIR.
Mesaj17.10.2011, 11:06 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mr. Green teknoloji işte Very Happy
Mesaj17.10.2011, 16:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

YUH YA OLMAZ BÖYLE BŞR ŞEY ...
______________
Arrow Arrow ÜCRETLİ MODERATÖR ARIYORUM. ÖZELDEN İLETİŞİME GEÇİN İNŞALLAH.
Mesaj17.10.2011, 18:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

gececi40 yazmış:
Olayy budur abicimmm Smile

skmedia süpersin


Eyvallah gececi, ama arada sırada hortlama, dikkat et yakalanmayasın üstlere Mr. Green

______________
İmzanızda tr.gg dışı link vermek Kurallara aykırıdır.
Mesaj17.10.2011, 18:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ha ha ha. Laughing

Akşam akşam iyi moral oldu bu.
Teşekkürler hocam bu ilginç ve güzel paylaşımınız için. Razz

______________
balikesirerdek.tr.gg ve exevolium.tr.gg adresleri şahsıma aittir. Smile
Mesaj17.10.2011, 19:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

bu gerçek olamaz.En son göreceğim resim buydu :DDDD
______________
20.bin üyeli Bloga yazar ol.Hadi Pm at.
Mesaj18.10.2011, 18:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

benimsitem1993 yazmış:
Ha ha ha. Laughing

Akşam akşam iyi moral oldu bu.
Teşekkürler hocam bu ilginç ve güzel paylaşımınız için. Razz


Rica Ederim Vahap, Elimden Geldiğince Smile
______________
İmzanızda tr.gg dışı link vermek Kurallara aykırıdır.
Mesaj19.10.2011, 20:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

Napıyor o kahvedeki dedeler Razz

Bilgisayardan okey mi ? oynuyorlar hemde kahvehanede Razz paylaşım için teşekkürler .
Mesaj19.10.2011, 20:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kıraathaneyi internet kafeye çevirmeyi başarmışlar.Helal olsun. Very Happy
______________
Mesaj19.10.2011, 21:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

vay amcalara bak harbidende olay budur ya kraathane olmuş internet kafe Mr. Green
______________

Mesaj19.10.2011, 21:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

energy26 yazmış:
vay amcalara bak harbidende olay budur ya kraathane olmuş internet kafe Mr. Green

Gel abicim sende aç bitane iyi yürür ben sana söyliyim,bu işte para var:D
______________
Gök Kubbede Hoş Bir Sadâ Bırakmak Değil midir Hayat..? Umarım Geriye Hoş Bir Sadâ Bırakabilmişimdir.Söz Uzar,Kesmek gerektir...Vesselam... M.Said BAŞAR
Mesaj19.10.2011, 22:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

imanfedaisi yazmış:
energy26 yazmış:
vay amcalara bak harbidende olay budur ya kraathane olmuş internet kafe Mr. Green

Gel abicim sende aç bitane iyi yürür ben sana söyliyim,bu işte para var:D


ben kendime yetiyorum kardeşim saolasın birde kıraathane veya internet kafe ile uğraşamam Mr. Green Mr. Green
______________

Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu