Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj25.11.2011, 09:26 (UTC)    
Mesaj konusu: Tasarımım Kayıyor - Acil Yardım Lütfen !!!

Arkadaşlar bulduğum bir tasarımı sitemde uygulamaya çalışıyorum ama ana sayfamda sağ taraftaki menü düzgün gözüküyorken Forum, yada iletişim veya ziyaretçi defterinde sağdaki menü aşağıya kayıyor.Bunu nasıl çözebilirim.Lütfen yardım edebilecek biri varsa yardımınızı bekliyorum ...

Teşekkür ederim ...

Ana Sayfa ; www.psikoyorumtv.tr.gg

Forum ; http://psikoyorumtv.tr.gg/Forum.htm
Mesaj25.11.2011, 09:41 (UTC)    
Mesaj konusu:

kardeşim hanqi tarayıcıyı kullanıyorsun bilmiyorum ama ben googlechrome kullanıyorum sorun yoq
Mesaj25.11.2011, 09:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

bedavasitepaylasim yazmış:
kardeşim hanqi tarayıcıyı kullanıyorsun bilmiyorum ama ben googlechrome kullanıyorum sorun yoq


Kardeş mozillada da chromeda da düzgün değil.

Forumun altında kalıyor sağ taraftaki menü ...
Mesaj25.11.2011, 09:48 (UTC)    
Mesaj konusu:

forum bir exstradır sen bir tema uyarladığında her zaman üstde forum kalır bu bnm tasarımım içinde geçerli onun içi yapılıcak bişe yoq
Mesaj25.11.2011, 09:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

evet sorn gözükmüyor
______________
Mesaj25.11.2011, 10:00 (UTC)    
Mesaj konusu:

bedavasitepaylasim yazmış:
forum bir exstradır sen bir tema uyarladığında her zaman üstde forum kalır bu bnm tasarımım içinde geçerli onun içi yapılıcak bişe yoq


Kardeş anlatmak istediğim sadece forumla ilgili değil.Forum koymayı düşünmüyorum zaten siteye.Ama iletişim ve ziyaretçi defteri de aynı şekilde ...

Mesela ; http://psikoyorumtv.tr.gg/Ziyaret%E7i-Defteri.htm
Mesaj25.11.2011, 10:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

Eklediğim yeni sayfalarda da sağdaki menü alta kayıyor ...

Mesela ; http://psikoyorumtv.tr.gg/Yeni-1.htm

Yok mu arkadaşlar bana yardımcı olabilecek kimse ya ?
Ekstraları kullanmak niyetinde değilim ama hazırladığım diğer sayfalarda kayıyor ... Sad
Mesaj25.11.2011, 10:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

tasarımı kaynaktan alma başarılı fakat tr.gg ye uygun hale getirememişsin yani tasarım üstü,tasatım altı ve css diye ayırmamışsın.

Bilmeyen arkadaşlarımız seni yanlış yönlendiriyor
Mesaj25.11.2011, 11:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

semihseker yazmış:
tasarımı kaynaktan alma başarılı fakat tr.gg ye uygun hale getirememişsin yani tasarım üstü,tasatım altı ve css diye ayırmamışsın.

Bilmeyen arkadaşlarımız seni yanlış yönlendiriyor


Farkındayım aslında problemin.Ama işte bu tr.gg'ye uyarlamada iyi olan birisinin yardımını umarak sorunumu buraya yazdım zaten ...
Mesaj25.11.2011, 11:09 (UTC)    
Mesaj konusu:

psikoyorumtv yazmış:
semihseker yazmış:
tasarımı kaynaktan alma başarılı fakat tr.gg ye uygun hale getirememişsin yani tasarım üstü,tasatım altı ve css diye ayırmamışsın.

Bilmeyen arkadaşlarımız seni yanlış yönlendiriyor


Farkındayım aslında problemin.Ama işte bu tr.gg'ye uyarlamada iyi olan birisinin yardımını umarak sorunumu buraya yazdım zaten ...


özele gel o zaman sana yardımcı olayım.
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu