Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj11.12.2011, 16:55 (UTC)    
Mesaj konusu: Yıl Başında Napıcak BS'Liler (ACABA)

Ben %100 bs de kutlucam Smile Ama sizi bilmem planlarınızı alalım hemen Smile







BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS BS
Mesaj11.12.2011, 17:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

yılbaşı kutlaması gavur icadıdır.

gelelim diğer cevaba ben herzamankı gıbı evde olacagım tasarım fln kodlarım belkıde
Mr. Green
Mesaj11.12.2011, 17:53 (UTC)    
Mesaj konusu:

semihseker yazmış:
yılbaşı kutlaması gavur icadıdır.

gelelim diğer cevaba ben herzamankı gıbı evde olacagım tasarım fln kodlarım belkıde
Mr. Green



Okadar aslında doğru gavur ama onlarda insan Very Happy bari yabancı filan desek Very Happy
Mesaj11.12.2011, 17:58 (UTC)    
Mesaj konusu:

Valla bende evdeyim saten Ocak 1 Tavşan günü ona çalışma yapacağım.Ama ginede küçük bir parti yapıcam Smile
______________

Sitemi silerlerse hakkınızı helal edin.
Mesaj11.12.2011, 18:01 (UTC)    
Mesaj konusu:

baks-bani yazmış:
Valla bende evdeyim saten Ocak 1 Tavşan günü ona çalışma yapacağım.Ama ginede küçük bir parti yapıcam Smile



İyi sana yarıcak genede bi çalışman olcak Very Happy ben ne yapsam acaba Very Happy öneri kabul ediyorum.. Smile
Mesaj11.12.2011, 18:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

masum-city yazmış:
baks-bani yazmış:
Valla bende evdeyim saten Ocak 1 Tavşan günü ona çalışma yapacağım.Ama ginede küçük bir parti yapıcam Smile



İyi sana yarıcak genede bi çalışman olcak Very Happy ben ne yapsam acaba Very Happy öneri kabul ediyorum.. Smile



Uyuya kalmassam tabi Very Happy
______________

Sitemi silerlerse hakkınızı helal edin.
Mesaj11.12.2011, 18:06 (UTC)    
Mesaj konusu:

baks-bani yazmış:
masum-city yazmış:
baks-bani yazmış:
Valla bende evdeyim saten Ocak 1 Tavşan günü ona çalışma yapacağım.Ama ginede küçük bir parti yapıcam Smile



İyi sana yarıcak genede bi çalışman olcak Very Happy ben ne yapsam acaba Very Happy öneri kabul ediyorum.. Smile



Uyuya kalmassam tabi Very Happy



Very Happy al bendende okadar Very Happy gitsem televizyon başına 5 10 dk sürmez süzülürm kuğular gibi Very Happy ama PC başında sabaha kadar Very Happy
Mesaj11.12.2011, 18:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

Normalde yılbaşı kutlamam sevmemde ancak bsde geçireceğim herlade, inş Smile
______________
Gök Kubbede Hoş Bir Sadâ Bırakmak Değil midir Hayat..? Umarım Geriye Hoş Bir Sadâ Bırakabilmişimdir.Söz Uzar,Kesmek gerektir...Vesselam... M.Said BAŞAR
Mesaj12.12.2011, 07:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

İş Okl Derken Tatil Pek Yapamadım Evde Sobanın Yanında Oturup Sıçak Çay İçip Tv İzlicem Sabaha KadaR Tv İzlemeyi Düşünüyorum Mr. Green
Mesaj12.12.2011, 08:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

bedavasitepaylasim yazmış:
İş Okl Derken Tatil Pek Yapamadım Evde Sobanın Yanında Oturup Sıçak Çay İçip Tv İzlicem Sabaha KadaR Tv İzlemeyi Düşünüyorum Mr. Green



ooo Very Happy telefondan girersin face'e de konuşurz öle kapanma Very Happy
Mesaj12.12.2011, 12:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

Caddebostan (L)
______________
Dar ağacında olsak bile son sözümüz FENERBAHÇE
Mesaj12.12.2011, 16:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

Yılbaşında doğdum doğum günümü kutlayacağım Very Happy
______________
Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir.
Mesaj12.12.2011, 16:58 (UTC)    
Mesaj konusu:

berkant-kisisel yazmış:
Yılbaşında doğdum doğum günümü kutlayacağım Very Happy


Şimdiden Kutlu Olsun O Gün Bedava-Sitem'de Olmayabilirim Okulum VaR C.TEsi Very Happy
Mesaj12.12.2011, 17:00 (UTC)    
Mesaj konusu:

bedavasitepaylasim yazmış:
berkant-kisisel yazmış:
Yılbaşında doğdum doğum günümü kutlayacağım Very Happy


Şimdiden Kutlu Olsun O Gün Bedava-Sitem'de Olmayabilirim Okulum VaR C.TEsi Very Happy


Teşekkürler Smile
______________
Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir.
Mesaj12.12.2011, 17:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

Yeni tasarıma geçiyorum onlan ilgilencem. Bizim elektrikler yok 1 haftadır. Kaçak çektik Very Happy Gelirse annemler dio pasta pohaça kola fln.. Very Happy
______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu