Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj26.12.2011, 13:28 (UTC)    
Mesaj konusu: Forum Sitemiz Nasıl Olmuş

Mod Alımları Açıktır


http://macigforum.ev.de/
______________
Facebook : speed__98( at )hotmail.com | http://macigsoftline.tr.gg/
Mesaj26.12.2011, 13:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tr.gg dışı site paylaşmak yasaktır.
______________
Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir.
Mesaj26.12.2011, 14:11 (UTC)    
Mesaj konusu:

tema yükle.
Mesaj26.12.2011, 14:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

Hiç bişe yapmamışsı ki Very Happy zaten tr.gg dışı paylaşım yasak
______________
Mesaj27.12.2011, 12:05 (UTC)    
Mesaj konusu: Konu Kılıt!

Tasarım berbat sizin dedigiginiz gibi tr.gg disi site paylasmak yasak Modertorer konu bole devam edıcek konuyu kılıtleyın lutfen...!
______________
Paylas Paylasa Bılecıgın Kadar Konfor Paylasim
Mesaj28.12.2011, 20:01 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sitemize 88 Konu Eklendi İsteğinize Göre Tema Yüklendi Hala Mod ALımları Açıktır Link Arrow http://macigforum.ev.de/index.php
______________
Facebook : speed__98( at )hotmail.com | http://macigsoftline.tr.gg/
Mesaj29.12.2011, 06:11 (UTC)    
Mesaj konusu:

98 İleti 93 Konu Hadi Beyler Üye Bekliyorum Bi Gayret Konuşar Zamanla 500 e çıkacaktır...
Rolling Eyes Rolling Eyes Idea Arrow Arrow
______________
Facebook : speed__98( at )hotmail.com | http://macigsoftline.tr.gg/
Mesaj29.12.2011, 06:24 (UTC)    
Mesaj konusu:

tema güzel olmus üye olurdum ama zamanım yok forumla ugrasmaya.
Mesaj29.12.2011, 18:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

120 İleti 115 Konu Oldu Yokmu Beyler Ben Forumcuyum Bende Konu Yazarım

Diyen Yokmuuuuuuuuuuuu...

Üyelik Linki Burda Aglar : http://macigforum.ev.de/index.php?action=register Arrow
______________
Aranan Medya
Mesaj29.12.2011, 18:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

Hadi Gayret Beyler Üye Olalım Foruma Detek verelim Sitenizi Tanıtın Ve Hit Getirin...
______________
Facebook : speed__98( at )hotmail.com | http://macigsoftline.tr.gg/
Mesaj31.12.2011, 06:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

178 İleti 149 Konu Gönderen: 6 Üye

Recep İvedik 3 Forumda :

http://macigforum.ev.de/index.php/topic,166.msg200.html#new

Üstelik Forumumuz Flash Desteği Sağlıyor...
______________
-MacigSoft- Web Tasarım | MSN:speed__98( at )hotmail.com
Mesaj31.12.2011, 17:11 (UTC)    
Mesaj konusu: Şimdi guzel oldu iste

Tmm simdi tasarımın cok guzel oldu
______________
Paylas Paylasa Bılecıgın Kadar Konfor Paylasim
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu