Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj12.02.2012, 17:32 (UTC)    
Mesaj konusu: Forum Sitesi Açıcam Fakat Domain Yok ???

Arkadaşlar. bir teklif aldım. ve aniden forum sitesi açmaya karar verdim.

Sitemi .comlu yapıcam.

Sizlerden istediğim aklınızda güzel forum isimleri varmı varsa bi yardım edin ?
Mesaj12.02.2012, 17:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

Fazla deneyimin yoksa sana tavsiye etmiyorum. com zor iş. Bir de forum açacaksan daha da zor bir iş. hayatforum.com gibi bir şey olabilir. Kusura bakma aklıma fazla bir şey gelmiyor. Sad
______________
afilliyanlizlik, anadolulular ile Ayak6Animasyon 'a buradan selam olsun ve Kodbanks ile Limitsiz-Paylaşım'a sonsuz teşekkürler.
Bana ulaşmak istiyorsanız tıklayın.
Mesaj12.02.2012, 17:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

bs-destek-merkezim yazmış:
Fazla deneyimin yoksa sana tavsiye etmiyorum. com zor iş. Bir de forum açacaksan daha da zor bir iş. hayatforum.com gibi bir şey olabilir. Kusura bakma aklıma fazla bir şey gelmiyor. Sad



Teşekkür ederim. Fakat .com okadr sorun değil ftp ye dosya atmasını bilen biri kurar sadece devamı gelirmi bilinmez.. Smile


Bakıyorum hemen başka güzel isimler lazım hadiyin Smile
Mesaj12.02.2012, 17:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

Forumun konusu ne olacak acaba.... Yardım edebileceğimi düşünüyorum... Very Happy
______________
Mesaj12.02.2012, 17:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

Filezilla gibi programlarla hosta dosyaları atarsın. Wordpress gibi bir alt yapıda kurarsın onlar sorun değil bence senin asıl sorununun tema olması gerekli. Site açıldıktan sonra daha çok zorlanıyorsun çünkü bulma konusunda. Wink
______________
afilliyanlizlik, anadolulular ile Ayak6Animasyon 'a buradan selam olsun ve Kodbanks ile Limitsiz-Paylaşım'a sonsuz teşekkürler.
Bana ulaşmak istiyorsanız tıklayın.
Mesaj12.02.2012, 17:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

devgezegen yazmış:
Forumun konusu ne olacak acaba.... Yardım edebileceğimi düşünüyorum... Very Happy



SMF kurmayı düşünüyorum Smile Kurar kurmaz arkamdan gelebilecek 1 2 kişi tanıyorum ama bizzat tek tek BS lileride çağırmayı ihmal etmicem..
Mesaj12.02.2012, 17:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

bs-destek-merkezim yazmış:
Filezilla gibi programlarla hosta dosyaları atarsın. Wordpress gibi bir alt yapıda kurarsın onlar sorun değil bence senin asıl sorununun tema olması gerekli. Site açıldıktan sonra daha çok zorlanıyorsun çünkü bulma konusunda. Wink



Forum kurucam kesin Smile SMF olcak Smile

Tek eksik isim HOST u abim karşılıcak Resellerından Smile
Mesaj12.02.2012, 17:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

BS'den tek tek üye çağırma işi bence pek mantıklı bir iş değil. Sana tavsiyem şu olur. BS'de göze çok çarpan üyelere teklif yap. Çünkü onlar gerçekten forumdan anlayan kişilerdir ve kendilerini halan daha geliştirmektedirler. Bazı kişilerde çok bilmiş olarak takılırlar. Bu kişiler senin seçmeyeceklerindendir. Çünkü sözü de olduğu gibi çok yanılırlar. Umarım forum sitende başarılı olursun. Çok zor bir işe başlıyorsun o zaman. Hayırlı uğurlu olsun. Smile
______________
afilliyanlizlik, anadolulular ile Ayak6Animasyon 'a buradan selam olsun ve Kodbanks ile Limitsiz-Paylaşım'a sonsuz teşekkürler.
Bana ulaşmak istiyorsanız tıklayın.
Mesaj12.02.2012, 17:48 (UTC)    
Mesaj konusu:

bs-destek-merkezim yazmış:
BS'den tek tek üye çağırma işi bence pek mantıklı bir iş değil. Sana tavsiyem şu olur. BS'de göze çok çarpan üyelere teklif yap. Çünkü onlar gerçekten forumdan anlayan kişilerdir ve kendilerini halan daha geliştirmektedirler. Bazı kişilerde çok bilmiş olarak takılırlar. Bu kişiler senin seçmeyeceklerindendir. Çünkü sözü de olduğu gibi çok yanılırlar. Umarım forum sitende başarılı olursun. Çok zor bir işe başlıyorsun o zaman. Hayırlı uğurlu olsun. Smile



Teşekkür ederim.

BS de dediğin gibi göze çarpanlara teklif yapıcam. Diğerlere ise üye ol gibisinden tekliflerde bulundurucam Smile
Mesaj12.02.2012, 19:24 (UTC)    
Mesaj konusu:

Genel paylaşım mı yapıcaksın, yoksa belli bir konu üzerine mi?
Mesaj12.02.2012, 19:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

umitbasci yazmış:
Genel paylaşım mı yapıcaksın, yoksa belli bir konu üzerine mi?



Genel içerik olucak...

Tek isim eksik.
Mesaj12.02.2012, 22:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

Genel forum o kadar çok var ki. Umarım vazgeçmeden uğraşırsın. Yaratıcı ol kendi hayal gücünle kur siteyi.
Mesaj13.02.2012, 09:01 (UTC)    
Mesaj konusu:

informess yazmış:
Genel forum o kadar çok var ki. Umarım vazgeçmeden uğraşırsın. Yaratıcı ol kendi hayal gücünle kur siteyi.



Onun farkundayım vede iddalıyım Smile

Belirttiğim gibi tek eksik domain aklımada hiçbirşey gelmiyor Sad
Mesaj13.02.2012, 09:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

bikaçtane buldum ama kararsızım..


www.forum-ice.com

www.forum-gezgini.com
Mesaj13.02.2012, 14:22 (UTC)    
Mesaj konusu:

extra-forum
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu