Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj17.02.2012, 15:41 (UTC)    
Mesaj konusu: DoKaLiKo Gelişti ! Değerlendirin !

Arkadaşlar Öncelikle Merhaba İyi Forumlar DoKaLiKo Bir süre tasarım aşamasındaydı.Şimdi çıkdı.Tasarım düzenlendi içerik eklenmeye başlandı...

Değerlendirmelerinizi Bekliyorum... Teşekkürler...
Mesaj17.02.2012, 16:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

Yorum yokmu arkadaşlar ?
Mesaj17.02.2012, 17:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

Yorumuna burdan teşekkür edeyim dedim benim yorumuma gelince
Arrow Tasarımın 4 - 4' lük Yanlız backgrounddaki aşırı beyazlık tasarımı eksikmiş gibi gösteriyo yani daha dolu bi background olsa daha iyi görünür zannımca.

Arrow Logon eksik görünüyo bide güzel bi logo seçersen kusursuz olur.Header ın yanındaki iconlarıda belirgenliştirirsen süper olur Wink

Bu arada BS 'de ayrı bi yerin olacağı düşüncesindeyim oldukça başarılı.Nice başarılar... Smile
Mesaj17.02.2012, 20:11 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tasarım Senin Olsa Beğenrdim Ama Senin Deyil Ve CopyRight'yi Değiştirmişin
O tasarımın sahibi dava acarsa tazminat ödersin...

İyiGünler
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu