Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj29.02.2012, 22:18 (UTC)    
Mesaj konusu: Kadınların Eline Verilmemesi Gereken 30 Şey

1-DIREKSIYON (carpisan arabalar dahil)
2-KREDI KARTI
3-TELEVIZYON KUMANDASI
4-RuYA TABIRLERI KITABI
5-SIRKET HISSELERININ %51'I
6-HARITA (hedeften daha fazla uzaklasmak istemiyorsaniz)
7-UCUNCU KADEH
8-BUZ KIRACAGI
9-INGILIZ ANAHTARI
10-BASBAKANLIK KOLTUGU
11-KOZ
12-TELEFON
13-PUSULA
14-KALEM
15-INISIYATIF
16-HESAP MAKINESI (kullanacaklarini pek sanmiyoruz)
17-UCURTMA (ya tele takarlar ya yere cakarlar)
18-AYNA
19-NARGILE ("Tankut bunu ufluyo muydum,yoksa cekiyo muydum" ?!!?!)
20-PIPO
21-AHMET ALTAN KITAPLARI
22-KELEPCE
23-KIRBAC
24-CEKIRDEK
25-BILARDO ISTAKASI
26-FALA HAZIR KAHVE FINCANI
27-OLTA (allah muhafaza)
28-ZEKA SORUSU (hem cevabi bulamazlar hem de bulcam diye inat ederler)
29-ESKI SEVGILIYLE CEKILMIS RESIMLER
30-BRAD PITT POSTERI


Nargile çok doğru bir madde olmuş Smile
Mesaj01.03.2012, 09:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bunu Facebook'dan çalmışsın Wink
______________

Sitemi silerlerse hakkınızı helal edin.
Mesaj01.03.2012, 09:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

baks-bani yazmış:
Bunu Facebook'dan çalmışsın Wink


Aynen Wink
Mesaj01.03.2012, 09:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bu çalıntı değil bir paylaşımdır !

Neden hemen "çalmak" sözcüğünü kullanıyorsunuz !

Size göre çok basit ama çok ağır bir kelime ! Hırsız diyorsun adama ! Adam sadece paylaşmış..Facebook'da zaten sosyal PAYLAŞIM sitesidir ! Bunda anormal birşey göremedim..

Ayrıca her kadın aynı değildir.Yanlış bir tespit.Bu kadar kadınların ezilmesini doğru bulmuyorum , dünyanın sahibi erkekler değildir !

______________
www.ozgun-blog.tr.gg
Mesaj01.03.2012, 12:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

valla çok haklııııııııı Very Happy
Mesaj01.03.2012, 13:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

Facebook.com adresinden paylaşım almak yasak değil.
Zaten adam demiyor ki,ben yazdım diye bunları arkadaşlar lütfen düzgün türkçe konuşmaya özen göstermeye çalışın.
Sizlerin demek istediği şu : Alıntı paylaşım bu teknik forumda mevcut sanırım.
Kısacası pek sakıncası yok gibi lütfen uzatmayalım ve gereksiz yorumlar yapmayın.
Caps-Alemi kullanıcının açtığı konuya gelinçe kedisinin yaptığı paylaşım için teşekkür ediyorum.
Mesaj01.03.2012, 14:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

ozgun-blog yazmış:
Bu çalıntı değil bir paylaşımdır !

Neden hemen "çalmak" sözcüğünü kullanıyorsunuz !

Size göre çok basit ama çok ağır bir kelime ! Hırsız diyorsun adama ! Adam sadece paylaşmış..Facebook'da zaten sosyal PAYLAŞIM sitesidir ! Bunda anormal birşey göremedim..

Ayrıca her kadın aynı değildir.Yanlış bir tespit.Bu kadar kadınların ezilmesini doğru bulmuyorum , dünyanın sahibi erkekler değildir !

Dogru bir tespit.Kadinlarin yada erkeklerin eline neyin verilip neyin verilmeyecegine Allah karar verir.Ben abartili buldum..
______________
Gök Kubbede Hoş Bir Sadâ Bırakmak Değil midir Hayat..? Umarım Geriye Hoş Bir Sadâ Bırakabilmişimdir.Söz Uzar,Kesmek gerektir...Vesselam... M.Said BAŞAR
Mesaj01.03.2012, 14:07 (UTC)    
Mesaj konusu:

Benim demek istediğim (burada saten çoğu kişinin yaptığı gibi) bir şey paylaşırken kaynak belirtmeden ve alıntıdır yazmadan paylaşımı yapmasına kızdım.
______________

Sitemi silerlerse hakkınızı helal edin.
Mesaj01.03.2012, 14:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

baks-bani yazmış:
Benim demek istediğim (burada saten çoğu kişinin yaptığı gibi) bir şey paylaşırken kaynak belirtmeden ve alıntıdır yazmadan paylaşımı yapmasına kızdım.


Eminim facebook'tan birşey aldığında sende kaynak göstermiyorsun Smile Kendi duvarında Wink

Bunda abartıalcak birşey yok.Sıradan bir metin.Free , açığa sunulmuş üstelik !

______________
www.ozgun-blog.tr.gg
Mesaj01.03.2012, 15:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

adam 2 cümle çaldı hırsız oldu yok böyle bişey Very Happy
Mesaj01.03.2012, 15:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

ozgun-blog yazmış:
Bu çalıntı değil bir paylaşımdır !

Neden hemen "çalmak" sözcüğünü kullanıyorsunuz !

Size göre çok basit ama çok ağır bir kelime ! Hırsız diyorsun adama ! Adam sadece paylaşmış..Facebook'da zaten sosyal PAYLAŞIM sitesidir ! Bunda anormal birşey göremedim..

Ayrıca her kadın aynı değildir.Yanlış bir tespit.Bu kadar kadınların ezilmesini doğru bulmuyorum , dünyanın sahibi erkekler değildir !


Anlamiyorum Herseye Bir Kusur Buluyosun Belki o anlamda demedi ,,,
Mesaj01.03.2012, 15:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

baks-bani yazmış:
Benim demek istediğim (burada saten çoğu kişinin yaptığı gibi) bir şey paylaşırken kaynak belirtmeden ve alıntıdır yazmadan paylaşımı yapmasına kızdım.

Alıntı nedir?
Bir çok web sitesinden bilgileri alıp,forum sitelerinde facebook gibi yerlerde paylaşmaktır bir çok anlamı var alıntı budur.

Çalıntı nedir?
İnternet üzerinde web sitelerinde alınması yasak olan telif hakkına girilen şeylere burada çalıntı diyebilirsiniz..

Ayrica yaptığınız yanliş
Kendinizi haklı bulmak yerine düşünerek hareket ederseniz haksız olduğunuzu veya haklı olduğunuzu anlarsınız ve öyle ona göre bir öfke gösterebilirsiniz bunun için yanlış yapıyorsunuz..
Mesaj01.03.2012, 15:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

ozgun-blog yazmış:
Bu çalıntı değil bir paylaşımdır !

Neden hemen "çalmak" sözcüğünü kullanıyorsunuz !

Size göre çok basit ama çok ağır bir kelime ! Hırsız diyorsun adama ! Adam sadece paylaşmış..Facebook'da zaten sosyal PAYLAŞIM sitesidir ! Bunda anormal birşey göremedim..

Ayrıca her kadın aynı değildir.Yanlış bir tespit.Bu kadar kadınların ezilmesini doğru bulmuyorum , dünyanın sahibi erkekler değildir !


bunun amacı kadınları ezmek değildir sadece gırgır şamatadır.
Mesaj01.03.2012, 15:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

Katılıyorum Refik abi.Smile
Mesaj01.03.2012, 15:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

grafik-blog yazmış:
Katılıyorum Refik abi.Smile


Wink Wink
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu