Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj06.03.2012, 20:41 (UTC)    
Mesaj konusu: Bu Forum Gittikçe Garipleşiyor!

Tr.gg Nin diğer forumları ile kıyaslayınız lütfen!!!


Arrow [url]terebaytt.tr.gg[/url]


(sanırım biraz yavaşlık söz konusu yazı fontunu değişştirdiğim için.yorumlarınız benim için önemli ona göre tasarımı değiştiriyorum şimdiden teşekkürler) Wink
______________


http://terebaytt.tr.gg/forum/index.htm
Mesaj06.03.2012, 21:07 (UTC)    
Mesaj konusu:

flood için özür. beyler yorum yapmadan önce kullanıcı sayfası forumun içindeki konu sayfaları tablo ve ikonları inceleyiniz lütfen.toplam 1 dk nızı alır. yorumlayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler =)
______________


http://terebaytt.tr.gg/forum/index.htm
Mesaj06.03.2012, 22:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kötü bir eleştirim olacak.
- Bana şimdi şu anda sorsalar terebayt vs forumfly winner?
ForumFly derim...
Terebayt senin sitene bakıyorum aboooo kaçasım geliyor her yer her yerde.
Birde ForumFly'a bakıyorum güzel alımlı vBulettin tema çizip kodlamış ooov yeah Very Happy
Yani anlıcan forumu adam akıllı birşeye çevir =).
Umarım çok kırıcı olmamışımdır iyi forumlar.

______________

Mesaj07.03.2012, 08:06 (UTC)    
Mesaj konusu:

forumun güzel arkaplan resimi fln çok hoşuma gitti fakat forumla alakalı değil bir forum sitesinin arkaplanı düz renk olmalı mavi vs. forumfly'ınki bir wordpress teması ama snnkinde emek ver emeğede saygım sonsuz forumfly vs terebaytt deseler seni derdim Smile
Mesaj07.03.2012, 08:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

Eleştiriye açığım =) açıkcası sevksiz biriyim, oyüzden önemverdiğim bs-forum ektsrasını geliştire bilmekti.Walla foruma bi logo cizindedim kimse ilgilenmedi =)
bende beceremiyorum tema renk düzeni olayını nabalım. yorumdan ziyade öneriniz varsa onuda alayım beyler, Çok teşekkürler Wink
______________


http://terebaytt.tr.gg/forum/index.htm
Mesaj07.03.2012, 08:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

terebaytt yazmış:
Eleştiriye açığım =) açıkcası sevksiz biriyim, oyüzden önemverdiğim bs-forum ektsrasını geliştire bilmekti.Walla foruma bi logo cizindedim kimse ilgilenmedi =)
bende beceremiyorum tema renk düzeni olayını nabalım. yorumdan ziyade öneriniz varsa onuda alayım beyler, Çok teşekkürler Wink


arka plan resimini değiştir ve güzel bir logo Smile cooltext.com'dan yapmışsın oradan harika şeyler çıkartabilirsin Smile
Mesaj07.03.2012, 09:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

bedavasitepaylasim yazmış:
terebaytt yazmış:
Eleştiriye açığım =) açıkcası sevksiz biriyim, oyüzden önemverdiğim bs-forum ektsrasını geliştire bilmekti.Walla foruma bi logo cizindedim kimse ilgilenmedi =)
bende beceremiyorum tema renk düzeni olayını nabalım. yorumdan ziyade öneriniz varsa onuda alayım beyler, Çok teşekkürler Wink


arka plan resimini değiştir ve güzel bir logo Smile cooltext.com'dan yapmışsın oradan harika şeyler çıkartabilirsin Smile

çıkmıyor kardeş =) (ben beceremiyorum:D) yardım eli uzatacak varsa amenna =)
______________


http://terebaytt.tr.gg/forum/index.htm
Mesaj07.03.2012, 15:58 (UTC)    
Mesaj konusu:

tasarım gayet güzel olmuş. bedava-sitem forum aparatını bayağı geliştirmişsin.

hevesini kırmak gibi olmasın ama böyle bir forumun ziyaretçiler tarafından tutması zor.
______________
Duke Nukem TR - 12 Yıl Aradan Sonra Duke Nukem Forever - Tıkla
Mesaj07.03.2012, 19:29 (UTC)    
Mesaj konusu:

dukenukemtr yazmış:
tasarım gayet güzel olmuş. bedava-sitem forum aparatını bayağı geliştirmişsin.

hevesini kırmak gibi olmasın ama böyle bir forumun ziyaretçiler tarafından tutması zor.

Teşekkürler =)
öneriye ihtiyacım var mesela ne gibi bi renk düzeni iyi gider?
______________


http://terebaytt.tr.gg/forum/index.htm
Mesaj07.03.2012, 20:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

tr.gg Forumları arasında değerlendirirsek iyi bana sorarsan Smile


Forumu birazdaha genişletirsen bide başlık resmini daha iyi uydurursan süper olur Smile

Başarılar Smile
______________
@tr.gg dısı link yasaktır..!
Mesaj07.03.2012, 21:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

Aslında oldukça iyi bir çalışma fakat yukarıda ki başlık sanırsam Forum terebaytt batırmış işi kaldırmalısın bence
Garip durmuş
Mavi ve gri tonlarını kullanırsan daha iyi olabilir.
Forum az daha yukarda olmalı kısaca , çünkü giren misafirler çabuk sıkılır sitelerde renk uyumu önemli bir şeydir.

TR.GG Olarak bakarsak çok başarılı bir forum fakat TR.GG dışında ziyaretçilerin olabileceğini unutma derim.

Başarılar.
Mesaj07.03.2012, 22:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

Çok teşekürler =) tasarımın üstüne uyucak bi menü ayarlayamadım :S

onuda kendim yaptım idare etsin bklm şidmdilik.başlık resimleri iste tablo boyutlarını tam düzenleyemedim henüz. bakalım pazar günü onuda halledecez inşallah=)

öneriler için bin teşekkür Wink
Mesaj09.03.2012, 15:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mesaj09.04.2012, 07:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

pmt deneke falan filan bukadar yaratıcı deil.gayette süper Mr. Green
______________

http://im-portal.tr.gg/Reklam.htm
Mesaj09.04.2012, 15:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

Baya Bol İçerikli Forum

10/9
______________
Facebook : speed__98( at )hotmail.com | http://macigsoftline.tr.gg/
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu