Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj10.03.2012, 16:24 (UTC)    
Mesaj konusu: MikroForum Geniş Katagorili Forum

Sitemii Değerlendirmenzi İstiyorum ama daha içerik yok yarına tamamlıcam İçeriği Sadece Katagori ve Bölümleri Açtım Değerlendirmelerinizi Bekliyorum
______________
Mesaj10.03.2012, 17:03 (UTC)    
Mesaj konusu:

iframe ile atmışsın.. Bi arkaplan senin sitene ait. 10/2
______________
Mesaj10.03.2012, 17:11 (UTC)    
Mesaj konusu:

evrenseleglence yazmış:
iframe ile atmışsın.. Bi arkaplan senin sitene ait. 10/2

Evet Daha Nasıl Yapayım .) B-s extrasında forumu napayım ?
______________
Mesaj10.03.2012, 17:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sende haklısın tr.gg forumlarında çok özellik yok. Ama site değer kazanmaz. Forumu açtığın site değer kazanır..
______________
Mesaj10.03.2012, 17:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

aynen Katılıyorum Evrenseleglenceye.
Mesaj10.03.2012, 17:19 (UTC)    
Mesaj konusu:

evrenseleglence yazmış:
Sende haklısın tr.gg forumlarında çok özellik yok. Ama site değer kazanmaz. Forumu açtığın site değer kazanır..



Burda Bır Sorun Var Exclamation

Arrow Adam Haklı
Arrow Sende Haklısın

Idea B-s Haksız Idea

Iyı gunler..
Mesaj10.03.2012, 17:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

Smile) Üye olmanızı bekliyorum Smile
______________
Mesaj10.03.2012, 18:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

dostum iframeyle bi yere varamazsın.ben ve bazıları gibi b-s'nin forum extrasını geliştirebilirsin(imkan yoksa,imkan yarat Smile
______________
B-s'nin eni iyi forumuyuz => http://forumfly.tr.gg
Mesaj10.03.2012, 18:22 (UTC)    
Mesaj konusu:

forumfly yazmış:
dostum iframeyle bi yere varamazsın.ben ve bazıları gibi b-s'nin forum extrasını geliştirebilirsin(imkan yoksa,imkan yarat Smile


Yok Uğraşmaya Gerek Yok İframeyi geliştiririm daha iyi
______________
Mesaj10.03.2012, 18:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

Başarılar kanka.
Herşey güzel ama ingilizce forum.
Mesaj10.03.2012, 18:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

grafik-blog yazmış:
Başarılar kanka.
Herşey güzel ama ingilizce forum.


hmm diyrleride demiyo belki sendedir blmem knk
______________
Mesaj10.03.2012, 18:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

Valla bilmiyorum knk.
Mesaj10.03.2012, 19:00 (UTC)    
Mesaj konusu:

iframe Razz olay tr.gg extrasındaki forumda iyi bir çalışma yapmak o senin forumu herkes yapar Razz
______________
Mesaj10.03.2012, 19:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

pvpserverkralligi yazmış:
iframe Razz olay tr.gg extrasındaki forumda iyi bir çalışma yapmak o senin forumu herkes yapar Razz

ii'de onu açmak çin uğraşmak kolaymı
______________
Mesaj16.03.2012, 20:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bende forum açtım ama iframesiz Smile
______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu