Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj28.04.2012, 07:54 (UTC)    
Mesaj konusu: Çizdim Kodlarmısınız Kolay Tasarım.

Sade Birşey Çizdim Yazı Falan Koymadım Kodlayabilirseniz Kodlarmsınız ?

Resmi : http://img.webme.com/pic/e/erturkmedya/emtemplate.png

İstediğim Özellikler;

-Gri Yerlere Benim Kendi Reklamlarım Gelicek 100x70 e Site Reklamları Yapıcam

-Üst Siyahlığa Menü Yaparsınız Yapabilirseniz.

-Alt Siyahlığada Copyright Eğer Yapabilirseniz Olmazsa Zorlamayın.

- Menüde İstediğim Özellik Menü Yazılarının Üzerine Gelince Renk Değiştirsin Mesela İlk Yazı Beyaz Olsun Üzerine Gelince Gri.
Mesaj28.04.2012, 17:24 (UTC)    
Mesaj konusu:

Güncel
Mesaj28.04.2012, 22:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

Güncel
Mesaj29.04.2012, 00:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

Her gün 1 tasarım kodlattırıyorsun. Boş işler bunlar kimse uğraşmasın beyler. Adam kafadan çatlak...
______________

Mesaj29.04.2012, 07:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

levelbilisim yazmış:
Her gün 1 tasarım kodlattırıyorsun. Boş işler bunlar kimse uğraşmasın beyler. Adam kafadan çatlak...


Sen Ne Diyosun ? Tasarımı Beğenmediysem Sana Mı Sorucam Değiştirip Değiştirmeyeceğimi Very Happy Bi Git İşine ...
Mesaj29.04.2012, 09:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

Yok öle dünya ertuk hizmetcinmi var Css Tasarım Kodlama ve İstek Konu başlıgı kurallarını bak...!
______________
Mesaj29.04.2012, 10:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

Erturk kodlama kurallarını okumadın heralde 3 ayda 1 tasarım kodlayabılır kodlayan kısıler çok ıstıyosan gıt ogren.
______________

Mesaj29.04.2012, 12:29 (UTC)    
Mesaj konusu:

kardesım bu tasarım olmaz ama sen bana ozelden ne renk felan olcakgını yaz ben sana ozel bır tasarım yapıp kodlarım
Mesaj30.04.2012, 06:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

erturkmedya yazmış:
levelbilisim yazmış:
Her gün 1 tasarım kodlattırıyorsun. Boş işler bunlar kimse uğraşmasın beyler. Adam kafadan çatlak...


Sen Ne Diyosun ? Tasarımı Beğenmediysem Sana Mı Sorucam Değiştirip Değiştirmeyeceğimi Very Happy Bi Git İşine ...


adam gibi konuşmayı öğren forum kuralları denen bişey var 1 kez istekde bulun isteğini saçma sapan değil adam gibi yap.3 ayda 1 kodlama isteğinde bulunabilirsin.
______________
Tasarım yap vb. mesajlar atmayın "Grafiker" değilim !...
Mesaj16.05.2012, 13:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kardeşim Sanırım WP Temasından Esinlendin Daha Doğrusu baska sitelerde görüp Begenmisin Ama bu Tema WP Teması Uyarlayabiliriz ayrıca bu tür istekleri CSS Bölümünden Tasarım İstekleriniz Konusuna Yapınız..
______________
Arkadaşlar ben imha-oyun.tr.gg ... Sitemi kapattım bu steden devam etmektyim...
Mesaj16.05.2012, 13:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

ya ben o kadar adama yazdım kimse cevap vermedi adam bi yazdı hemen kodladınız yaw :S
______________
Senin yerinde olsam,UFAK UFAK uzarım.
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu