Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj02.07.2012, 11:45 (UTC)    
Mesaj konusu: Tasarım kayıyor..

Merhaba arkadaşlar

Deneme sitem ; www.pvpserverhavuzu.tr.gg burada ki tasarım gayet güzel duruyor fakat şuan kullandığım ( webspiker.tr.gg )'ye tasarımı geçince tasarım kayıyor menüler aşağı kayıyor falan

sebebi ne olabilir ? nasıl çözebilirim ?
______________
Yeni Açılan Websitemize Yazar Alımları Başladı !
Mesaj02.07.2012, 12:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tasarımı birkezde kaynak kodunu parçalara bölüp koymayı deneyiniz..
Mesaj02.07.2012, 12:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

csliqhtninq yazmış:
Tasarımı birkezde kaynak kodunu parçalara bölüp koymayı deneyiniz..


Kardeşim yanlış anlama ama saçma bir cevap Smile) kodlar düzgün pvpserverhavuzu.tr.gg 'dede görüldüğü gibi.
______________
Yeni Açılan Websitemize Yazar Alımları Başladı !
Mesaj02.07.2012, 12:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

Dostum demek istediğim alt üst kısımlarında </ br> kodu falan kalmış olabilir yani kaynak kodunu ayırıp koyarken sileceksin ya ordakileri ondan öyle dedim.
______________
CsLiqhTNiNq Game Hosting
Tasarımımı lütfen İSTEMEYİNİZ.
Taklitlerimiz bizi yüceltir.

Mesaj02.07.2012, 14:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

csliqhtninq yazmış:
Dostum demek istediğim alt üst kısımlarında </ br> kodu falan kalmış olabilir yani kaynak kodunu ayırıp koyarken sileceksin ya ordakileri ondan öyle dedim.


Anladım teşekkürler
______________
Yeni Açılan Websitemize Yazar Alımları Başladı !
Mesaj02.07.2012, 14:13 (UTC)    
Mesaj konusu:

1-)Tasarımın eğer hazırsa yani wordpress gibi hazır sistemlerden Bs'ye uyarladıysan css kodunda bir baska siteden css cagırmıs olabilirsin.
Css koduna gözat.
2-)Tüm Tasarım kodları sil kaydet daha sonra tekrar dene. Bende de olmuştu.

Benim bildigim bu kadar Wink
______________
Mesaj02.07.2012, 14:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

webspiker yazmış:
csliqhtninq yazmış:
Dostum demek istediğim alt üst kısımlarında </ br> kodu falan kalmış olabilir yani kaynak kodunu ayırıp koyarken sileceksin ya ordakileri ondan öyle dedim.


Anladım teşekkürler


Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana..
______________
CsLiqhTNiNq Game Hosting
Tasarımımı lütfen İSTEMEYİNİZ.
Taklitlerimiz bizi yüceltir.

Mesaj02.07.2012, 14:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

Malesef sorun düzelmedi ( KODLARI KONTROL ETTİM DOĞRU )

Orjinali : pvpserverhavuzu.tr.gg ( benim deneme sitem )

Şuan siteye aynı kodları ekledim ve sonuç http://webspiker.tr.gg/Ana-Sayfa.htm
______________
Yeni Açılan Websitemize Yazar Alımları Başladı !
Mesaj02.07.2012, 14:22 (UTC)    
Mesaj konusu:

webspiker yazmış:
Malesef sorun düzelmedi ( KODLARI KONTROL ETTİM DOĞRU )

Orjinali : pvpserverhavuzu.tr.gg ( benim deneme sitem )

Şuan siteye aynı kodları ekledim ve sonuç http://webspiker.tr.gg/Ana-Sayfa.htm

Kodlar Doğruysa sorun olmaması gerek.
Bilemiyorum . Tasarımın tam olarak neresi kayıyor?
______________
Mesaj02.07.2012, 14:22 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sağ menü diyelimki tasarımın alt kısmındaysa en üstüne koy. Eğer üst kısmındaysa en altına koy.
______________
CsLiqhTNiNq Game Hosting
Tasarımımı lütfen İSTEMEYİNİZ.
Taklitlerimiz bizi yüceltir.

Mesaj02.07.2012, 14:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

<div > ile alakalı bir konuymuş Smile) çözdüm teşekkürler yorumlarınız için
______________
Yeni Açılan Websitemize Yazar Alımları Başladı !
Mesaj02.07.2012, 14:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

webspiker yazmış:
<div > ile alakalı bir konuymuş Smile) çözdüm teşekkürler yorumlarınız için

Önemli Değil .
Yardımcı olamadığım için kusura bakma Wink
______________
Mesaj02.07.2012, 14:43 (UTC)    
Mesaj konusu:

caliskan-blog yazmış:
webspiker yazmış:
<div > ile alakalı bir konuymuş Smile) çözdüm teşekkürler yorumlarınız için

Önemli Değil .
Yardımcı olamadığım için kusura bakma Wink


Aynen kusura bakma banada Very Happy
______________
CsLiqhTNiNq Game Hosting
Tasarımımı lütfen İSTEMEYİNİZ.
Taklitlerimiz bizi yüceltir.

Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu