Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj14.07.2012, 19:24 (UTC)    
Mesaj konusu: Bs-Designs Uzman Web Master



Arrow Sitemi Değerlendirebilirmisiniz.
Arrow 10 Üzerinden ve ya Yorum Olarak.
Arrow Lütfen Kısa Yorumlar Yazmayın
Arrow Sitemde Olması Gerekenleri Eksiklerim Yazarsanız Sevinirim.
Arrow Sitemdeki En Güzel Yapdığım Konuyu Yazabilirsiniz.
Arrow Aklınıza Gelen Herşeyi Yorum Olarak Yazın...
Arrow Sitem Hakkında Açıklayarak Yorumlarınızı Yazmanızı Rica Ederim.


Açıklama:
Sitem Uzun Zamandan Beri vardı Ancak Online Değildim Şimdi Yeniden Güncelim. Çoğu Konuyu Sitemde Paylaşıcam Sitede Bir Blog Havası Yaşatacağım.Üyeler İçin Top Liste,Forum Gibi İmakanlar Sunucam Uzun Zamandır Site İçin Uğraşıyorum. Güncelleştirme Ancak Bu Gün Bite Bildi.
İyi Kötü Tüm Yorumlarınızı Bekliyorum....








Değerlendiren, Değerlendirmeyen Herkeze Teşekür Ederim...
Mesaj15.07.2012, 11:09 (UTC)    
Mesaj konusu:

Öncelikle Tasarımın Güzel Yapdığın Hizmet Güzel.Ancak Sitene
Yorum Alanını Görütüsünü Değiştirisen Daha Güzel Olcak.

Sitene 10/9 Veriyorum.
Gerçekten Başarılı Bir Site .Beya Emek Harcamışsın Cizdğin Tasarımlar Güzel.
Tam Anlamıyla Güncel Bir Blog...
Mesaj15.07.2012, 14:52 (UTC)    
Mesaj konusu:

Yorumun İçin Teşekürler....
Mesaj15.07.2012, 15:01 (UTC)    
Mesaj konusu:

Yılların verdiği tecrübe, sürekli bir öğrenme hırsı insanı böyle büyük bir yere getiriyor. Eleştirecek yönü yok. Gayet başarılı.

Bir tek şu içerikte paylaşım alanı düzenlenmeli, daha iyi bir hale getirilmeli ..
Mesaj15.07.2012, 15:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

Saol frmbestlive Yorumun İçin Teşekür Ederim
Eksiğimi Söylediğin İçinde Teşekür Ederim Düzeltilecek..
Mesaj15.07.2012, 21:30 (UTC)    
Mesaj konusu:



Güncel....
Mesaj15.07.2012, 22:00 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ben beğendim bayağı bi güzel yani. Fakat yorum alanları tam sayfayı kaplamıyo bi hallet be gülüm. Laughing

Arrow 10/9 kolay gelsin.
Mesaj16.07.2012, 06:13 (UTC)    
Mesaj konusu:

internet explorer de siten resimle alakası olmayan bir şekilde görünüyor.bunu düzeltebilirsen düzelt.10\3
Mesaj16.07.2012, 18:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bende Explorer Kullanıyorum Ancak
Hiç Bir Sıkıntı Yok.Explorer 8 ve Altı Sürümlerin Güncelleştirilmemesi Halinde Bu Sorunlar Yaşanıyor...

Yinede Eleştiriniz İçin Teşekür Ederim..

Alıntı:

chickenblog
bs-themes
elazigsporkulubu
frmbestlive


Sorunu Haletmeye Çalışıcam Ancak Bu Sorun Internet Explorer'daki Bir Sorun
Kaynaklanıyor.HTML 4.0 Üzeri Kodlar Hata Aldırabiliyor...
Mesaj07.08.2012, 13:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

Gayet güzel minimalist tarzda bir site yapmışsınız.
Tebrik ederim, son zamanlarda tr.gg de gördüğüm en şık tasarım.
Mesaj07.08.2012, 14:03 (UTC)    
Mesaj konusu:

gayet güzel olmuş fakat alt tarafta asp.net visual studio ne alaka merak ettim? birde bir önerim olacak tasarımlar sayfasında yeni eklenen tasarımı ilk tarafa koyarsanız vede fazladan olan sayfalandırmaları silerseniz daha güzel olur (birde wolfteam wallhack çalışmıyor) Mr. Green Mr. Green

10/8
Başarılar
______________
Bir hadiseyi düşünebilmek için filozof olmaktan başka çare görmemek, düşünme hakkından vazgeçmek değil midir?
Mesaj07.08.2012, 14:11 (UTC)    
Mesaj konusu:

Gercekten 10 numara bir site ellerine saglik
______________
Arrow Sitemi degerlendirirmisiniz? http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=213988&highlight=
Mesaj08.08.2012, 15:06 (UTC)    
Mesaj konusu:

csshocasi yazmış:
gayet güzel olmuş fakat alt tarafta asp.net visual studio ne alaka merak ettim? birde bir önerim olacak tasarımlar sayfasında yeni eklenen tasarımı ilk tarafa koyarsanız vede fazladan olan sayfalandırmaları silerseniz daha güzel olur (birde wolfteam wallhack çalışmıyor) Mr. Green Mr. Green

10/8
Başarılar

Asp.net ve Microsoft Visual Studio 2010 c# ve c++ dersleri siteme koyucam..
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu