Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj23.07.2012, 13:27 (UTC)    
Mesaj konusu: Tasarım ve önerilerinize ihtiyacım var :)

Merhaba arkadaşlar.Uzun süredir Doguitar adlı sitemle aktiftim.Baktım o siteyle artık bi ilerleme kaydedemiyorum.Yeni bir site ve yeni bir uğraş edineyim dedim. Radyo kurmaya karar verdim. Dedim ki "alırım B-S ailesini arkama uzun soluklu bi radyo kurulur be abicim.Bide tasarım yaptık mı on numara olur".
Ve bu siteyle karşınızdayım.Amaç gayet sade ve basit radyo yayını.Yani içerik şöyle az böyle kötü gibi eleştriler değil sadece tasarımı değerlendirmenizi istiyorum.Bide background önerir ve paylaşırsanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler...
Mesaj23.07.2012, 13:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

tasarım gayet güzel. Logo değişecek mi?
______________
Mesaj23.07.2012, 13:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kalsın şimdilik güzel duruyo Smile İlerde daha iyisini yaparsam değiştiririm.Yorumun için sağol Smile
Mesaj23.07.2012, 14:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tam destek olur dedik radyo sitesidir tutulur dedik B-S'dekilerden ses yok Smile Bi yorum yapsaydınız beyler :/
______________
Mesaj23.07.2012, 14:17 (UTC)    
Mesaj konusu:

çok fazla beğenemedim yazı fontları çok büyük olmuş küçülttüğünüz takdirde siteniz çözünürlük bakımından iyi olacaktır. ayrıca footerdaki tüm hakları saklıdır vs. yazılarının çok küçük olması gerekir, sözün özü temayla biraz oynaman lazım başarılar...
Mesaj23.07.2012, 14:22 (UTC)    
Mesaj konusu:

webjury yazmış:
çok fazla beğenemedim yazı fontları çok büyük olmuş küçülttüğünüz takdirde siteniz çözünürlük bakımından iyi olacaktır. ayrıca footerdaki tüm hakları saklıdır vs. yazılarının çok küçük olması gerekir, sözün özü temayla biraz oynaman lazım başarılar...

Eleştrilerin için çok teşekkürler en kısa zamanda düzenliycem Smile
Mesaj23.07.2012, 15:13 (UTC)    
Mesaj konusu:

Eleştri dikkate alınmış gereken düzenleme yapılmıştır.Evet beyler değerlendirmeye, eleştrilere devam Smile
Mesaj24.07.2012, 02:06 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tasarımını çok beğendim dostum,

Önerdiklerim;

♦ Sağ paneldeki yazıların outer glow'unu size 3 range 45 yapabilirsin,
♦ Sitende soğuk renkler ağırlıklı bu yüzden biraz sıcak renkler katarak göze hitabını zenginleştirebilirsin.

Site yapımında ve hayatında başarılar dileğimle...
Mesaj24.07.2012, 13:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

cryengine3 yazmış:
Tasarımını çok beğendim dostum,

Önerdiklerim;

♦ Sağ paneldeki yazıların outer glow'unu size 3 range 45 yapabilirsin,
♦ Sitende soğuk renkler ağırlıklı bu yüzden biraz sıcak renkler katarak göze hitabını zenginleştirebilirsin.

Site yapımında ve hayatında başarılar dileğimle...

Eleşrilerin için çok sağol.En kısa zamanda değişicem.Bide background konusunda yardımcı olursanız çok sevinicem kafa orda durdu hiç bişey gelmiyo aklıma :/
______________
Mesaj25.07.2012, 11:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

B-S Formu ölmüş hoca hiç mi yorum olmaz ya
______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu