Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj11.08.2012, 22:03 (UTC)    
Mesaj konusu: AltınSiteler Web Ödülleri - Ağustos Ayı Yarışması

Herkese merhabalar..
Forumda konularımız kaldırılınca buradan devam edip yeni bir başlık ile sizlerin karşısına çıkma kararı aldık...

Öncelikle juri üyemizdeki son hali görelim..

- Gececi40
- Online-Games1
- Informess
- Cunobag
- NurcinOzer


Ağustos Ayı Katılan Site Sayısı : 45
Yapılan Anket : 3
Anket Açılma : 11.08.2012 - 00.00

Arrow Başvurular devam etmekte fakat gelen tüm başvurular Eylül ayına aktarılmaktadır...

Arrow Kategori bölmeleri olmayacaktır..! Sadece genel 1. 2. ve 3. belirlenecektir.. Kategori seçimi sadece yöneticilerin ve jurilerin siteleri ayırmasını sağlar..

Arrow Ağustos Ayı Kullanıcı Oylamalarının Bitiş Tarihi : 16.08.2012 - 00.00

Genel durum bu şekilde..

Katılan ve oy veren herkese teşekkür ederiz..

Mert TOPUZ - AltınSiteler

______________
Mesaj11.08.2012, 23:17 (UTC)    
Mesaj konusu:

herkese başarılar dilerim hakeden kazansın
______________


2 yaşına gırıyoruz!
Mesaj12.08.2012, 00:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

Herkese başarılar ..
______________
Mesaj12.08.2012, 08:09 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sitemizin açılışının 25. günü olmuş..
Zaman gerçekten de hızlı..
Şimdilik toplam ziyaretçimiz 1579...
Yarışma olarakta oylamalar çok hızlı gerçekleşiyor..
Şimdilik toplam oy sayısı 168'dir..
Anket açılalı 36 saat olmuştur..
Teşekkürler..

HERKESE BAŞARILAR..!

______________
Mesaj15.08.2012, 07:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

yok böyle bir şey ya gerçekten adam gibi duramıyor musunuz hiç?
yine hile yine hile. kimse vazgeçmez bu işten. Allah ıslah etsin ne diyeyim..

______________
Mesaj15.08.2012, 14:11 (UTC)    
Mesaj konusu:

ahmetacikgoz yazmış:
yok böyle bir şey ya gerçekten adam gibi duramıyor musunuz hiç?
yine hile yine hile. kimse vazgeçmez bu işten. Allah ıslah etsin ne diyeyim..


Evet Mert'le benim de dikkatimi çekti hile yok diye inkar edilse bile bazı sitelerin oyları kısa bir süre zarfı içerisinde çok fazla artıyor..
Zaten 2. turda juriler var hak eden elbet yerini bulur.
Mesaj15.08.2012, 14:17 (UTC)    
Mesaj konusu:

Jurilere kadar kalmaz bu işler..! Adamlar hileyle ilk 10'a girip sonra hiçbir şey olmamış gibi değerlendirme bekleyemezler..! Oylamalarda ne olursa olsun isterse 1000 oyu olsun benim seçtiğim 10 kişiyi ikinci yarıya alacağım.. Ne bu böyle hile yapmak..! Hile yapanlar tesbit edildi ve 2. turda olmayacaklar!!!
Mesaj15.08.2012, 14:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

zaten ilk 10 seçilmemişmiydi tarihimi uzatıldı?
______________
Büyük işler başaran, Küçük adam..
DREAMWEAVER İLE BEDAVA-SİTEM İÇİN TASARIM YAPMA // RESİMLİ ANLATIM
Mesaj15.08.2012, 14:43 (UTC)    
Mesaj konusu:

yusufberki yazmış:
zaten ilk 10 seçilmemişmiydi tarihimi uzatıldı?

Uzatılmadı, bugün 00:00da sona eriyor oylamalar..
Mesaj15.08.2012, 22:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

Oylamalar sona ermiştir!
Uygun görülen sitelerin adresleri juri üyelerine değerlendirilmek üzere gönderilmiştir.
Juri üyeleri değerlendirmelerini bitirirdikten sonra derece yapan siteler açıklanacak ve Ağustos Ayı Yarışması sona erecektir.
Bilginize...
______________
Mesaj16.08.2012, 02:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

gerçekten hayal kırıklığı. Kimse ders alamamış hiç bişeyden.. Böyle yarışmalarda titiz bir insanım. Sürekli kontrol ederim anket sonuçlarını. 2-3 oyu olan sitenin birden 100'ü aşkın oyu oluyor dakikalar içerisinde.. Emeğe saygı hiç olmadı zaten..
______________
Mesaj16.08.2012, 10:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

ahmetacikgoz yazmış:
gerçekten hayal kırıklığı. Kimse ders alamamış hiç bişeyden.. Böyle yarışmalarda titiz bir insanım. Sürekli kontrol ederim anket sonuçlarını. 2-3 oyu olan sitenin birden 100'ü aşkın oyu oluyor dakikalar içerisinde.. Emeğe saygı hiç olmadı zaten..

Haklısın kardeşim. Böyle ciddi bi organizasyon içinde bile hile yapacak kadar yüzsüz olunmaz...
______________
Mesaj16.08.2012, 11:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

Çerezleri silince 1 oy daha kullanabiliyoruz diye biliyorum. Tabii hiç denemedim denemekte istemem. Hile bu şekilde yapılıyordur çerezleri silip tekrar oy kullanıyor kendine.
______________
Mesaj16.08.2012, 11:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

Çerezleri silmek uğraştırıcı olsa gerek,tek tek oy vermeleri boşuna vakit kaybı.Sırf 1. olmak için oy yükseltmek anlamsız bişi kazandırmaz.
Mesaj16.08.2012, 12:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

Diyene Bak Very HappyVery Happy Ahaha Güldürme yav..!
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu