Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj29.01.2013, 18:14 (UTC)    
Mesaj konusu: Yaptıgım oyunu internete nasıl eklerim

Yaptıgım oyunu internete nasıl eklerim

Bilen varmı arkadaşlar
Mesaj04.02.2013, 08:29 (UTC)    
Mesaj konusu:

Javascript mi, Flash oyun mu yoksa EXE olarak Windows uygulaması mı?

Javascript ise sadece kodları kopyalaman yeterlidir..
Flash oyunu ise bir sunucuya veya bir SWF upload eden adrese yüklemen lazım..
Eğer EXE olarak Windows uygulaması ise bunu İnternet ortamında çalıştırman imkansız...

İyi Günler...
______________
Site-Tools © 2012-2013.
"Tüm hakları saklıdır.."
"Yeni mobil site üretebilmenin en kolay yolu!"
Mesaj08.02.2013, 15:55 (UTC)    
Mesaj konusu: asdas

.exe internete eklenmezmi ?
______________
Arrow Merak ettiginiz birşeymi var?
Arrow Bilgi Semti Yanınızda..
Arrow İstediginizi sorun ögrenin.


Mesaj09.02.2013, 23:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

Eklenebilir. Bir yöntem vardı. Sanırım direkt link veren bir siteye upload edeceksin. Yada ftp sunucuna sonra onu bi kod ile çalıştıracaksın. Çok kez yaptım biraz beklersen bi arşivime bakayım Smile
Mesaj10.02.2013, 15:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

zekabilimkultur yazmış:
Eklenebilir. Bir yöntem vardı. Sanırım direkt link veren bir siteye upload edeceksin. Yada ftp sunucuna sonra onu bi kod ile çalıştıracaksın. Çok kez yaptım biraz beklersen bi arşivime bakayım Smile


Bende o yöntemi merak ediyorum hiç bir yerdede bulamadım Smile
Mesaj10.02.2013, 15:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

bazz91 yazmış:
zekabilimkultur yazmış:
Eklenebilir. Bir yöntem vardı. Sanırım direkt link veren bir siteye upload edeceksin. Yada ftp sunucuna sonra onu bi kod ile çalıştıracaksın. Çok kez yaptım biraz beklersen bi arşivime bakayım Smile


Bende o yöntemi merak ediyorum hiç bir yerdede bulamadım Smile


Bulduuumm!! Very Happy Biraz beklemen lazım ama Smile
Mesaj10.02.2013, 15:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bulduuumm!! Very Happy Biraz beklemen lazım ama Smile[/quote]

Olur artık başka çare yok Very Happy Sağol bu arada.
Mesaj10.02.2013, 16:07 (UTC)    
Mesaj konusu:

bazz91 yazmış:
Bulduuumm!! Very Happy Biraz beklemen lazım ama Smile


Olur artık başka çare yok Very Happy Sağol bu arada.[/quote]
Yaptım ama güvenlik açığı oluşturuyor ftpden upload edip flasha entegre ettim. Kodladım falan. Ama ftp adresimde birçok açık meydana geldi bu oyunla bilgisayarın saldırılara açık hale gelir. Farklı bir yol deneyeceğim Smile
Mesaj10.02.2013, 16:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

[/quote]
Yaptım ama güvenlik açığı oluşturuyor ftpden upload edip flasha entegre ettim. Kodladım falan. Ama ftp adresimde birçok açık meydana geldi bu oyunla bilgisayarın saldırılara açık hale gelir. Farklı bir yol deneyeceğim Smile[/quote]

B-s de nasıl filezilla kullanılırki şifre falan Smile zaten anlamıyorum Very Happy
Mesaj10.02.2013, 17:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

bazz91 yazmış:

Yaptım ama güvenlik açığı oluşturuyor ftpden upload edip flasha entegre ettim. Kodladım falan. Ama ftp adresimde birçok açık meydana geldi bu oyunla bilgisayarın saldırılara açık hale gelir. Farklı bir yol deneyeceğim Smile[/quote]

B-s de nasıl filezilla kullanılırki şifre falan Smile zaten anlamıyorum Very Happy[/quote]
B-sde bu özellik yok ama başka ftp sunucularına bağlanıp direkt link alabilirsin dur bakalım bişey deniyorum Mr. Green
Mesaj21.02.2013, 17:31 (UTC)    
Mesaj konusu: asdas

frp aracılıgıyla nasıl ekleniyor bilen varmı peki arkadaşlar.
Mesaj21.02.2013, 18:01 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: asdas

snowforum yazmış:
frp aracılıgıyla nasıl ekleniyor bilen varmı peki arkadaşlar.

Önce bi host firmasından (ftp hizmeti veren bi host firması olmalı) host alıyoruz. Ücretsiz host hizmeti veren siteler var buradan reklama girer istersen özelden yazarım. Sonra filezilla gibi programlar ile hostumuza dosyaları yükleyebilirsiniz.
Mesaj13.03.2013, 18:06 (UTC)    
Mesaj konusu:

Eğer bir exe oyununu internet ortamında çalıştırmak isterseniz onu java aplacations a çevirmeniz gerekir...
Ve her sitede çalışır.
Java'nın espirisi zaten her tür platformda çalışmasıdır.

İyi Günler..
______________
Site-Tools © 2012-2013.
"Tüm hakları saklıdır.."
"Yeni mobil site üretebilmenin en kolay yolu!"
Mesaj13.03.2013, 18:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

Merhaba Google 'den Aratın Free Host diye Ve Ftblisini Bulun Filezalladan Oyunu Atın.
______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu