Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj13.02.2013, 20:02 (UTC)    
Mesaj konusu: Siteme youtube video ekleyemiyorum

ya siteye video ekliyemiyorum youtubeden yani embed kodunu alıyorum yapıstırıyorum bu hatay ı veriyor ...

There is a Youtube-video in the content of this page. This video isn't displayed in the html-editor because of security-reasons. It is still displayed on your website and in the code of this page!

acil yardımm


En son dark-orbittr5 tarafından 16.02.2013 15:37:57 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Mesaj13.02.2013, 21:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

Merhaba.
Bu basligi inceleyiniz..>>
Arrow http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=201283&sid=8e41981d271d1e96b736ebef62c85fd4

Kolay gelsin.
______________
Mesaj14.02.2013, 11:45 (UTC)    
Mesaj konusu: :D

tmm da dostum bende yapıyorum aynısını burdakinin o hatayı veriyor işte .
Mesaj14.02.2013, 11:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

Denedim ve bende de aynı yazı çıktı. Ama eklediğim sayfaya girince video görünüyor. Sizde de görünüp görünmediğine baktınız mı?
______________
Mesaj14.02.2013, 12:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

kardeşim sen kodu olduğu gibi sayfana yapıştırmışsın.

İlk olarak değiştireceğin sayfaya gir ve kaynak butonuna bastıktan SONRA kodu yapıştır
Mesaj14.02.2013, 13:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

videoyu yüklerken gizlilik ayarını ne olarak yaptın ?
Mesaj14.02.2013, 13:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

ayrıca dağıtım seçeneklerinde eklemeye izin ver işaretli olmalı
Mesaj14.02.2013, 13:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

Üst üste defalarca denedim. Bir sorunla karşılaşmadım. Hmm
______________
Mesaj14.02.2013, 20:41 (UTC)    
Mesaj konusu: beyler

gizlililk ayarı nasıl oluyor
Mesaj15.02.2013, 18:01 (UTC)    
Mesaj konusu:

kardeş sen kodu oldugu gibi yapıştırmışsın

hangi sayfada yayınlayacaksan ilk başta kaynak butonuna bas sonra kodu yapıştır
Mesaj15.02.2013, 18:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

pivotfigures123 yazmış:
kardeş sen kodu oldugu gibi yapıştırmışsın

hangi sayfada yayınlayacaksan ilk başta kaynak butonuna bas sonra kodu yapıştır


ya yapıyorum olmuyor embed alıyorum kaynak açıyom yapıştırıyorum hane kaydedildi yazıyor ya sayfdanını üstünde orda böyle yazıyor .
Mesaj15.02.2013, 18:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

There is a Youtube-video in the content of this page. This video isn't displayed in the html-editor because of security-reasons. It is still displayed on your website and in the code of this page!
Mesaj16.02.2013, 13:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

O yazı youtube'den video eklediğin için çıkıyor.
Örneğin iframe ekleseydin iframe ekledin diye uyarı çıkardı.
Yani youtube videosu editörde gözükmez html kodunda ve sayfada gözükür.
İyi forumlar.
Mesaj16.02.2013, 13:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

Paylaş -> Ekle çıkan kodu sitene kopyala çok büyükse
width="560" height="315" bu bölümü düzelt.
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu