Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj10.09.2007, 14:51 (UTC)    
Mesaj konusu: YOU TUBE DEN VİDEO İNDİRMENİN YOLU LAZIM

PC YE YOU TUBE DEN VİDEO İNDİRMENİN YOLU LAZIM
Mesaj10.09.2007, 16:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

youtubex.com a videonun urlsini yaz
embed değil urlsini!
______________
..::KANZUK::..
Mesaj10.09.2007, 16:37 (UTC)    
Mesaj konusu: ya pc ye mi siteyemi

eğer pc ye istiyorsan tamindir.com dan youtube video indirme programı var ordan indi ben onu kullanıyom
Mesaj10.09.2007, 16:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

VDownloader03alfa diye bir program var: youtubeden, google videodan, Grinvi, daily motion sitelerinden vdeo indirebilirsin. Yapman Gereken:URLsini Ordaki Url Yazan Yere Yapıştırman Sonra Download butonuna tıkla İndirsin.
Mesaj10.09.2007, 18:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

youtubex.com varken neden program yükliyesinki
______________
..::KANZUK::..
Mesaj10.09.2007, 18:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

Laughing
______________
Mesaj10.09.2007, 22:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

Firefox browserinin bir add-on u var, viedolara sag tiklayip indir demek yetiyor.
Mesaj11.09.2007, 06:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

youtube den yada nerden oluysa olsun vıdeo yu ızleyın ızledıgnız vıdeo zaten pc ye iniyo flv player programına ıhtiyacınız var simdi bakın bakalım pc sızden habersız neler ındırmıs ılk olarak baslat/denetim masası/ağ ve internet bağlantıları/internet seceneklerı/ayarlar/dosyaları görüntüle tıklayın bakın ordan pc ye neler ınmıs

Mesaj11.09.2007, 10:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

yardımlarınız için çok tşk
Mesaj11.09.2007, 17:00 (UTC)    
Mesaj konusu:

Selin yardım edersın ben hacknet ama o nıckle foruma giremiyorum yasaklanmıs galiba öyle yazıyo ben ne yaptımda bunu hakkettım yardım sever avatarımda gitmis benim tek yaptığım foruma kod eklemek ve yardım isteyenlere yardım etmeye calısmaktı lütfen yardım et
Mesaj12.09.2007, 10:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

you tube gerek yok

www.videomideo.com

youtube deki tüm videolar burada var ve kaydı daha kolay

sadece alttaki kodu alve yapıştır

saygılar
Mesaj12.09.2007, 17:06 (UTC)    
Mesaj konusu:

bende dıyom onlara gerek yok ve bu daha kolay benım düsüncem bu
______________
Mesaj15.09.2007, 16:50 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: YOU TUBE DEN VİDEO İNDİRMENİN YOLU LAZIM

hacknet yazmış:
PC YE YOU TUBE DEN VİDEO İNDİRMENİN YOLU LAZIM


www.youtube.com\afdaf diyelim mesela... www.kissyoutube.com\afdaf yaz kangaaa indir sonra...
Mesaj15.09.2007, 16:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

tşk ancak indirme yolunu buldum sağolun
ben hacknet:D
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu