Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj04.03.2014, 11:14 (UTC)    
Mesaj konusu: CixDizayn-Forum | Genel Öneriler

Evet arkadaşlar ben görüşlerimi belirteceğim yorumlarınızı beklerim.

Logo Hakkında
B-S logosu çok basit görünüyor yani daha da güzelleştirilebilir. Ve bu fotoğrafın : anlamını çoğu kişi bilmiyor. Neden oraya konuldu adam hadi bakıyor kadın orada ne yapıyor? ..

Ana-Sayfa Hakkında


Forum ve Üyeler Hakkında
Bs ailesinde yaklaış 4.5 milyon tane site var ve bunların neredeyse yarısı sitelerini kullanmıyor ve bu siteler silinmiyor ;



Reklam-lar Hakkında
Herkesinde belirttiği gibi reklam fiyatları ..




______________


En son cixdizayn-forum tarafından 17.05.2014 01:17:03 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Mesaj04.03.2014, 11:21 (UTC)    
Mesaj konusu: çok

çok güzel bir başlık belki GENEL PROGLEMLER kısmına taşınılabilir.
______________
Mesaj04.03.2014, 11:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

Taha genel problem derken Smile
______________
Yeni Tasarımımıza Geçtik [Değerlendirmenizi Bekliyoruz]

Yürekten Sevene Mesafe Yoktur..
Mesaj04.03.2014, 11:38 (UTC)    
Mesaj konusu: ben

ben taha değilim :DDDDD
______________
Mesaj04.03.2014, 11:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

Pardon ısmıne bakmadım kusura bakma kafam karısık Smile
______________
Yeni Tasarımımıza Geçtik [Değerlendirmenizi Bekliyoruz]

Yürekten Sevene Mesafe Yoktur..
Mesaj04.03.2014, 11:53 (UTC)    
Mesaj konusu: :D

olsun kodlama biraz yoruyo:D
______________
Mesaj04.03.2014, 11:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

bence logolar iyi tabi dğişiklik iyidir ama bu siteler için geçerli değil senelerce böyle gelmiş böyle gitmesi gerekir zaten bu konu önemsiz bi konu
Mesaj04.03.2014, 12:01 (UTC)    
Mesaj konusu:

internetkurdu120 yazmış:
bence logolar iyi tabi dğişiklik iyidir ama bu siteler için geçerli değil senelerce böyle gelmiş böyle gitmesi gerekir zaten bu konu önemsiz bi konu


Mesajın başında "Görüşlerim" demiştim
______________
Mesaj06.03.2014, 06:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

@Hindi-Blog Bu Bir Öneridir ! Problem Değil.

@Cixdizayn-Forum

DESTEKLİYORUM FAKAT BU KONU HAKKINDA İLERİ GELEN ÖNCÜLER KONU AÇMIŞ OLSADA İŞE YARAMIYOR Confused MAALESEF BU DÜZENSİZLİK SADECE TÜRKİYE WEB SİTESİNE AİTTİR.
______________
Mesaj07.03.2014, 20:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ah birde şu forumu geliştirseler ..

(Çok istendi ama webme'den bir çıt yok.)
______________
ForumKitab, bir
Mesaj14.03.2014, 00:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

forumkitab yazmış:
Ah birde şu forumu geliştirseler ..

(Çok istendi ama webme'den bir çıt yok.)


Sizce nasıl bir forum olmalı, arkadaşlar sesinizi duyurun Wink
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu