Forum'da ara:
Ara


Yazar Mesaj
Mesaj28.06.2014, 10:41 (UTC)    
Mesaj konusu: Harikadizihd | Alt Sayfaya Alt Sayfa Nasıl Eklerim ?

Arkadaşlar örnek vererek anlatıyım şimdi siteyi kurdum buna bir takımlar diye yeni sayfa ekledim bu takımlar sayfasına fenerbahçe diye bir alt sayfa ekledim ben bu fenerbahçe alt sayfasına bir alt sayfa daha nasıl eklerim


En son harikadizihd tarafından 29.06.2014 19:11:33 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
  • kelkuzen

    kelkuzen

    BS-Bağımlısı

    Konum: Sanatkarlar, sizler her biriniz benim icin tipki bir yeniceri gibisiniz. Onlarin kilici sizin ise kaleminiz bize guc ustune guç katacaktir. - Kanuni Sultan Suleyman Han

Mesaj28.06.2014, 11:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

BiLdiğim kadarıyLa aLt sayfanın aLt sayfası oLmuyor kardeş. Onun yerine şöyLe yapabiLirsin ;

>TAKIMLAR
-fenerbahçe
-gaLatasaray
-beşiktaş

ŞekLinde oLabiLir. Onun haricinde dediğim gibi aLt sayfanın aLt sayfası oLmuyor.
Wink
______________
Arrow Sitemize Bekleriz...
Arrow Sitemiz Tasarım Değiştirdi İçerikler Ekleniyor...
Arrow Yazar Ve Grafiker Arkadaşlar Aranıyor.

Mesaj28.06.2014, 11:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

kelkuzen yazmış:
BiLdiğim kadarıyLa aLt sayfanın aLt sayfası oLmuyor kardeş. Onun yerine şöyLe yapabiLirsin ;

>TAKIMLAR
-fenerbahçe
-gaLatasaray
-beşiktaş

ŞekLinde oLabiLir. Onun haricinde dediğim gibi aLt sayfanın aLt sayfası oLmuyor.
Wink


Ben onu örnek olarak verdim benim açtığım site dizi sitesi senin dediğin gibi yaparsamda olmaz zaten mesela teen wolf dizisinin 1.sezon 2.sezon 3 4 diye gidiyo bide bunlara bölümler ekleniyo çok uzun olur bunun kısa bir yolu yokmu
Mesaj28.06.2014, 11:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bunun Clean tasarımını kullanarak yapılabileceğini sanmıyorum. CSS Design ile bu dediğin oluyor. Mesela menüde bir başlığın üzerine geliyorsun alt sayfaları çıkıyor. Alt sayfalardan birinin üzerine gelince diğer sayfalar... Ultra Alt Sayfa gibi bişey oluyor Smile
______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu