Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj06.08.2014, 10:54 (UTC)    
Mesaj konusu: CSS , JS uzantılı dosyaları nasıl upload

Bazı tema düzenlemelerinde CSS ve JS dosyalarını upload edip linkini eklemem gerekiyor. Fakat dropbox vb. dahil nerede denediysem çalışmadı. Bu dosyaları nasıl upload ederiz ve upload edebileceğimiz siteler hangileri ? Bilen arkadaşlardan cevap rica ediyorum.

Örneğin bi yerde <script src="js/jquery-1.10.2.min.js"></script> geçiyor.Benim js klasörü içindeki gerekli js. dosyasını upload edip buraya linkini yerleştirmem lazım. Ama beceremedim. Yardımcı olursanız sevinirim
Mesaj06.08.2014, 10:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

Onları bir hosta yüklemen lazım kardeşim.
______________

Webeveyn uzun bir aradan sonra yeniden sizlerle . Güncellemelere başladı , makaleler yolda. Takipte kal Wink
Mesaj06.08.2014, 11:00 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bi tane önerebilir misin? Ayrıca rar şeklinde mi yükleyecez ? Dropboxta hayli hayli çalışması lazımdı ama ekledim olmadı
Mesaj06.08.2014, 11:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

[color=purpleMynet önceden bunun için biçilmiş kaftandı ama kapatıldı. Google'den bedava domain-host veren siteleri aratıp .jsleri dosya yöneticisine yükle. Ordan uzantısını alıp tasarıma yapıştırırsan hostun kapanmadığı sürece çalışır. Razz Wink
Kolay Gelsin Smile
[/color]

______________
Aşağıdaki yazı fontunun adı Angilo Tatto'dur. Gelen mesajlara istinaden yazdım Smile
Mesaj06.08.2014, 11:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sağolun da o dediğiniz olmuyor işte . Ama yapılışını buldum Google Drive üzerinden Smile Sanırım çoğu kişi için de sorun oluyordur. Sitemde yapılışını da paylaşıcam . Önemli Smile
Mesaj06.08.2014, 11:29 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bu zamana kadar hep öyle yaptım da oldu. Google Drive aklıma gelmemişti doğrusu hiç daha kullanmadım. Keşfetmek lazım. Smile Burada da anlatırsanız yapamayan arkadaşlar ve biz öğrenmiş oluruz.
İyi çalışmalar.

______________
Aşağıdaki yazı fontunun adı Angilo Tatto'dur. Gelen mesajlara istinaden yazdım Smile
Mesaj06.08.2014, 11:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

İşimi bi bitireyim gerisini halledicem inşallah Smile
Mesaj06.08.2014, 14:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

Hostinger'a Yükle .
______________

Webeveyn uzun bir aradan sonra yeniden sizlerle . Güncellemelere başladı , makaleler yolda. Takipte kal Wink
Mesaj06.08.2014, 14:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sağolun hallettim işimi sitemde yapılışını da anlattım dileyen baksın .Google Drive Üzerinden...
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu