Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj18.07.2015, 11:17 (UTC)    
Mesaj konusu: TTNet İnternet ve Modem Hakkında

Arkadaşlar bu yaz üniversiteden evime geldim diğer dönemler hiç yaşamadığım bişey oldu. Airties modemin adsl ve internet ışıkları arada yanıp sönüyordu. Yanlış anlamayın modemi kabloları arayüzü vb. bilen biriyim ne yaptıysam kendim düzeltemedim. Çok sıkı aralıklarla o ışıklar yanıp sönüyordu. Kabloları vs. belkide 10 kere inceledim düzelttim. Modemde sorun olmadığına %100 eminim. Ayrıca TTNet müşteri hizmetlerini arayıp tam 3 kere 1 keresi modem arayüzünü düzelttirmek olmak üzere arıza kaydı verdim. İlk aradığımda modem arayüzü vs ayarlarını yaptı (onu biz de biliyoruz). İnternetiniz daha kesilmez dedi ve aksam gene kesıntıler oldu. Bölgesel bir arıza da yokmuş. Son 2 aramamda arıza kaydı aldılar. Ve yine modem ayarlarınız en iyi şekilde yapıldı diye aradılar. Hatta son 2 si arıza kaydı değil 1 i arıza kaydı idi soradan tekrar aradım düzelmedi diye kaydı yenılemısler. Ve en son da aynı sekıl internetınız kesılmez artık dedıler. Kablolarda vs sorun olmadığına %100 eminim sizce sorun nerden kaynaklanıyor? Her Ay 80 lira almasını biliyorlar da ne hız denen bişey var ne de düzeltildi denmesine rağmen sorun hala devam ediyor. Kendim de çok defa resetleyip modem arayüzünü ayarladım doğru bi şekilde ama kesılme devam ediyor arada. Çok ciddi canımı sıktı. Önceki senelerde yoktu bu sorun. Adsl kullanıcı adı vs modem arayüzü de %100 sorunsuz. Pc yi de Kaspersky la tarattım. Sadece oynadığım Knight Online içinde 1 virüs var ki bu oyun oncekı senelerde de vardı pc de bi sıkıntı yoktu. Harici bir virüs de bulamadı. Ciddi şekilde canım sıkıldı. Bilen ve ya yardımcı olabilecek arkadaşlar lütfen yorumlarınızı bekliyorum...
______________
Mesaj18.07.2015, 17:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

TTNet İnternet ve Modem kullanıyorum. Kullandığın modemin kullanma klavuzu var mı?
Mesaj18.07.2015, 17:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

Airties modeli yazabilirmisin ?

----------------------------------------
Bende önceden Airties modem kullanıyordum.Şuanda TP-Link kullanıyorum TP-Link'de bu sıkıntının aynısı yaşıyorum.Ancak ben kendimdeki sıkıntı sebebini biliyorum.Bizim eve gelen ADSL RJ11 kablosunda kopuk vaziyetteydi ben sonradan başka bir RJ11 uçlu bir kabloyu kopartıp tellerini doğru yerlere takıp düzelttim daha doğrusu yanıp sönme meselesini halen düzeltemedim ancak şuanda internete giriyor ve hızda normal kapasitede ancak AKK(Adil kullanım kotası) yüzünden şuanda daha az bir hızda internete girişyapabiliyorum.
----------------------------------------
Mesaj19.07.2015, 05:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

Modem Airties RT 206 . Bu arada kullanıcı klavuzuyla ne alakası var modemin kablolarında, modemde ve arayüzde sıkıntı yok diyorum. Eminim buna adamlar dahi biz ayarları sorunsuz yaptık ayarlandı diye aradılar diyorum ya 2 defa. Adamlar da kabul ediyo kopmalar gözüküyo diyorlar başka harici bişe de sormadı çünkü sorun dediğim gibi belli ama nedenini çözemedim.
______________
Mesaj19.07.2015, 06:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ayrıca AKK dan başka hikayeler de var bu işin içinde öyle sanıyorum. Çünkü geçmiş senelerde kardeşim note 3 ten film yüksek kalite film izlemesine rağmen hiç kesintisiz normal (lagsız) oyun oynayabiliyordum rahat bir şekilde. Şuan filmi açtığı an lag başlıyor. AKK uyarısı da almadım. 80 TL verdiğimiz netin karşılığına bak . Bi ara bi adam demişti (ben fiyatlarını çok bilmediğim için) ben 49 liralık kullanıyorum siz baya ultra tarife vb. kullanıyosunuz hızlı olması lazım demişti. Smile Gel gör ki sadece tarifenin adı ultra. Speedtest te test ettiğimde ping en düşük 150 , Download hızı en yüksek 1.80 , upload hızı en yüksek 0.60 gördüm. 80 TL nin karşılığı bu mu diyorum kesinlikle hayır. Adamları da aradığım her seferde neden kaynaklanıyor olabilir dedim bana düzelttik diyorlar yahu neden oluyor söylesene be adam.. Yazıdan da anlıyacanız üzere baya canımı sıktılar. Gerçekten anlayan bir arkadaş ve ya aynı hali yaşamış olanlardan cevap bekliyorum.
______________
Mesaj19.07.2015, 17:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

@700pixel dediklerine hak veriyorum.
Türkiyedeki intenet hizmeti veren şirketler keşke biraz daha fazla kullanıcılarını düşünseler .
Türkiye 5Gye geçeceğini söyleseler bile, iyi hizmet veren kuruluşların sayısı çok az ve yetersiz kalıyor.İnşallah bu internet sıkıntısı kısa zamanda düzelir.
Mesaj20.07.2015, 07:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

@opencore İnşallah. Bir de Ankara Istanbul gibi yerleri merkez aldıklarından benim gibi (Rize) uzakta olanlar için internet sıkıntıları daha fazla olabiliyor. Ama Müşteri hizmetleri gayet iyi gibime geldi 7/24 online . Fakat bu AKK gibi sorunu halledememe gibi durumlar çok can sıkıcı. Bakalım artık fiberi bekliyoruz o da inşallah bedavaya kurarlar Smile
______________
Mesaj26.08.2015, 00:29 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bu sorunla karşılaşan diğer arkadaşlara çok yararlı olacak bir bilgilendirme:
(Deneyimlerim sonucu)
Eğer ilk başlıkta bahsettiğim sorun gibi sorunlarınız varsa 'en başta' kablolarınızın ve özellikle modem line kablosunun sağlamlığından düzgün çalıştığından emin olun.Size garanti verebilirim ki deneyimlerim sonucu bu tür sorunlar %90 a yakın kablolardan kaynaklanır.Kablolarınızı kontrol edin gerekirse değiştirin.Ben modem ayarlarının düzgün olmayışını ikinci planda tutuyorum.Çünkü zaten ttnet birçok modemi resetleyip bekledikten sonra otomatik doğru ayarlarına yapılandırıyor.Bu kısma modeminizin bozuk olmasını da ekleyebilirsiniz.Yani modeminiz arızalı olabilir.Bunun için en yakın bir bilgisayarcıya gidip modemi kontrol ettirin ve yahut arkadaşınızın felan netinde deneyin.Başka bir modemi kendi netinizde deneyip hatta sorun olup olmadığını, sizin modeminizi de sağlamlığına emin olduğunuz bir internet hattında deneyip modeminizin sağlamlığını kontrol edebilirsiniz.

İkinci adım dediğimiz gibi modem arayüz ayarlarınızı kontrol edin.Doğruluğundan emin olun.Zaten ttnet müşterisi iseniz modemi resetleyip sonra kapatıp biraz bekledikten sonra ttnet otomatik ayarlarınızı yapıyor.Yani bunda pek sıkıntı olacağını sanmıyorum.Olursa Adsl kullanıcı adı ve şifrenizde olur onu da kolaylıkla düzeltirsiniz.

Üçüncü bir sebep bilgisayarınızda virüs bulunuyor olmasıdır.Bu nedenle üçüncü adımda sağlam bir antivirüsle taratıp virüs varsa silmelisiniz.En nihai olarak format attırabilirsiniz.

En son olarak TTNet müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.Niye daha önce aramadık derseniz büyük ihtimal TTNET ten kaynaklanan bir sorun yoktur ve her arıza kaydınızda olumlu cevap alıp sorununuzun devam etmesi gibi durumlar ortaya çıkabilir.
______________
Mesaj04.09.2015, 12:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

İşin ucunda ttnet varsa gayet normaldir. Aldıkları paralar ağız uçuklatacak cinsten güya hızlı bilmem ne tarifeler. Ancak şöyle birşey var bulunduğunuz yerde fiber yoksa zaten istersen ultra ultra pakete geçin, pek bir fark olmuyor. Çünkü alt-yapıdan kaynaklı tamamen. Benim bile gün içinde sürekli kesilmekte. Aramam veya arza kaydı yaptırmam hiçbirşeye fayda etmiyor sebebi gayet açık ve net çünkü, acı gerçek. Very Happy
______________
Tanrı Yüce Türk'ünü Korusun.


En son analogfikir tarafından 04.09.2015 12:39:01 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Mesaj05.09.2015, 06:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

@analogfikir Altyapı yetersiz tabiki de fakat yukarda belirttiğim gibi sorunların çoğu kablolamadan kaynaklanıyor. Mesela ben çarpılmak pahasına line kablosunun bağlı olduğu kutuya uzanan hat tellerini az daha kesip öyle birleştirdim. Zaten kabloların vs. ucundan da anlaşılıyor durum. Bu işlemden sonra şuan çok da bir sıkıntı yok. TTNet ne konularda yetersiz dersen ben şunları söylerim:
1- Sorun bulma ve çözme
2- Aldığı paraya verdiği hizmet
3- Adil Kullanım Noktası zıvırtısı
4- Bina içi kablolamaya karışmaması

Son saydığım da ilginç. En azından garanti süre tanıyıp o süre içinde bina içi kablolama vs. hizmeti de vermesi lazım. Çünkü çoğu zaman kabloların çalışıp çalışmadığını ve ya sorunun nerede olduğunu tespit dahi edemiyoruz ki çözüm bulabilelim. Artık idare ediyoruz diyelim. Fakat gelecek için pek içaçıcı durumlar değil.

Ayrıca kabloları iyice kontrol et derim senin için Hatta gerekirse kabloların sağlamlığından emin olmadan başka adım atma. Çünkü şunun da hakkını vermem lazım ttnet m.hizmetlerini her aradığımda iyi ilgilendiler. Gerekli ayarlamaları vs de yapıyorlar. O kadar da sıkıntı değiller bu konuda. Ama çözüm bulamıyorlar ve ya sorun tespit edemiyorlar işte o da bize kalıyor. Birinci problem noktamız da kablolardır kesinlikle diye söylüyorum.Dediklerimi bir uygula bakalım ne olur Smile

______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu