Forum'da ara:
Ara


Yazar Mesaj
Mesaj10.10.2015, 14:29 (UTC)    
Mesaj konusu: BS Yazılım Kralı | FeedText - Yeni Oyunlar

FeedText olarak
ReadyGo Swimming adlı oyunumuzu kodluyoruz... (3D)
Frikik Kralı 2016 (3D) çıkıyor.
Literal Soccer (1'e 1 Futbol) adlı oyunumuzun çıkmasına çokkkk az kaldıııı! (3D)

İyi Forumlar...
______________
Mesaj10.10.2015, 14:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

Başarılar Kardeşim
______________
Mesaj10.10.2015, 14:37 (UTC)    
Mesaj konusu: tskbrowzmuzik

BrowzMuzik yazmış:
Başarılar Kardeşim


teşekkürler kardesim
______________
Mesaj10.10.2015, 14:49 (UTC)    
Mesaj konusu: Başarılar dilerim.

Başarılar dilerim.


En son goccum tarafından 10.10.2015 16:47:45 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Mesaj10.10.2015, 15:30 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Başarısızlıklar dilerim.

goccum yazmış:
Başarısızlık dilerim size. Sizin yüzünüzden bir sürü site bs den vabaşarılar meğinin karşılığını alamadı. İyiki bi google play hesabı açmışsın havlarlarda uçuyorsun reimen. Kendini öyle bir övüyosunki sanki dünyanın en büyük yazılımcısısın . Sana destek verenlerin. Öyle bi havalanmışsınki. Gördrürüm ben seni ilerde... Senden öncekileri bi düşün.


gorusunuz icin tesekkurler. canli yayinlarin bazilarini sizin sitenizden izliyorum ve sitenizi seviyorum, dogru cok basarili olmayabiliriz ama elimizden geldigince yazilim uretip markamizi gelistirmeye calisiyoruz basarilar dilerim. Lutfen webmasterli birakmayin canli tv isi iyi tutar yeni projelerinizi beklerim... iyi forumlar
______________
Mesaj10.10.2015, 15:32 (UTC)    
Mesaj konusu: cvp3

Buarada yine canli yayin tvlerini eklemenizi isterim .
______________
Mesaj10.10.2015, 15:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

Öncelikle aranızda daha önce neler geçti veya birbirinizi ne kadar seversiniz/sevmezsiniz kısacası aranızda geçen özel meseleler beni ne yazık ki ilgilendirmez, ben forum yetkilisiyim forumda gördüğüm kural dışı şeylere müdahalede bulunmakta yetkiliyim. Burada bir nevi aileyiz birbirimize kötü konuşmak ve birbirimizi aşağılamak bizlere yakışmaz. Sonuçta hepimiz aklı başında insanlarız. Şuan için yapmanız gereken en doğru şey birbirinizden özür dileyip barışmanız olacaktır.

@goccum Birisinin başarısını karalamak veya aşağılamak yerine onun başarılarını övmek veyahut o kişinin eksiklerini veya hatalarını tatlı bir dille eleştirmek daha doğrudur. Burada sizin yazmış olduğunuz metin bir nevi sözlü saldırı biçimindedir. Özellikle "Sana destek verenlerin.." cümleniz hakaret niteliği taşımaktadır.
@feedtext Yazılan metine aynı dille karşılık verip kavga ortamı yaratmadığın için teşekkür ederim.

Ek olarak şunu belirteyim aranızdaki tartışma son bulmaz ve tartışmaya devam ederseniz ne yazık ki ikinizi de bir süre forumdan uzaklaştırmak zorunda kalacağım.
İyi akşamlar..

______________
Hesabınızla ilgili sorunlar için Bedava-Sitem.com Destek adresine mail atınız.
Bedava-Sitem.com Destek Adresi: support-tr( at )webme.com / Tarık Bey
Dipnot: ( at ) yerine @ gelecektir..
Bedava-Sitem.com Türkiye Yetkilisi: admintarik
Bedava-Sitem.com Türkiye Moderatörler: ua1905ua / ciz-dizayn / aktif-dost / agasu06 / gultekinblog
Mesaj25.10.2015, 16:53 (UTC)    
Mesaj konusu:

Hangi Dilde Kodluyorsun Html5-java s. , Swf ?
Mesaj26.10.2015, 13:23 (UTC)    
Mesaj konusu: :)

eneskayalar yazmış:
Hangi Dilde Kodluyorsun Html5-java s. , Swf ?


Game Maker Very Happy Laughing
Mesaj26.10.2015, 16:22 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: :)

itsacoding yazmış:
eneskayalar yazmış:
Hangi Dilde Kodluyorsun Html5-java s. , Swf ?


Game Maker Very Happy Laughing

Game Maker İle 3D Vay Be Very Happy
Mesaj04.11.2015, 19:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bende bi ara flash oyun yapmaya atılmıştım. Mario gibi bişeyde yaptım hatta Very Happy
Ama sonradan olayın çok ayrıntıları var diye bıraktım belki ilerde yeniden atılırım
flash oyun yapımına oldukça eğlenceli bişey aslında. Ama 3D'den farklı olarak
şöyle görevli, geliştirmeli flash oyunlar daha çok ilgimi çekiyo bi süre sonra bende atılıcam
şu oyun olaylarına. Başarılar kardeşim, beklemedeyiz. Smile

______________
Mesaj14.12.2015, 21:08 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: :)

itsacoding yazmış:
eneskayalar yazmış:
Hangi Dilde Kodluyorsun Html5-java s. , Swf ?


Game Maker Very Happy Laughing


kendinden emin olma Java kodluyrm.
______________
Mesaj24.12.2015, 20:29 (UTC)    
Mesaj konusu:

Başarılar kardeşim. Ancak buradan uzaklaşıp, r10 veya daha büyük forumları incelemeni öneririm. Burası insana vakit kaybettiriyor.

.com'lu bir domain al veya ücretsiz, ücretsiz de hosting al oralara geç.

Benden sana tavsiye.
______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu