Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj20.07.2008, 11:05 (UTC)    
Mesaj konusu: 1 tasarım yaptım

1 tasarım yaptım ortada 1 boşluk var
yaptığım tasarımın kodunu css tasarıma yapıştırdım.
sayfaları değiştirden eklediğim yazıların o ortadaki boşluğa gelmesini istiorum

yardımlarınızı bekliorum.


ŞİMDİDEN TŞKRLER.
Mesaj20.07.2008, 11:07 (UTC)    
Mesaj konusu:

tam olaak anlamadım sitenizde tasarımı görsek daha iyi olurdu ama yazıları o boşluğa getirmek için yazının başından itibaren enter tuşuna basabilirsin
Mesaj20.07.2008, 11:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

hiç bir sayfanız gözükmüyor şuan.

css bölümündeki sabitleri inceleyiniz.

______________
Ne insanların insanlığına inanabildim,
ne de hayvanların insanlar kadar hayvanlaştığına... (Sokrates Mert) Razz
Mesaj20.07.2008, 11:15 (UTC)    
Mesaj konusu: yok bak

benim dedğim 1 css tasarım yaptım
ortada boşluk bıraktım sayfanın içeriğini oraya ekleyeceğim.

ama tek tek sayfalrı değiştire kod eklemektense tasarım ayarları css koda yapıştırmak istiom sayfalrı değiştirden yazı filan yazdığımda o tasarımın ortasında bıraktığım boşluğa gelsin istiom

Mesaj20.07.2008, 11:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

tablo kodlarını tasarımın üzerine ekleyebilirsin.

sayfalarımı değiştirden bir ayar yap.
menüyü sola yasla. menü tablosuna sağ tıkla özelliklerden hizalamayı sol yap.

ekstra menüyüde aynı şekilde sağa yasla.

kaynak butonuna basarak kodu al ve tasarımın üzerine ekle Wink

______________
Ne insanların insanlığına inanabildim,
ne de hayvanların insanlar kadar hayvanlaştığına... (Sokrates Mert) Razz
Mesaj20.07.2008, 11:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

mesela şu site yapmış dediğim gibi


http://tumhepsiburada.tr.gg/
Mesaj20.07.2008, 11:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

anladım ben siizin dediğinizi ama ben öyle istemiomrum

ben yaptığım tasarım resimdeki gibi bişey


kodu alıp css ye yapıştırdım sayfaları değiştirden bişey eklediğimde ortada içerik yazan yere gelmesini isitorum
Mesaj20.07.2008, 11:48 (UTC)    
Mesaj konusu:

siz dediğimi yapın.

sayfalarımı değiştirden içerik eklediğinizde ortaya gelecektir Wink

sayfa içeriğinide ortaya sığacak ölçütlerde bir tablo içerisine koyarsanız daha iyi olur Wink

______________
Ne insanların insanlığına inanabildim,
ne de hayvanların insanlar kadar hayvanlaştığına... (Sokrates Mert) Razz
Mesaj20.07.2008, 18:52 (UTC)    
Mesaj konusu: ya da

yada bi zahmat resimdeki gibi kabala bir tasarım yaparmıısn ben resimleri fgilan değiştirrim ama dediğim gibi kodu css ye yapıştıracam ortada boşluk sayfaları değiştirden bişey eklediğimde o ortaya gelecek şekilde



zahmet olacak ama yaparmısın


şimdiden tşkr ederim.
Mesaj20.07.2008, 19:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

bu çok basit bir örneği. Herşey senin yeteneğine kalıyor. çalışmadıkça başaramazsın. dene kurcala uğraş. bozmadan yapamazsın Wink

Kod:
<table height="150" cellspacing="1" cellpadding="1" width="950" align="center" border="1">
    <tbody>
        <tr>
            <td>&nbsp;</td>
        </tr>
    </tbody>
</table>
<table height="153" cellspacing="1" cellpadding="1" width="169" align="right" border="1">
    <tbody>
        <tr>
            <td>&nbsp;</td>
        </tr>
    </tbody>
</table>
<table height="153" cellspacing="1" cellpadding="1" width="169" align="left" border="1">
    <tbody>
        <tr>
            <td>
            <p align="right">&nbsp;</p>
            </td>
        </tr>
    </tbody>
</table>

______________
Ne insanların insanlığına inanabildim,
ne de hayvanların insanlar kadar hayvanlaştığına... (Sokrates Mert) Razz
Mesaj20.07.2008, 19:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

kardeş ben bunu demiorum çok sağol bunlar çocuk oyuncağı biliorum ben bunları ben istediğim şey


css de en büyük sıkıntı tek tek sayfalara kod eklemek bunu nasıl önleyebiliriz onu soruordum
Mesaj20.07.2008, 19:09 (UTC)    
Mesaj konusu:

akdagrehberi yazmış:
kardeş ben bunu demiorum çok sağol bunlar çocuk oyuncağı biliorum ben bunları ben istediğim şey


css de en büyük sıkıntı tek tek sayfalara kod eklemek bunu nasıl önleyebiliriz onu soruordum


Css'nin güzelliği de orada zaten tek tek sayfaları düzenleyip eklemniz gerekiyor biraz emek harcamalısınız Wink


En son gokseen tarafından 20.07.2008 19:10:22 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Mesaj20.07.2008, 19:18 (UTC)    
Mesaj konusu: bide bunu

bunu free templates de nasıl yapabiliriz
Mesaj20.07.2008, 19:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

css de zaten ya bir yerden aldığınız tasarımları yada kendi tasarımlarınızı kullanırsınız.


bedava tasarım kodunu sayfalarımı değiştirde editörde düzenleyip tasarım ayarlarına ekleyebilirsiniz.

______________
Ne insanların insanlığına inanabildim,
ne de hayvanların insanlar kadar hayvanlaştığına... (Sokrates Mert) Razz
Mesaj20.07.2008, 19:29 (UTC)    
Mesaj konusu:

herşey için tşkr ettim arkadaşlar.


kendinize iyi bakın
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu