Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj08.08.2008, 13:50 (UTC)    
Mesaj konusu: uyarı

sayın yönetici arkadaşlar tr.gg sitelerinden virüs bulaştı tr.gg nin forumunda mavi tasarım bakıyordum bir arkadaş sitesinde tasarımlar olduğunu yazmış bende işime yarar bişey varmı diye sitesine girdim anında pc me (avast anti virüs 2008) adlı viriüs bulaştı ve kendi kendinede pc ye kuruluyor format atmak zorunda kaldım format attım şimdi pc im normal ancak kendi tr.gg sitelerim ve arkadaşlarıma yaptığım tr.gg sitelerinin hangisine girsem mavi olan renkleri eflatun olarak değişmiş tr.gg sitelerinin haricinde girdiğim sitelerde böyle bir sorun yok acaba benim pc denmi kaynaklanıyor diye bir arkadaşın pcsinden tr.gg sitelerine girdim yine aynı mavi renkler eflatun olarak gözüküyor şimdi bu neden oldu ve benden başka böyle bir sorunla karşılaşan varmı?
______________
Bir sevdadır deniz ve balık herkeze bu sevda nasip olmazz...
karşıyakalı
Mesaj08.08.2008, 14:01 (UTC)    
Mesaj konusu:

aynı sey bazı sitelere girince banada oluyor daha 1 hafta önce bundan pc ye format attık. trojan falan gönderiyo. programda silinmiyor.. en sonunda da pc çöküyo..
______________
Mesaj08.08.2008, 14:27 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: uyarı

pc me (avast anti virüs 2008) adlı viriüs bulaştı[/quote]

Avast adı üstünde antivirüs. Yani virüs yok edici.

Bahsettiğiniz bir program vede virüs değil.
______________
Mesaj08.08.2008, 14:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

kardeş bazıları doğru virüs yok edici ama bizimkine bulaşan virüslü virüs yok edici pc ye bulaştı avast başladı virüs bulmaya yani sitelerde olanların bazılarının amacı belli.. virüs bulaştırmak..
______________
Mesaj08.08.2008, 14:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

sanalyavuz yazmış:
kardeş bazıları doğru virüs yok edici ama bizimkine bulaşan virüslü virüs yok edici pc ye bulaştı avast başladı virüs bulmaya yani sitelerde olanların bazılarının amacı belli.. virüs bulaştırmak..


Banada öyle oldu. Bende avast kullanıyorum. Virüs tarayıcısını yükledim. Sonra avast virüs tarayıcısıyla kendi programını tarattım. Sonra karantinaya aldı. Virüsde bulaşmadı.
______________
Mesaj08.08.2008, 14:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

sanalyavuz cevap verdiğin için teşekkürler sağol benim 2 sitemdede mavi tasarım vardı şimdi o mavi tasarımlar eflatun oldu Very Happy tasarım ayarlarından eski mavi tasarımı sildim yeniden mavi tasarım koydum yine eflatun yani bir değişiklik olmadı bu eflatun renkten kurtulup tekrar sitemin tasarımını mavi ye döndüremedim ve butonlarda kayboldu sadece menü kaldı birde üstteki mesajımda yazdığım gibi arkadaşlarıma yaptığım tr.gg sitelerindede sorun aynı
______________
Bir sevdadır deniz ve balık herkeze bu sevda nasip olmazz...
karşıyakalı
Mesaj08.08.2008, 14:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

zaten kullandığın tasarım mavi renk ne eflatunu????
______________
Mesaj08.08.2008, 14:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

sitenizdeki bütün kodları pc nize aktarın. sonra kodları iyice inceleyip sitenize tekrar yükleyin ve gereksiz kodları kullanmayın.. Bu sefer olacaktır..
______________
Mesaj08.08.2008, 15:00 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: uyarı

hersite-burada yazmış:
pc me (avast anti virüs 2008) adlı viriüs bulaştı


Avast adı üstünde antivirüs. Yani virüs yok edici.

Bahsettiğiniz bir program vede virüs değil.[/quote]

hersite-burada kardeşim 10 senedir pc kullanırım dolayısıyla avastında ne olduğunu bilirim ve zaten anti viriüs proğramı olarakta avast kullanıyorum bu bahsettğim (avast anti virüs 2008) adı altında virüs zaten başlık açıp yazmamın sebebide bu uyarı olsun herkez bilgilensin böyle avast antivirüs 2008 adında virüs var diye nasılki pc nize reklam yazılımı virüs bulaştığında avast antivirüs proğramı alarm veriyorsa bundada aynı alarm veriyor sanırım açıklayıcı olmuştur.
______________
Bir sevdadır deniz ve balık herkeze bu sevda nasip olmazz...
karşıyakalı
Mesaj08.08.2008, 15:03 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: uyarı

olta yazmış:
hersite-burada yazmış:
pc me (avast anti virüs 2008) adlı viriüs bulaştı


Avast adı üstünde antivirüs. Yani virüs yok edici.

Bahsettiğiniz bir program vede virüs değil.


hersite-burada kardeşim 10 senedir pc kullanırım dolayısıyla avastında ne olduğunu bilirim ve zaten anti viriüs proğramı olarakta avast kullanıyorum bu bahsettğim (avast anti virüs 2008) adı altında virüs zaten başlık açıp yazmamın sebebide bu uyarı olsun herkez bilgilensin böyle avast antivirüs 2008 adında virüs var diye nasılki pc nize reklam yazılımı virüs bulaştığında avast antivirüs proğramı alarm veriyorsa bundada aynı alarm veriyor sanırım açıklayıcı olmuştur.[/quote]

Konunuzu genel problemler bölümünde açmışsınız.O zaman bu bir problem olmaz. Keşke bedava-sitem bölümünde açsaydınız.
______________
Mesaj08.08.2008, 15:24 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: uyarı

hersite-burada yazmış:
olta yazmış:
hersite-burada yazmış:
pc me (avast anti virüs 2008) adlı viriüs bulaştı


Avast adı üstünde antivirüs. Yani virüs yok edici.

Bahsettiğiniz bir program vede virüs değil.


hersite-burada kardeşim 10 senedir pc kullanırım dolayısıyla avastında ne olduğunu bilirim ve zaten anti viriüs proğramı olarakta avast kullanıyorum bu bahsettğim (avast anti virüs 2008) adı altında virüs zaten başlık açıp yazmamın sebebide bu uyarı olsun herkez bilgilensin böyle avast antivirüs 2008 adında virüs var diye nasılki pc nize reklam yazılımı virüs bulaştığında avast antivirüs proğramı alarm veriyorsa bundada aynı alarm veriyor sanırım açıklayıcı olmuştur.


Konunuzu genel problemler bölümünde açmışsınız.O zaman bu bir problem olmaz. Keşke bedava-sitem bölümünde açsaydınız.[/quote]

ilk mesajımı iyi okursan sitelerimdeki problemdende bahsediyorum.

ayrıca (sanal yavuza) çözüm ürettği için tekrar teşekkür ederim
______________
Bir sevdadır deniz ve balık herkeze bu sevda nasip olmazz...
karşıyakalı
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu