Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj19.08.2008, 08:07 (UTC)    
Mesaj konusu: Google Adsense Üye Olan Arkadaşlar Bi baka Bilirmi??

ben google adsense üye olucam ama kokkrkuyorum şimdi bebnden adresimi filan istiyo şimdi adres filan isteyince bilmeyen bi insanda bi tedirginlik oluşur ayrıca alıcağım para miktarınıda bilmioyrum lütfen bilen arkadaşlar üye olunca google adsense neler olduğunu ve ne kadar para geldiğini söyliye bilirmi?

genel problemlere tasınmıştır ..
@marasultraslan


En son oyun-paylas tarafından 19.08.2008 08:08:16 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Mesaj19.08.2008, 08:09 (UTC)    
Mesaj konusu:

Google Adsense

Eğer google'de bir mail adresiniz v.s varsa hemen adsense'ye üye olun Google Tıklama Başına Farklı Miktarlarda Ücret yansıyor. Ancak hesabınız 100 $ bulduğunda ödeme alabiliyorsunuz. Tabi işin kötü yanı google herkesi adsense üyesi olarak kaul etmiyor.

ayrıca tedirgin olmaya gerek yok sorun oluşmaz ..

iyi eğlenceler Wink
Mesaj19.08.2008, 08:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

marasultraslan yazmış:
Google Adsense

Eğer google'de bir mail adresiniz v.s varsa hemen adsense'ye üye olun Google Tıklama Başına Farklı Miktarlarda Ücret yansıyor. Ancak hesabınız 100 $ bulduğunda ödeme alabiliyorsunuz. Tabi işin kötü yanı google herkesi adsense üyesi olarak kaul etmiyor.

ayrıca tedirgin olmaya gerek yok sorun oluşmaz ..

iyi eğlenceler Wink


katılıyorum google çok güveilir bi setvis tedirgin olmanın anlamı yok Wink
______________
www.cevreyeduyarlisite.tr.gg
Mesaj19.08.2008, 09:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

ARkadaşım google adsense güvenilir bir hizmet merak etme ayrıca adresini verdiğin için sana yaptırım uygulayamaz bu konuda korkun olmasın. AMa söylemek isterimki google adsense tr.gg sitelerini pek tercih etmiyor Wink

sitemede beklerim
______________

Mesaj19.08.2008, 09:29 (UTC)    
Mesaj konusu:

ben googleye üye oldum ancak 3 gündür cevap bekliyoum ya yarın yada eversi gün gelir Wink Arrow
______________
<p><img alt="" border="0" src="http://www.userbarlar.com/ub/data/media/1/recep_ivedik.gif" /><strong> </strong></p>
Mesaj19.08.2008, 11:09 (UTC)    
Mesaj konusu:

hepinize çok tşk ederim çok saolun
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu