Forum'da ara:
Ara


Yazar Mesaj
Mesaj23.08.2008, 22:19 (UTC)    
Mesaj konusu: .js dosyasını nereye upload edebilirim ?

Beyler .js dosyalarınızı nereye upload ettiğinizi yazarmısınız benim var ama ayda 1 siliyo dosyaları sizin bildiğiniz kuvvetli upload siteleri istiyorum hadi görüşürüz.

@sonsahne: konu başlıklarınız yardım, acil, vb şeyler olmamalıdır. konuyla ilgili olmalı.


En son korfezliyiz tarafından 23.08.2008 22:22:06 tarihinde değiştirildi, toplam 2 kere değiştirildi
Mesaj24.08.2008, 04:25 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: .js dosyasını nereye upload edebilirim ?

korfezliyiz yazmış:
Beyler .js dosyalarınızı nereye upload ettiğinizi yazarmısınız benim var ama ayda 1 siliyo dosyaları sizin bildiğiniz kuvvetli upload siteleri istiyorum hadi görüşürüz.

@sonsahne: konu başlıklarınız yardım, acil, vb şeyler olmamalıdır. konuyla ilgili olmalı.


dosyaları dosyaupload.net dan upload edebilirsin.
______________
Mesaj25.08.2008, 12:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

ancak kod yazarken kabul olacakmı yani çalışacakmı link
Mesaj25.08.2008, 12:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

korfezliyiz yazmış:
ancak kod yazarken kabul olacakmı yani çalışacakmı link


muhtemelen çalışır. bi dene..
______________
Mesaj25.08.2008, 12:29 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ayrıca verdiğin site .js uzantılı dosyaları desteklemiyor.
Mesaj25.08.2008, 12:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

googlede aratabilirsin...[/u]
______________
Mesaj25.08.2008, 12:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

yada http://www.scriptci.com a üye ol yükle..
______________
Mesaj25.08.2008, 17:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

peki bu js dosyasını nasıl oluşturuyoruz.
______________
Mesaj25.08.2008, 19:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sanalyavuz kardeş ben öyle bir şey arıyorumki js dosyasını attığımda sitemde onun kodunu girip çalıştırmak öyle bir site arıyorum lütfen eğer bilen arkadaşlar varsa söylesin
Mesaj25.08.2008, 19:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

http://pages.google.com/?pli=1 Buraya Yükleyebilirsin Yanlız Üyelik İstiyor.Ücretsiz...Güvenli...
______________
kural ihlali @kerimdj
Mesaj25.08.2008, 19:58 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mynetten (mümkünse şu an kullandıgın domainle) bir hesap al ve js dosyasını oraya yükle. Eğer her sayfada gösterilecek bir js dosyasıysa tasarım ayarlarına; bazı sayfaalrda çalıştıracagın bir kodsa ilgili sayfalara şu kodu kopyala:

Kod:
 <script language="JavaScript" src="DosyaAdi.js">
  </script>


fonksiyon'ları sayfa içinden dilediğin gibi çağırabilirisn.
______________

gizliilimler.tr.gg / 4kitap.tr.gg / mehmetakifardic.tr.gg
Mesaj25.08.2008, 20:00 (UTC)    
Mesaj konusu:

Not: Tabii, dosyaadi'Nin önüne mynetteki dosya yerinin önekini getirmen gerekiyor. Yani: http://www.............../dosyaadi.js
______________

gizliilimler.tr.gg / 4kitap.tr.gg / mehmetakifardic.tr.gg
Mesaj25.08.2008, 20:08 (UTC)    
Mesaj konusu: child-tasarim

Kardeş .js dosyalarını desteklemiyor google başka bilen varsa söylesin
Mesaj06.09.2008, 08:42 (UTC)    
Mesaj konusu: Gizliilimler

Kardeşim çok teşekkür ederim. Mynete attım ve sorun çözüldü. eskiden BOXSTR sitesine upload ediyodum amcamlar dosyayı çağırana kadar bozuluyodu şimdi mynetten rahat rahat çalıştırıorum kodları. Çok saol ellerine sağlık. Başarılar dilerim çalışmalarında...
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu