Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj31.08.2008, 16:26 (UTC)    
Mesaj konusu: besiktascarsifan.tr.gg sitesi hacker tarafından silinmiştir.

Arkadaşlar..Sitemiz www.besiktascarsifan.tr.gg bir hacker tarafından silinmiştir. Yeni sitemiz www.online1903 tür.
Mesaj31.08.2008, 16:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

İlginç...
______________
Mesaj31.08.2008, 19:40 (UTC)    
Mesaj konusu:

supporta attığım mesajla birlikte sitemi yeni şifresiyle tekrar geri almış bulunmaktayım.
______________

Mesaj09.12.2008, 10:51 (UTC)    
Mesaj konusu: =>

kimse şifreyi öğrenmeden silemez;)
______________
Mesaj09.12.2008, 11:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

besiktascarsifan yazmış:
supporta attığım mesajla birlikte sitemi yeni şifresiyle tekrar geri almış bulunmaktayım.


şifreni kolay bulunacak şifrelerden yapmayın

yeni şifrenle beraber başarılar Wink
______________
Mesaj09.12.2008, 12:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

banada dediler siteni hacklerim bende dedim hackle bakalım hic bişey yapamadı yapamaz şifrem kuvvetliki
kimse alamaz
tabi modlar dışında Razz
Mesaj09.12.2008, 12:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

kuvvetli felan hiç bi şey olmaz hackleyen hackler şifreyi kafadan atıp tutarsa zaten hack denmes ona mesela benim şifrem heryerde sadece 1 harf ama tabi kabul ederse bazen en az 3 harf felan yazmalısın diyince aynı harfteno kadar ve şu ana kadar kimse çalamadı Wink
______________
Mesaj11.12.2008, 13:49 (UTC)    
Mesaj konusu: :S

sevgikodes yazmış:
banada dediler siteni hacklerim bende dedim hackle bakalım hic bişey yapamadı yapamaz şifrem kuvvetliki
kimse alamaz
tabi modlar dışında Razz
tr.gg de kuvvetli şifre yok zor şifre var ayrıca modlarda sitenin şifresine dokunmaz sadece silebilirler Wink Wink
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu