Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj04.09.2008, 12:19 (UTC)    
Mesaj konusu: banner yapıyorum

ilk 10 kişiye banner yapıyorum
Mesaj04.09.2008, 12:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

böyle bir konu var zaten lütfen aynı konuyu açmalayım. Crying or Very sad
Mesaj04.09.2008, 12:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

o başka ben başka sen birinci sınıfa mı gidiorsun
Mesaj04.09.2008, 12:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

heheheh Arrow Wink
______________
<center>


Mesaj04.09.2008, 12:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

bize banner yapar mısın?

boyut:468-60
arkafon:siyah
bannerin sağ ve sol taraflarında bjk amblemi olsun.
bannerin hareketli yazısı olsun ve yazılar şöyle olsun
text1:BESİKTAS JK FAN CLUB
text 2:www.siyahbeyaz-1903.tr.gg

Wink
Mesaj04.09.2008, 12:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

hareketli yapımıorum malesef ama güzel bir tane yaparım
Mesaj04.09.2008, 12:52 (UTC)    
Mesaj konusu:

kodek yazmış:
hareketli yapımıorum malesef ama güzel bir tane yaparım


tmm yapın ltfn!
Mesaj04.09.2008, 12:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

okuma yazman varsa oku


http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=40930&highlight=



hahaha noldu susup kaldın Mr. Green
Mesaj04.09.2008, 12:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

kodek yazmış:
o başka ben başka sen birinci sınıfa mı gidiorsun
Mesaj04.09.2008, 12:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

okullu-oluyoruz yazmış:
okuma yazman varsa oku


http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=40930&highlight=



hahaha noldu susup kaldın Mr. Green



yazmam var okumam yok öğretsene
Mesaj04.09.2008, 12:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

arkadaşlar tartışmayın ltfn!!! Wink
Mesaj04.09.2008, 12:58 (UTC)    
Mesaj konusu:

okullu-oluyoruz yazmış:
okuma yazman varsa oku


http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=40930&highlight=



hahaha noldu susup kaldın Mr. Green

o ayrı bura ayrı burası promosyon bölümü kodek te promosyon yapıyor
______________


Mesaj04.09.2008, 13:09 (UTC)    
Mesaj konusu:

ama böyle başlık var
Mesaj04.09.2008, 13:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

Arkadaşlar isTeRSeNiZ BeNDe Size BaNNeR YApabilirim Wink
______________

Mesaj04.09.2008, 13:13 (UTC)    
Mesaj konusu:

0yunlar1 yazmış:
Arkadaşlar isTeRSeNiZ BeNDe Size BaNNeR YApabilirim Wink

1 tane kodek ten bi tanede senden banner bekliyorum ona göre Smile Wink
______________


Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu