SİZCE YANIŞ MI?
Bir tüketicinin bir alışveriş merkezinde tuvalete yöneldiğini düşünelim. Bu kişi tuvalete giderken etrafına daha az dikkat ederken dönüşte daha çok dikkat edecektir. Dolayısıyla reklâm için en doğru nokta dönüş istikametleridir.
Çoğu reklâmcı bu doğruyu bilip dönüş istikametlerine yöneldiğinde ise bu doğru tekrar değişir.
Bazen kendi kendime şöyle söylüyorum: tüketicileri değil reklâmcıları takip et
Çerezler küçük bilgi verici metinlerdir, bizim veya iş ortaklarımızın tarayıcınız aracılığıyla size ulaşmamızı sağlar.
Tarayıcınızdaki ayarları değiştirerek istediğiniz zaman çerez kullanımını engelleyebilirsiniz.
Genel Veri Koruma Yönetmeliği ile uyumlu aşağıdaki çerezleri kullanıyoruz:
- Temel çerezler: Web sitesinin tam olarak işlevsel olması için kesinlikle gereklidir.
- Opsiyonel Çerezler: İsteğe bağlı çerezlerdir ve web sitesini geliştirmemize yardımcı olur, ör. sizi kişisel olarak tanımlamadan web sitesindeki kullanım davranışınızın analiz edilmesi gibi.
Gizlilik politikamızdan daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz.