Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj09.07.2007, 09:13 (UTC)    
Mesaj konusu: arkadaslar yardımcı olurmusunuz lütfen

benim sitemde şiir bölümünde şiirler şiir biçiminde deil düz yuazı olarak cıkıyor ben bunu nasıl çözebilirim
Mesaj09.07.2007, 13:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

editör demi açılıyor sayfan editörde açılıyorsa worlde düzenle sonra bunu kopyala de sayfana yapıştır uyarı yazısı çıkacak bunu mutlaka HAYIR BAK ÖNEMLİ HAYIR DE
Mesaj09.07.2007, 17:55 (UTC)    
Mesaj konusu: net abi

usta ben zaten şiirleri word de düzenliyip kopyala yapıstır yaptım bunun başka yolu yok mu ki ? nolur yardım et bana...
Mesaj16.07.2007, 16:03 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: net abi

balikcitolga yazmış:
usta ben zaten şiirleri word de düzenliyip kopyala yapıstır yaptım bunun başka yolu yok mu ki ? nolur yardım et bana...

şiirin mısrasının başına gel enter tuşuna bas onu alta atar byle diğerlerine yaparsan şiiir gibi olur.
Mesaj17.07.2007, 07:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

tamam sana uyarı çıkınca hayır demelsin o zaman worlde nasıl yazmış isen aynen öyle görünür sayfanda ben akşama kadar elli defa yapıyorum olmaması imkansız kolay gelsin
Mesaj10.08.2007, 23:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

TEŞEKKÜRLER DENİCEM NETCİM...
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu