Forum'da ara:
Ara


Yazar Mesaj
Mesaj04.10.2008, 13:48 (UTC)    
Mesaj konusu: Embed Code

Merhaba arkadaşlar bikaç konuda okudum embed kodu ekliyorum youtube dan youtube'a girilmediği için bi proxy site aracılığıyla girdim embed kodu kopyaladım yapıştırdım kod gözüküyor vidyo ortalıkta yok yardımcı oldun

www.impossiblegames.tr.gg
Mesaj04.10.2008, 13:52 (UTC)    
Mesaj konusu:

Merhaba,youtube kapalı jodu proxy vs ne ile eklerseniz ekleyin
od youtubeye bağlı oldugu için gözükmeyecektir
iyi eğlenceler ..
Mesaj04.10.2008, 13:52 (UTC)    
Mesaj konusu:

Merhaba

Youtube Kapalı Oldugundan Dolayı Vıdeolar Gözükmez Çünkü Youtubedekı Vıdeolar Sisteme Kayıtlı. Sistem Kapalı Oldugundan Dolayı Vıdeolarda Çalısmıyor..

www.izlesene.com

Sitesinden Koyabilirsiniz..

İyi Eglenceler.. Wink
Mesaj04.10.2008, 13:53 (UTC)    
Mesaj konusu:

net-tr yazmış:
Merhaba

Youtube Kapalı Oldugundan Dolayı Vıdeolar Gözükmez Çünkü Youtubedekı Vıdeolar Sisteme Kayıtlı. Sistem Kapalı Oldugundan Dolayı Vıdeolarda Çalısmıyor..

www.izlesene.com

Sitesinden Koyabilirsiniz..

İyi Eglenceler.. Wink


arkadaşlar cevabı buldum bi konuda kaynak tan yapıştırdım Smile
Mesaj04.10.2008, 13:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

iSTESENİZ YOUTUBEYE GİREBİLİRSİNİZ Wink
Ordaki Videolar İşine Yarar Crying or Very sad
______________
Aşağıdaki yazı fontunun adı Angilo Tatto'dur. Gelen mesajlara istinaden yazdım Smile
Mesaj04.10.2008, 19:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

ibrahmgun yazmış:
iSTESENİZ YOUTUBEYE GİREBİLİRSİNİZ Wink
Ordaki Videolar İşine Yarar Crying or Very sad


koyarız ama hiç bişi izliyemezler şuan için yoksa youtube açıldımı?
______________
Impossible Games
Mesaj05.10.2008, 05:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

Merhaba,
hayır yotube açılmadı
söylediğimiz gibi koyulan videolarda çalışmıyor
iyi eğlenceler Wink
Mesaj05.10.2008, 07:07 (UTC)    
Mesaj konusu:

impossiblegames yazmış:
ibrahmgun yazmış:
iSTESENİZ YOUTUBEYE GİREBİLİRSİNİZ Wink
Ordaki Videolar İşine Yarar Crying or Very sad


koyarız ama hiç bişi izliyemezler şuan için yoksa youtube açıldımı?

Bu gidişte açılacak gibi gözükmüyor o yüzden www.izlesene.com u tavsiye ediyorum..
______________
Gündoğdu Hep Uyandık Stadlara Dayandık,Beşiktaşın Uğrunada Bayraklarla Dolandık,Semtimiz Erkek Semti Aşık Eder Herkezi, Üzerimden Eksilmesin Bayrağımın Gölgesi,İşte Biz Kötü Günde Hep Omuz Omuzayız,Övünmek Gibi Olmasın Biz KARAKARTALLI'yız...
Mesaj12.10.2008, 00:55 (UTC)    
Mesaj konusu: yutubeye giris

anti sansör programı indirirsen tum yasaklı sitelere gire bilirsin
Mesaj12.10.2008, 00:56 (UTC)    
Mesaj konusu: yutubeye giris

anti sansür programı indirirsen tum yasaklı sitelere gire bilirsin
Mesaj12.10.2008, 00:58 (UTC)    
Mesaj konusu: yutubeye giris

anti sansür programı indirirsen tum yasaklı sitelere gire bilirsin
Mesaj28.10.2008, 11:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

arkadaşlar ben he youtubeye girebiliyorum hemde yayınlayabiliyorum sizde istiyorsanız


http://turksraider.tr.gg/Faydal%26%23305%3B-Bilgisayar-Programlar%26%23305%3B.htm girin orada çözümü var kendim kullanıyorum zaten
______________
TurksRaider!!!!!!!!!!
Mesaj01.11.2008, 19:43 (UTC)    
Mesaj konusu: slm

nasıl embed kodunu nereye yazcaz video nasıl ekliyeceğiz
Mesaj01.11.2008, 19:45 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: slm

y-u-n-u-s-e-m-r-e-5 yazmış:
nasıl embed kodunu nereye yazcaz video nasıl ekliyeceğiz
Mesaj03.11.2008, 17:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sanırım Sorun Haledildi
______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu