Forum'da ara:
Ara


Yazar Mesaj
Mesaj07.10.2008, 09:48 (UTC)    
Mesaj konusu: Tüketicinin Kalbi

TÜKETİCİ KALBİ VE YOLU
Nokia telefonunuzu her gün en az bir defa açarsınız. Nokia sizin ritüel olarak yaptığınız bu işe bir nota ekledi ve nokia melodisi ortaya çıktı. Günde en az bir defa bu melodiyi dinliyorsunuz, nokia bu melodiyi reklâmlarda da kullandı. Tüketicinin sabah kalkar kalkmaz işittiği bu melodi tüketicinin hafızasına kazındı. Nokia melodisinin tüketici algısındaki yeri ile nokia bağımlılığı arasında bir bağlantı var mıdır? Bu melodi nokia ürünlerine ayırt edici bir özellik eklemiş midir? Bence koca bir evet…

Zippo gerçekten de kaliteli bir çakmaktır ama asıl bağımlılığı yaratan çıkarttığı, o saat gibi değişmez sesidir. Zippo tüketicisinin bilinçaltına işitme yoluyla girebilmeyi becerebilmiştir.

Coca cola kutusunu açtığınızda asitin sesini duyarsınız. Cola tüketicinin ürünü her açışında daha farklı bir lezzet alması için bu sesi işledi, iyi bir şekilde kullandı. Bu sese bir anlam yükledi, tüketicinini ihtiyaç duyacağı bir öğe haline getirdi.

Tüketicinin kalbine giden birçok yol var.

______________
Sedat YILDIZ

Mesaj07.10.2008, 10:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

tşk bilgiler için


Alıntı:
Tüketicinin kalbine giden birçok yol var
Mr. Green Mr. Green
______________
Mesaj10.10.2008, 18:38 (UTC)    
Mesaj konusu: cvp

paylaşıma ve paylaşana tşkkreler Very HappyRazz
______________

SİZLER İÇİN RENKLİ BİR PLATFORM GENİŞ PORTAL WEBMASTER KADINCA VE HERŞEY BURADA
Mesaj10.10.2008, 19:13 (UTC)    
Mesaj konusu:

saol tşkrlr güzel paylaşım için
______________


Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu