Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj16.10.2008, 14:19 (UTC)    
Mesaj konusu: Arkdslar Sitem neden Giremiyom Promlem felan diyor...

siteme giremiyom promlem felan var dior anlamadım gitti


url http://vortex-radyo.tr.gg


Konuyu Takip edicem İlginiz için tşkler.
Mesaj16.10.2008, 14:32 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Arkdslar Sitem neden Giremiyom Promlem felan diyor...

thmfm yazmış:
siteme giremiyom promlem felan var dior anlamadım gitti


url http://vortex-radyo.tr.gg


Konuyu Takip edicem İlginiz için tşkler.



arkadaşım bs şuan siteler üzerinde çalıkşmalar yappıyor msana da o denk gelmiş kısa sürede çözülür ayrıca bu konuyu genel problermeler bölümüne açarsan iyi olur yani siten düzelir yakında merak et me Wink
______________
Sanal-reklam.tr.gg Hakkında Akıllara Takılan Tüm Soruların Yanıtları www.sanal-reklam.tr.gg'de Mevcuttur.İncelemenizi Tavsiye Ediyoruz. Wink
Mesaj16.10.2008, 14:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

tşkler saol icimi rahatlattın sitede cok ii deil ama olsun Very Happy
Mesaj16.10.2008, 14:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

neden heryere aynı başlığı açıyorsunuz. başlık açmadan konuları takip etseniz hem forum kirliliği olmaz hemde bu kadar panik olmazsınız.
______________
www.eskisehir-im.tr.gg
www.nealsamnerdenalsam.tr.gg
www.bahse.tr.gg
Mesaj16.10.2008, 14:41 (UTC)    
Mesaj konusu:

eskisehir-im yazmış:
neden heryere aynı başlığı açıyorsunuz. başlık açmadan konuları takip etseniz hem forum kirliliği olmaz hemde bu kadar panik olmazsınız.



arkadaşım sana ne oluyor forumun kirlendişği yok burada herkesin derdini belirtmeye hakkı var adam sitesini açamayınca telaşa kapılmış aniden çözüm aramak istemizş kötü de olsa emek emekdir yanlış yere aöçmış bu konuda ben uyardım zaten tartışma ortamı yaratmaya gerek yok
______________
Sanal-reklam.tr.gg Hakkında Akıllara Takılan Tüm Soruların Yanıtları www.sanal-reklam.tr.gg'de Mevcuttur.İncelemenizi Tavsiye Ediyoruz. Wink
Mesaj16.10.2008, 14:48 (UTC)    
Mesaj konusu:

tartışma ortamı yaratan sensin. nedemek sana noluyor. adam heryere aynı başlığı açıyor. problem 5 dk önce başlamış değilki. geceden beri dewvam ediyor ve günler öncesinde haber verilmiş.
______________
www.eskisehir-im.tr.gg
www.nealsamnerdenalsam.tr.gg
www.bahse.tr.gg
Mesaj16.10.2008, 15:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

eskisehir-im yazmış:
tartışma ortamı yaratan sensin. nedemek sana noluyor. adam heryere aynı başlığı açıyor. problem 5 dk önce başlamış değilki. geceden beri dewvam ediyor ve günler öncesinde haber verilmiş.



sana noluoyordan anlatmak istediğmi anlayan zaten böyle bir mesaj atmaz gülüm anladın mı orayı İYİ VE ANLAYARK oku Laughing Laughing Laughing
______________
Sanal-reklam.tr.gg Hakkında Akıllara Takılan Tüm Soruların Yanıtları www.sanal-reklam.tr.gg'de Mevcuttur.İncelemenizi Tavsiye Ediyoruz. Wink
Mesaj16.10.2008, 15:07 (UTC)    
Mesaj konusu:

sen kendini çok akıllı sanıyorsun. bana gülüm deyemezsin. ben senin gülün değil.. ukalalık, bozuk uslup her şey var.. bundan sonra ne yazarsan yaz cevap vermeyeceğim..
______________
www.eskisehir-im.tr.gg
www.nealsamnerdenalsam.tr.gg
www.bahse.tr.gg
Mesaj16.10.2008, 15:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

eskisehir-im yazmış:
sen kendini çok akıllı sanıyorsun. bana gülüm deyemezsin. ben senin gülün değil.. ukalalık, bozuk uslup her şey var.. bundan sonra ne yazarsan yaz cevap vermeyeceğim..


önyargılısın yazmassanda yazma umrumda değil zaten çok büyük mü birr kayıp sanki mesaj atmaman bunu geresksizce uzatıldı bende yazmıyorum
______________
Sanal-reklam.tr.gg Hakkında Akıllara Takılan Tüm Soruların Yanıtları www.sanal-reklam.tr.gg'de Mevcuttur.İncelemenizi Tavsiye Ediyoruz. Wink
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu