Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj29.10.2008, 17:10 (UTC)    
Mesaj konusu: Sitem Hacklendi

Ewt Arkadaşlar sitem hacklendi adminlere mesaj attım siteyi geir verdiler sonra baqtım admiler tekrar siteyi hackleyen kişiye vermişler Bu nasıl bir adalet yardım edin ..... Tehdit etmek Gibi Olmasın Ama Sitem geri verilmediği Takdirde Elimden Geldiği kadarınca her saat başı mesaj atıcam foruma ve bedava sitem mail adresi ne .....
Ben Kaç Kere mAil Attım Bir cevap Bile Gelmedi Kanıt İstiyolar Kanıt Gösteriom Ama Yok iLLa Böle Yazı YAzacan Ki anca öle Anlıcaklar sitenin Kimin OLduğunu
Mail Adresim:Mc_dark_power_( at )hotmail.com Artık Bu mail adresinin yazmış olduğu maillere cevap VErirsiniz İnş.
Mesaj29.10.2008, 17:11 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Sitem Hacklendi

x-kutahya-x yazmış:
Ewt Arkadaşlar sitem hacklendi adminlere mesaj attım siteyi geir verdiler sonra baqtım admiler tekrar siteyi hackleyen kişiye vermişler Bu nasıl bir adalet yardım edin ..... Tehdit etmek Gibi Olmasın Ama Sitem geri verilmediği Takdirde Elimden Geldiği kadarınca her saat başı mesaj atıcam foruma ve bedava sitem mail adresi ne .....
Ben Kaç Kere mAil Attım Bir cevap Bile Gelmedi Kanıt İstiyolar Kanıt Gösteriom Ama Yok iLLa Böle Yazı YAzacan Ki anca öle Anlıcaklar sitenin Kimin OLduğunu
Mail Adresim:Mc_dark_power_( at )hotmail.com Artık Bu mail adresinin yazmış olduğu maillere cevap VErirsiniz İnş.


Siteniz açık şuan
______________
Sedat YILDIZ

Mesaj29.10.2008, 17:11 (UTC)    
Mesaj konusu:

İstediginiz Kadar Mesaj Atarsanız Atın Ya Silinir.
Ya Kılıtlenır.
Hıc Kımse Hıc Kımseye Haksız Yere Sıtede Vermez.
support( at )bedava-sitem.com Wink
Mesaj29.10.2008, 17:14 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Sitem Hacklendi

x-kutahya-x yazmış:
Ewt Arkadaşlar sitem hacklendi adminlere mesaj attım siteyi geir verdiler sonra baqtım admiler tekrar siteyi hackleyen kişiye vermişler Bu nasıl bir adalet yardım edin ..... Tehdit etmek Gibi Olmasın Ama Sitem geri verilmediği Takdirde Elimden Geldiği kadarınca her saat başı mesaj atıcam foruma ve bedava sitem mail adresi ne .....
Ben Kaç Kere mAil Attım Bir cevap Bile Gelmedi Kanıt İstiyolar Kanıt Gösteriom Ama Yok iLLa Böle Yazı YAzacan Ki anca öle Anlıcaklar sitenin Kimin OLduğunu
Mail Adresim:Mc_dark_power_( at )hotmail.com Artık Bu mail adresinin yazmış olduğu maillere cevap VErirsiniz İnş.



Site Benim Zaten Şuan HAckleyen Kişiye Verdiler Ama Şöyle Bişey Vardır...
SUSMA SUSTUKÇA SIRA SANA GELECEK ...... Diye Bende Susmucam bunu Böle Bilin
Mesaj29.10.2008, 17:18 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Sitem Hacklendi

x-kutahya-x yazmış:
x-kutahya-x yazmış:
Ewt Arkadaşlar sitem hacklendi adminlere mesaj attım siteyi geir verdiler sonra baqtım admiler tekrar siteyi hackleyen kişiye vermişler Bu nasıl bir adalet yardım edin ..... Tehdit etmek Gibi Olmasın Ama Sitem geri verilmediği Takdirde Elimden Geldiği kadarınca her saat başı mesaj atıcam foruma ve bedava sitem mail adresi ne .....
Ben Kaç Kere mAil Attım Bir cevap Bile Gelmedi Kanıt İstiyolar Kanıt Gösteriom Ama Yok iLLa Böle Yazı YAzacan Ki anca öle Anlıcaklar sitenin Kimin OLduğunu
Mail Adresim:Mc_dark_power_( at )hotmail.com Artık Bu mail adresinin yazmış olduğu maillere cevap VErirsiniz İnş.



Site Benim Zaten Şuan HAckleyen Kişiye Verdiler Ama Şöyle Bişey Vardır...
SUSMA SUSTUKÇA SIRA SANA GELECEK ...... Diye Bende Susmucam bunu Böle Bilin



Arkadasım Kımse Kımseye Hackleyen Kısıye Sıtrenızı Vermez !
Zaten O İp'ten Bıle Anlasılır.
Tek Yol
>> support( at )bedava-sitem.com'dur .
Ve Boyle Devam Ederseniz..
Susmazsanız SUSTURURLAR. Wink
Mesaj29.10.2008, 17:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bende Onu Anlatmaya Çalışıom Adminlere ıp adresine bakın diye cevap veren yok Ne İş İSe Kanıt Deseniz Elimde Kanıtta Var
Mesaj29.10.2008, 17:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

x-kutahya-x yazmış:
Bende Onu Anlatmaya Çalışıom Adminlere ıp adresine bakın diye cevap veren yok Ne İş İSe Kanıt Deseniz Elimde Kanıtta Var


Tamam.
Bende Dıyorum Ki.
support( at )bedava-sitem.com
Kanıtıyla Beraber Atın Bu Adrese.
Mesaj29.10.2008, 17:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

KArdeş Anlamıon HEralde KAnıtı Ev Aresim Telefonumla Atıyorum Her Saat BAşı NEdense Benim Mailime Cevap Yazamıolar Ne İştir Anlamadım
Mesaj29.10.2008, 17:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

x-kutahya-x yazmış:
KArdeş Anlamıon HEralde KAnıtı Ev Aresim Telefonumla Atıyorum Her Saat BAşı NEdense Benim Mailime Cevap Yazamıolar Ne İştir Anlamadım


Er Yada Geç Cevap Gelecektir.
Önemsiz Postalarada Bakın.
Spam'ada Dusmus Olabılır Support'ta Bazen Olabılıyor.
Mesaj29.10.2008, 17:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

gözüm email kutusunda zaten cevap gelirse diey bekliom ama beni ayırıo heralde bunlar ne spam war ne de başka bişey
Mesaj29.10.2008, 17:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

x-kutahya-x yazmış:
gözüm email kutusunda zaten cevap gelirse diey bekliom ama beni ayırıo heralde bunlar ne spam war ne de başka bişey


Resmen ANLAMAMAKTA Israr Ediyorsunuz.
Boyle Devam Edersenız Gelmez.

Er Yada Geç Cevap Gelecektir.
Mesaj29.10.2008, 17:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

Merhaba,
Telefon yazmakla ev adresi vermekle kanıt olmaz arkadaşım.
Attığın maillere böyle yazarsan tabiiki cevap gelmez.
Mailini siteni açarken kullandığın mailden yaz ki kanıtın olsun.
Spam yapmayı sürdürürsen sonuçta haksız sen çıkarsın.
Bu konuda başka bir başlığını görmek istemiyorum.
İyi günler.


En son cunobag tarafından 29.10.2008 17:55:52 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu