Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj06.11.2008, 16:36 (UTC)    
Mesaj konusu: İyiki Doğdun İyiki Varsın ProgramCity | Sevenleri ßuraya |

Sevgili Arkadaşlar


Trgg Ailesinin Efsanesi Olan Smile Programcity'nin Bugun Doğum Gunu Buradan Tekrar Kutluyorum İyiki Doğdun İyiki Varsın Mert Abi Smile


Program City Kimdir Tanıyalım




ProgramCity [Mixed Man]
Asıl İsmi : Mert Lise Öğrencisi

stanbulun Anadolu Yakasında Bir İlçede Hikamet etmekteyim. Site İşine Lisede Tanıştığım Arkadaşımın Sitesini Gördüm Ve Merakla Başladım Ve Birazda İnatla Neyse Kısa Ve Öz Olarak Aşağıda Kendimi Tanıttım.

ilgi Alanlarım Program,Bilgisayar,Web Tasarim, Otomobil,Cep Telefonu

Meslek Kampuslü )

Şehir İstanbul

En Sevdiği Sanatçı [ SaGopa Kajmer, Kolera ]-[C3Z4 - Ayben -Doğa] 2. Plan
Pop Şarkılar :p

En Sevdiği FiLm Recep İvedik xD

Pm Adresi Ulaşmak İçin Tıklayınız

Tuttuğu Takım Galatasaray

Web Sitesi www.bizim-sitelerimiz.tr.gg Adresinde 7 Tane Site Ni İçin Açılmış Vs Hepsi Orada

Düşündüğü Planlar -+Şuan Yok+-

Bedava-Siteme Kayıt Tarihi 19.11.2007 13:34:13

En Sevdiği Söz Yüz Verip Adam Ettiysem 0 la Çarparım Yok Ederim !


______________
Mesaj06.11.2008, 16:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

İyi ki doğdun iyi ki varsın Program City ..!

Bedava-sitemin efsanesi İyi ki doğdun..!

Kullandığım tasarım bile senin tasarımın.. Razz

İYİ Kİ DOĞDUN Program City
______________
Mesaj06.11.2008, 17:00 (UTC)    
Mesaj konusu:


______________
Mesaj06.11.2008, 17:22 (UTC)    
Mesaj konusu:

@Sizin-Siteniz Evet Önceden Forumda Aktiftim Belki Biraz Tanınıyordum Forum Çöktükten Sonra Kayboldum Düzen Değişti Konular Vs.
Bu Yaptığın Jest İçin Teşekür Ederim Wink

@ultraslannn-gs
@sanalsahne


Teşekürler Arkadaşlar Wink

______________
Business Web Me! - www.webme.com
Mesaj06.11.2008, 17:52 (UTC)    
Mesaj konusu:

@ Programcity

Evet Forumun En Eskilerindeniz Biz Cunobag Hocam Smile Gokseen Vb. Yokken biz Vardik Bnm Zamanımda Co2team vs Vardı Smile Sen Vardın

şöyle bi söz vardır [beni eskiler bilir yenilerde örnek alır diye Smile aynen o hesap

______________
Mesaj06.11.2008, 17:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

sizin-siteniz yazmış:
@ Programcity

Evet Forumun En Eskilerindeniz Biz Cunobag Hocam Smile Gokseen Vb. Yokken biz Vardik Bnm Zamanımda Co2team vs Vardı Smile Sen Vardın

şöyle bi söz vardır [beni eskiler bilir yenilerde örnek alır diye Smile aynen o hesap


Net,com,naazimca,mjistanbul,kariyerist
Bunlarıda Unutmıyalım.. Smile
Mesaj06.11.2008, 17:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

sizin-siteniz yazmış:
@ Programcity

Evet Forumun En Eskilerindeniz Biz Cunobag Hocam Smile Gokseen Vb. Yokken biz Vardik Bnm Zamanımda Co2team vs Vardı Smile Sen Vardın

şöyle bi söz vardır [beni eskiler bilir yenilerde örnek alır diye Smile aynen o hesap


Ben her zaman eskilere karsı saygı duymusumdur.O sozun bir versiyonuda soyle:

Beni eskiler tanır,Yeniler feyz alır.. Wink
______________
Mesaj06.11.2008, 19:41 (UTC)    
Mesaj konusu:

webmasterbilgi yazmış:
sizin-siteniz yazmış:
@ Programcity

Evet Forumun En Eskilerindeniz Biz Cunobag Hocam Smile Gokseen Vb. Yokken biz Vardik Bnm Zamanımda Co2team vs Vardı Smile Sen Vardın

şöyle bi söz vardır [beni eskiler bilir yenilerde örnek alır diye Smile aynen o hesap


Net,com,naazimca,mjistanbul,kariyerist
Bunlarıda Unutmıyalım.. Smile


Unutmuyoruz Wink
______________
Business Web Me! - www.webme.com
Mesaj06.11.2008, 19:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

ultraslannn-gs yazmış:
sizin-siteniz yazmış:
@ Programcity

Evet Forumun En Eskilerindeniz Biz Cunobag Hocam Smile Gokseen Vb. Yokken biz Vardik Bnm Zamanımda Co2team vs Vardı Smile Sen Vardın

şöyle bi söz vardır [beni eskiler bilir yenilerde örnek alır diye Smile aynen o hesap


Ben her zaman eskilere karsı saygı duymusumdur.O sozun bir versiyonuda soyle:

Beni eskiler tanır,Yeniler feyz alır.. Wink


Evet O Sözde Güzel Wink
______________
Business Web Me! - www.webme.com
Mesaj06.11.2008, 19:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

sizin-siteniz yazmış:
@ Programcity

Evet Forumun En Eskilerindeniz Biz Cunobag Hocam Smile Gokseen Vb. Yokken biz Vardik Bnm Zamanımda Co2team vs Vardı Smile Sen Vardın

şöyle bi söz vardır [beni eskiler bilir yenilerde örnek alır diye Smile aynen o hesap


Evet Online Olunmadım Mı Vs Direk Düşüyosun Ziyaretci Sayısı Vs Dahil Wink
______________
Business Web Me! - www.webme.com
Mesaj06.11.2008, 19:47 (UTC)    
Mesaj konusu:



♥ Bir yıl daha bitti, ama sakın üzülme zaman çabuk geçiyor diye... Unutma ki herkes aynı şeyi yaşıyor. Bu yılın sonunda geriye baktığında umarım "harika bir yıldı" dersin.. Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerinin gerçek olması. Geleceğini oluşturacak her yeni gün, bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olsun! Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde bugünü seninle kutluyorum. Nice yaşlara...



ProgramCity Doğum Günün Kutlu Olsun !


ßuda Hediyen !

______________
Arkamdan Konuşanlar, Arkamda Takılmaya Devam Etsin !
Mesaj06.11.2008, 19:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

Teşekürler @C-Aptain
Hediyenin İçinden


Bu Şanlı Türk Bayrağı Çıktı Thanks @C-Aptain Wink

______________
Business Web Me! - www.webme.com
Mesaj06.11.2008, 19:52 (UTC)    
Mesaj konusu:

programcity yazmış:
Teşekürler @C-Aptain
Hediyenin İçinden


Bu Şanlı Türk Bayrağı Çıktı Thanks @C-Aptain Wink



Rica ederim.

Nice yıllara Razz

______________
Arkamdan Konuşanlar, Arkamda Takılmaya Devam Etsin !
Mesaj06.11.2008, 19:53 (UTC)    
Mesaj konusu:

Nice Mutlu Yıllara
______________
Sedat YILDIZ

Mesaj06.11.2008, 19:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

pazarlamaca yazmış:
Nice Mutlu Yıllara

Teşekürler @pazarlamaca Wink
______________
Business Web Me! - www.webme.com
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu