Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj24.11.2008, 00:56 (UTC)    
Mesaj konusu: Reklam

Merhabalar Benim Sorunum Lu Sitemdeki en Üstteki Reklamı Kaldırıp En Aşağı Koyamazmıyım Tasarımı Bozuyo lütfen Girin Bakın İlginç Duruoo
______________
Tr.gg nin En Büyük Hava Durumu Sitesi Hatta "İLK" Olacak

Çok Yakında...

Bir "fdbjk" Yapımıdır
Mesaj24.11.2008, 05:49 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Reklam

havadurumumekani yazmış:
Merhabalar Benim Sorunum Lu Sitemdeki en Üstteki Reklamı Kaldırıp En Aşağı Koyamazmıyım Tasarımı Bozuyo lütfen Girin Bakın İlginç Duruoo

yapmanız mümkün değildir.
______________
Sedat YILDIZ

Mesaj24.11.2008, 07:40 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mesaj24.11.2008, 13:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tasarımda Gayet Guzel Duruyor Eger Öle Bişey Yaparsanız Ki Yapamazsınız Siteniz Silinir...
______________
Mesaj24.11.2008, 14:00 (UTC)    
Mesaj konusu:

Merhaba
€ğer Yeni Versiyon Geldiğinde '' Reklamı Sildirme '' €kstrası Olacaktır !
€ğer O Reklamı Sildirmek İsterseniz ßelirli Bir Ücret Karşılığında Sildirebilirsiniz !..
İyi €ğlenceler !
______________
Mesaj24.11.2008, 14:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

yaa bakın ben sadeceyerini değiştirmek istiyorum kaldırmak degilll
______________
Tr.gg nin En Büyük Hava Durumu Sitesi Hatta "İLK" Olacak

Çok Yakında...

Bir "fdbjk" Yapımıdır
Mesaj24.11.2008, 14:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

tasarım renklerin o kadar güzel ki takılma reklama bence, zaten neredeyse görünmüyor gibi ,gerçekten de....
______________
<center>


Mesaj24.11.2008, 14:58 (UTC)    
Mesaj konusu:

Burası Bir Anlamdanda Doğru..
______________
Mesaj24.11.2008, 15:09 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mesaj24.11.2008, 15:09 (UTC)    
Mesaj konusu:

havadurumumekani yazmış:
yaa bakın ben sadeceyerini değiştirmek istiyorum kaldırmak degilll


değiştiremezsiniz veyakaldıramazsınız ama ücretli ekstralar geldiğinde belli bir ücter karşılığında reklamı kaldırabilirsiniz
Mesaj24.11.2008, 15:09 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mesaj24.11.2008, 15:13 (UTC)    
Mesaj konusu:

Guzel Olur İnş Fazla Para Almazlar.. Crying or Very sad Mr. Green
______________
Mesaj24.11.2008, 15:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mesaj24.11.2008, 15:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

Biliyordum... Önceden zaten Wink
______________
Mesaj24.11.2008, 16:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tasarıma gore Rengını sec Daha guzel durur.
______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu