Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj30.11.2008, 14:21 (UTC)    
Mesaj konusu: Yorumların eğriliği

Yorumlar neden eğri arkadaşlar.Teknik sorun diyorsunuz ama bir türlü bir açıklama görmedim.
______________
Mesaj30.11.2008, 14:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

bu nasıl bi soru Very Happy
Mesaj30.11.2008, 15:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

Yani yorumdaki yazılar eğri büğrü eskiden öyle değldi boş ver sana yorum yazmadıkları için bilmezsin Mr. Green Mr. Green
______________
Mesaj30.11.2008, 16:48 (UTC)    
Mesaj konusu:

hanı ortada bı sıte carmıkı yorum yazsınlar Laughing Laughing Laughing
bu sana bı ders olsun bı daha baskalkarının sorularıyla dalga gecme Exclamation Exclamation Exclamation
Mesaj30.11.2008, 17:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sen ne dediğini bile bilmion eheheh neyse senle mi uğraşıcam www.mimarsinanlisesi.tr.gg siteye girersen yorumları görürsün Wink
______________
Mesaj30.11.2008, 22:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

mimarsinanlisesi yazmış:
Sen ne dediğini bile bilmion eheheh neyse senle mi uğraşıcam www.mimarsinanlisesi.tr.gg siteye girersen yorumları görürsün Wink


Merhaba,

Öncelikle Forumda Tartışma Yaratıcı Kelimelerden Sakınınız..

Sitenizi İnceledim Fakat Herhangi Bir Yoruma Rastlamadım.. ?

______________
www.ironarchives.tr.gg
Mesaj01.12.2008, 10:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

Herhangimi :S o zaman pek gezmediniz
______________
Mesaj01.12.2008, 11:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

Merhaba..
Bende Yorum Alanı Göremedim..
Hangi Yorum Alanından Bahsediyorsunuz ?
Ayrıca Herhangi Birisi Yorum Yazarken Sitesi Yoksa Veya Bedava-Siteme Giriş Yapmamışsa Formu Doldurarak Yapar.
Ve Onun İçinde Öyle Gözükür.
İyi Eglenceler..
Mesaj01.12.2008, 15:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

net-tr yazmış:
Merhaba..
Bende Yorum Alanı Göremedim..
Hangi Yorum Alanından Bahsediyorsunuz ?
Ayrıca Herhangi Birisi Yorum Yazarken Sitesi Yoksa Veya Bedava-Siteme Giriş Yapmamışsa Formu Doldurarak Yapar.
Ve Onun İçinde Öyle Gözükür.
İyi Eglenceler..



Arkadaşım bana hep dışardan yorum geliyor.Örneğin mezunlara özel sayfam eskiden öle değildi yorumlar değişik sanki yazılar falan
______________
Mesaj01.12.2008, 15:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mesaj01.12.2008, 15:43 (UTC)    
Mesaj konusu:

Merhaba..
Teknik Sorunda Olabilir Tam Emin Değilim..
Sabredelim,Görelim.
Bununla İlgili Bir Açıklama Yok Henüz,Çünkü Teknık Sorunlar Baya Çoğaldı.
Hangı Biri Açıklansın,Hangi Birine Koşulsun.
Mesaj01.12.2008, 15:57 (UTC)    
Mesaj konusu: sss

Aynen Bu Nasıl Bır SOru:Very Happy
______________
Atatürk diyorki ; Beni unutturmak isteyenler olabilir...

Takıldıgınız zor sorunlarmı var burdan çözümünü bulabilirsin tıkla
Mesaj01.12.2008, 17:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

mimarsinanlisesi yazmış:
Sen ne dediğini bile bilmion eheheh neyse senle mi uğraşıcam www.mimarsinanlisesi.tr.gg siteye girersen yorumları görürsün Wink



ben ne dedıgımı bılıyom ama sen okumayı bılmıyon (ne dedıgımı bılmesem yazamazdım oraya ) sitendeki egri bügrü yazıları okuyonda bu yazıyımı okuyamıon sen
Mesaj01.12.2008, 18:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

ooop11 yazmış:
mimarsinanlisesi yazmış:
Sen ne dediğini bile bilmion eheheh neyse senle mi uğraşıcam www.mimarsinanlisesi.tr.gg siteye girersen yorumları görürsün Wink



ben ne dedıgımı bılıyom ama sen okumayı bılmıyon (ne dedıgımı bılmesem yazamazdım oraya ) sitendeki egri bügrü yazıları okuyonda bu yazıyımı okuyamıon sen


Senin derdin ne kardeşim bir problemede çözüm bulamıyorsun ne yapmaya çalışıyorsun anlamadım forumu meşgul etme icratlara bak sitenle ilgilenen daha dün geldin akıl verme bana Wink
______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu